Postat la data de: 22.12.2023, ora 9:25
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

încadrare post de conducere - Sef Serviciu la Serviciul Resurse Umane

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Ialomita organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-Raport a I.G.J.R. nr. 161770 din 13.10.2023; Avizul IGJR nr. 162182 din 20.11.2023
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 13 - Sef Serviciu prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Ialomita - Serviciului Resurse Umane, jud. IL, MUNICIPIUL SLOBOZIA, Domeniu de activitate: Resurse umane
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: capitan
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată cu licenţă sau studii universitare de licenţă – ciclul I Bologna, în unul din domeniile de licență cuprinse în ramura de ştiinţă: Ştiinţe juridice/ Ştiinţe administrative/ Științe ale comunicării/ Sociologie/ Ştiinţe militare, informații și ordine publică/ Ştiinţe economice/ Psihologie şi știinţe comportamentale;
  • pregătire de specialitate: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau studii universitare de master – ciclul II Bologna cu diplomă de master/studii postuniversitare în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţia de acces la informaţii clasificate pentru nivelul ,,strict secret”, obţinută după ocuparea postului. Neavizarea sau retragerea avizului de acces la informaţii clasificate atrage eliberarea de drept din funcţie;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: autorizaţia de acces la informaţii clasificate pentru nivelul ,,strict secret”, obţinută după ocuparea postului. Neavizarea sau retragerea avizului de acces la informaţii clasificate atrage eliberarea de drept din funcţie;
  • atitudini necesare/comportament: Leadership – dezvoltare foarte bună; Toleranţa la stres – dezvoltare foarte bună; Orientare socială – dezvoltare foarte bună; Cooperare – dezvoltare foarte bună; Obiectivitate – dezvoltare foarte bună; Integritate – dezvoltare foarte bună; Autocontrol – dezvoltare bună; Responsabilitate – dezvoltare foarte bună; Discreţie – dezvoltare foarte bună; Iniţiativă – dezvoltare bună; Perseverență – dezvoltare bună; Adaptabilitate/flexibilitate – dezvoltare bună;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, astfel încât să poată îndeplini în bune condiţii sarcinile, îndatoririle și responsabilitățile specifice postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz – „apt psihologic” pentru funcție de conducere, la încadrare şi la evaluările periodice;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 6 ani / 6 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: Coordonează întreaga activitate a compartimentelor din subordine, răspunde de întreaga activitate a acestora şi le reprezintă în relaţiile cu celelalte servicii/birouri/compartimente şi subunităţi din unitate, potrivit competenţelor.
    Planifică, organizează, coordonează şi desfăşoară activităţile pe linie de management resurse umane, formare profesională, organizare structurală şi securitate şi sănătate în muncă, conform prevederilor legale. Asigură previzionarea activităţilor specifice structurilor subordonate, organizarea, coordonarea, controlul şi evaluarea personalului nemijlocit subordonat, în scopul îndeplinirii atribuţiilor, sarcinilor şi responsabilităţilor ce le revin.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
12.01.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
19.01.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 15.02.2024, ora 13:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 27.02.2024, ora 13:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care există doi sau mai mulţi candidaţi care au obţinut aceeaşi notă, este declarat „admis"candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis" candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea acestora conform celor menţionate mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Se impune verificarea permanentă şi atentă a paginii de internet a site-ului Inspectoratului de Jandarmi Județean Ialomiţa, respectiv www.jandarmeriaialomita.ro, Secţiunea carieră – Anunţuri, precum şi avizierul unităţii organizatoare, întrucât comunicarea informaţiilor ulterioare referitoare la concurs se va realiza prin aceste modalităţi.
    În perioada concursului, pe paginile de internet se vor posta informaţii privind mai multe concursuri, situaţie în care este necesară verificarea atentă a tuturor informaţiilor postate, astfel încât să se evite omiterea luării la cunoştinţă de către candidaţi a datelor și informațiilor legate de concurs.
    În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.).
    Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi rescrierea.
    Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.
    Înştiinţarea candidaţilor, referitor la data, ora şi locaţia desfăşurării evaluării psihologice, se va face în timp util, prin postare la sediul I.J.J. Ialomiţa precum şi pe pagina de internet a instituţiei;

  2. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail: concurs@jandarmeriaialomita.ro. în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 12.01.2024 (inclusiv), ora 1200.

  3. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail unde și-a depus cererea de înscriere ( concurs@jandarmeriaialomita.ro. ), până la data de 19.02.2024 (inclusiv), ora 1200.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Ialomiţa, tel. 0243/231057, interior 24407, luni-vineri orele 08.30 – 15.30.

Grafic concurs:
  1. grafic orientetiv concurs.pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 9:17
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 22.12.2023, ora 8:46
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 22.12.2023, ora 8:46
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 22.12.2023, ora 8:46
  4. tematica si bibliografia_21.12.2023.pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 9:09
  5. Anunț - 622-încadrare post de conducere - Sef Serviciu la Serviciul Resurse Umane - încadrare post de conducere - Sef Serviciu la Serviciul Resurse Umane.pdf - Adăugat la: 28.02.2024, ora 15:47
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele obtinute la proba de evaluare a dosarului de recrutare - tabel rezultate verificare dosare.pdf - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:32
  2. Rezultate probă - tabel rezultate finale evaluare dosare - tabel rezultate finale dupa contestatii.pdf - Adăugat la: 16.02.2024, ora 15:43
  3. Rezultate probă - TABEL REZULTATE INTERVIU - tabel rezultate interviu.pdf - Adăugat la: 27.02.2024, ora 15:46
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - TABEL REZULTATE FINALE CONCURS - TABEL REZULTATE FINALE CONCURS.pdf - Adăugat la: 28.02.2024, ora 15:46