Postat la data de: 05.01.2024, ora 14:17
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Șef serviciu II la Serviciul Ordine și Siguranță Publică

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Botosani organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 24 - șef serviciu II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Botosani - Serviciului Ordine și Siguranță Publică, jud. BT, MUNICIPIUL BOTOSANI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim căpitan
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă - ciclul I Bologna, absolvite cu diplomă de licenţă, în unul din domeniile cuprinse în ramura de ştiinţă: ştiinţe juridice, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică.
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcţiei sau studii universitare de lungă durată în specialitatea studiilor funcţiei.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivelul „Strict Secret” (obținută după numirea pe funcție).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu e cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Conducere și planificare - dezvoltare bună;
    Lucru sub presiunea timpului - dezvoltare bună;
    Inteligenţă şi memorie durabilă - dezvoltare bună;
    Atenţie selectivă - dezvoltare bună;
    Atenţie distributivă - dezvoltare bună;
    Receptivitate la probleme - dezvoltare bună;
    Raţionament deductiv - dezvoltare bună;
    Procesare a informaţiilor - dezvoltare bună;
    Învăţare și ascultare activă - dezvoltare bună;
    Rezolvare a conflictelor şi negociere cu alţii - dezvoltare bună;
    Capacitate de înţelegere și de exprimare - dezvoltare medie;
    Capacitate de comunicare - dezvoltare medie;
    Gândire critică, analitică și conceptuală - dezvoltare medie.
  • atitudini necesare/comportament: Atenţie la detalii - dezvoltare bună;
    Responsabilitate și rigurozitate - dezvoltare bună;
    Demnitate și solidaritate - dezvoltare bună;
    Autocontrol - dezvoltare bună;
    Toleranţa la stres - dezvoltare bună;
    Obiectivitate și consecvență - dezvoltare bună;
    Discreţie - dezvoltare bună;
    Lucru în echipă - dezvoltare bună;
    Integritate - dezvoltare bună;
    Cooperare - dezvoltare medie;
    Iniţiativă - dezvoltare medie.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Aviz-apt psihologic pentru functia de conducere
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 3 ani vechime în muncă/3 ani în sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: cel puţin 2 ani
  • vechime în armă: nu este necesară
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este necesară
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară
  • definirea sumara a atributiilor postului: - cunoaşte în permanenţă situaţia operativă din zona de responsabilitate, dinamica misiunilor, angrenarea efectivelor şi ia măsuri pentru folosirea eficientă a resurselor şi executarea în bune condiții a activităţilor;
    - asigură elaborarea documentelor de planificare, organizare, coordonare, conducere, control şi executare a misiunilor specifice la nivelul unităţii, conform competenţelor legale în vigoare;
    - planifică, organizează, coordonează, conduce, controlează şi evaluează activitatea personalului care încadrează serviciul;
    - asigură raportarea la eşaloanele superioare, la termen, a sintezelor şi analizelor, privind activităţile desfăşurate de unitate pe linia executării misiunilor de ordine publică;
    - asigură transmiterea operativă a ordinelor, dispoziţiilor şi urmăreşte îndeplinirea acestora de către subunităţile care execută misiuni de ordine publică.
  • alte cunoştinţe: cultura generala, militara si de specialitate
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
12.01.2024, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
19.01.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarelor de recrutare și acordarea punctajului aferent se realizează de către comisia de concurs cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea probei interviului

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul se înregistrează audio și video

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat.

  2. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat.

  3. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute la alin. (1) şi (2), preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat «admis».

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, C.V.-ul, cartea de identitate şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANAT la adresa de e-mall: contact@jandarmeriabotosani.ro în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb,), până la data de 12.01.2024 ora 14.00.

  2. Documentele transmise în scopul înscrierii la concurs se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu ataşarea numelui şi prenumelui complet al candidatului şi nu vor conţine diacritice (ex.: Cerere înscriere, C.V., Declaraţie, etc Popescu Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie numele şi prenumele complet al candidatului şi unitatea de provenienţă (ex.; PopescuVasile lJJ_BT).

  3. La primirea cererii de înscriere, C.V.-ului, cărţii de identitate şi declaraţiei de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, candidaţii vor primi un e-mail de confirmare a înregistrării cererii şi codul unic de înregistrare, în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior pe pagina de internet a unităţii, referitoare la
    desfăşurarea concursului

  4. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare vor fi transmise SCANAT în volum complet şi în integralitatea lor, în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb.) la adresa de e-mail: contact@jandarmeriabotosani.ro, până la data de 19.01.2024 ora 14.00.

  5. Cererea de contestare a probei/concursului se denumeşte în mod corespunzător şi va avea ataşat numele şi prenumele candidatului şi nu va conţine diacritice. (Ex.: Contestatie PopescuVasile lJJ_BT)

  6. Adeverinţa eliberată de structura de resurse umane din unitatea de provenienţă a candidatului va cuprinde următoarele informaţii:
    □ gradul militar deţinut;
    □ perioada de valabilitate a autorizaţiei de acces la informaţii clasificate şi nivelul de acces;
    □ dacă sunt cercetaţi disciplinar, dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa 7 la Ordinul MAI. nr, 177 din 16.11.2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interae;
    □ vechimea în muncă / din care în instituţii din sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională;
    □ vechimea în armă;
    □ vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    □ vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs;
    □ calificativele obţinute cu ocazia aprecierii anuale de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale;
    □ sancţiuni disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    □ recompense acordate de-a lungul carierei.

  7. Adeverința eliberată de unitatea de proveniență este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării prezentului anunț.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține la numărul de telefon 0231.511.533, interior 24527, în zilel lucrătoare, între orele 08.00-16.00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs sef SOSP.pdf - Adăugat la: 05.01.2024, ora 10:10
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 05.01.2024, ora 9:33
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 05.01.2024, ora 9:33
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 05.01.2024, ora 9:33
  4. Tematica si bibliografie sef SOSP.pdf - Adăugat la: 05.01.2024, ora 10:10
  5. Anunț - 673-Șef serviciu II la Serviciul Ordine și Siguranță Publică - Șef serviciu II la Serviciul Ordine și Siguranță Publică.pdf - Adăugat la: 12.02.2024, ora 14:23
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - ANUNȚ testare psihologică - Anunt HUB evaluare psihologica.pdf - Adăugat la: 16.01.2024, ora 13:02
  2. Rezultate probă - Rezultate evaluare psihologică - Anunt rezultate evaluare psihologica.pdf - Adăugat la: 29.01.2024, ora 14:56
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Listă candidați - LISTA candidaților care nu indeplinesc conditiile - SITE.pdf - Adăugat la: 31.01.2024, ora 13:15
  4. Rezultate probă - Evaluarea dosarului de recrutare - TN rezultate proba evaluarea dosarelor de recrutare - SITE.pdf - Adăugat la: 31.01.2024, ora 13:16
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel nominal cu rezultate la proba Interviul - tabel nominal rezultate interviu SITE.pdf - Adăugat la: 09.02.2024, ora 17:21
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel nominal - tabel nominal rezultate finale concurs 12.02.pdf - Adăugat la: 12.02.2024, ora 14:22