Postat la data de: 24.01.2024, ora 13:09
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef G.I.S. Detașamentul Rădăuți- Garda nr. 1 de intervenţie Rădăuţi

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Suceava organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Ordinul I.G.S.U. nr. 93937 din 09.01.2024 privind aprobarea demarării concursului pentru ocuparea postului vacant de șef gardă intervenție-stingere din cadrul Detașamentului de Pompieri Rădăuți - Garda nr. 1 de intervenţie Rădăuţi
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 453 - Șef gardă interveție-stingere prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Suceava - Detașamentului de pompieri Rădăuți- Garda nr. 1 de intervenţie Rădăuţi, jud. SV, MUNICIPIUL RADAUTI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sergent major
  • pregătire de bază: Studii liceale cu diplomă de bacalaureat / Școala Militară de Subofițeri Pompieri și Protecție civilă
  • pregătire de specialitate: Nu este cazul
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Conform autorizării, are acces la informații și documente clasificate de nivel SECRET DE SERVICIU, potrivit principiului nevoii de a cunoaște
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Nu este cazul
  • atitudini necesare/comportament: Nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic
  • alte cerințe: -
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 2 ani / 2 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în armă: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 2 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: 2 ani
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: • Coordonează și conduce activitatea turei de serviciu pentru îndeplinirea atribuțiilor funcționale;
    • Conduce și execută operațiunile pentru desfășurarea intervenției, pe timpul situațiilor de urgență;
    • Organizează, desfășoară și conduce pregătirea subofițerilor din subordine pe tura de serviciu;
    • Este șeful întregului personal de pe tura de serviciu în afara orelor de program.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
01.02.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidatul are obligația de a participa la evaluarea psihologică, conform planificării în acest scop, ori în situația în care candidatul a fost evaluat psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere cu cel mult 6 luni anterior desfășurării probei interviu, acest aspect se va menționa în cererea de înscriere la concurs.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 28.02.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarului de recrutare și acordarea punctajului aferent se realizează de către comisia de concurs cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea probei interviu.

  7. Evaluarea dosarelor de recrutare se va efectua pe baza criteriilor prevăzute în anexa nr. 3^3 din O.M.A.I. nr. 177/2016, candidaţilor declaraţi „promovat” li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 11.03.2024
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Este declarat „admis” candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului.

  6. Interviul va fi înregistrat audio-video.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată, după soluționarea contestației este definitivă.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat.

  2. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat.

  3. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

  4. În situația în care nu s-a dispus invalidarea concursului în ceea ce privește candidatul declarat „admis” care nu îndeplinește condițiile de participare la concurs ori al cărui dosar de recrutare este incomplet, precum și în celelalte situații în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concursul nu este posibilă din motive care țin exclusiv de persoana candidatului declarat „admis” sau nu se prezintă în termenul de 30 de zile de la data înștiințării, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Nu va fi acceptat dosarul de recrutare, în cazul în care documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastificate, în acest caz fiind aplicate prevederile O.M.A.I. nr. 177/2016 , cu modificările și completările ulterioare,

  9. Prin înscrierea la acest concurs, candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și desfășurare al acestuia.

Informații suplimentare:
  1. La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de selecție. Codul unic de identificare va fi comunicat candidatului prin transmiterea unui e-mail, ca răspuns la e-mail-ul prin care acesta a înaintat documentele solicitate pentru participarea la concurs.
    Verificarea depunerii complete și corecte a documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine în totalitate candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar primirea e-mail-ului nu şi dacă documentele sunt corect întocmite / scanate sau dacă dosarul de recrutare este complet, verificarea și stabilirea acestui aspect urmând a se face ulterior, conform graficului de concurs, de către comisia numită în acest sens.

  2. Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informații:
    • gradul militar deţinut;
    • funcțiile îndeplinite, structura, cu menționarea perioadelor;
    • vechimea în - muncă;
    - instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională ;
    - armă;
    - specialitatea structurii postului scos la concurs;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr.177/206;
    • nivelul de acces la informații clasificate și perioada de valabilitate;
    • titlul de specialist de clasă deținut (specialitatea/domeniul funcțional, clasa și data obținerii acestuia).

  3. În perioada alocată pentru înscriere, candidații transmit Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Bucovina” al județului Suceava, dosarul de recrutare în volum complet, exclusiv în format electronic la adresa de e-mail resurseumane3@pompierisv.ro, prin depunerea unor fișiere .PDF ( atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 MB) care să cuprindă documentele enunțate din prezentul anunț, scanate lizibil.
    Documentele transmise se scaneaza individual (alb-negru) și se denumesc în mod corespunzător, denumirea fișierului atașat fiind formată din numele și prenumele candidatului, respectiv conținutul documentului (ex. Popescu Vasile-Cerere de înscriere, Popescu Vasile-CV, Popescu Vasile-CI, Popescu Vasile-Diplomă de bacalaureat etc.), iar dacă acestea au mențiuni sau înscrisuri pe ambele părți, se trasmit scanate față-verso.
    La subiectul mail-ului prin care se transmite dosarul de recrutare, candidații vor specifica numele și prenumele, respectiv funcția și structura pentru care candidează (ex. Popescu Vasile–șef gardă intervenție-stingere - G.I. Rădăuți).
    Documentele vor fi transmise obligatoriu doar ca atașamente la e-mail, din motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme externe pentru a putea descărca documentele transmise de candidați.
    ESTE INTERZISĂ înscrierea prin fax, poștă, inclusiv poșta militară sau orice alte mijloace decât prin adresa de e-mail menționată în prezentul anunț, respectiv resurseumane3@pompierisv.ro
    Documentele transmise în alte moduri decât cel menționat sau la alte adrese de e-mail ale unității noastre, nu vor fi luate în considerare.

  4. În vederea obținerii punctajului stabilit pentru criteriul 3 și 7 din Anexa 3^3 Criterii pentru evaluarea dosarului de recrutare la O.M.A.I. 177/2016, candidații vor depune (daca este cazul și este oportun) diplome/adeverințe care să ateste absolvirea de cursuri sau alte forme de pregătire cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs și altele decât cele necesare pentru ocuparea postului, astfel:
    - organizate de instituții de formare ale M.A.I. ori ale celorlalte instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională;
    - organizate de instituții de învățământ sau formatori autorizați, din învățământul public sau privat, precum și cele organizate în străinătate, cu suportarea costurilor de către M.A.I.;
    - organizate de instituții de învățământ sau formatori autorizați, din învățământul public sau privat, precum și cele organizate în străinătate, cu suportarea costurilor de către candidat.

Date de contact:
  1. Relații referitoare la organizarea și desfăşurarea concursului, pot fi obținute la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Bucovina” al județului Suceava sau la telefon 0230/524426, interior 27010 sau 27129, în zilele lucrătoare, între orele 09:00-15:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs sef GIS-RAD .pdf - Adăugat la: 24.01.2024, ora 12:50
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografia sef GIS-Rad.pdf - Adăugat la: 24.01.2024, ora 12:49
  2. Model - C.V - Curriculum vitae.pdf - Adăugat la: 24.01.2024, ora 12:51
  3. Model - Cerere de înscriere - Cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 24.01.2024, ora 12:52
  4. Model - Declarație de confirmare - Declaraţie de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.pdf - Adăugat la: 24.01.2024, ora 12:53
  5. Anunț - 779-Concurs șef G.I.S. Detașamentul Rădăuți- Garda nr. 1 de intervenţie Rădăuţi - Concurs șef G.I.S. Detașamentul Rădăuți- Garda nr. 1 de intervenţie Rădăuţi.pdf - Adăugat la: 12.03.2024, ora 15:54
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Comunicat EXAMINARE PSIHOLOGICĂ - Șef GIS - Planificarea psihologica a candidatilor inscrisi la concursul sef GIS - ISU SV.pdf - Adăugat la: 02.02.2024, ora 14:05
  2. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele obtinute la evaluarea psihologica - 12.02.2024 - Tabel rezultate psihologic SITE .pdf - Adăugat la: 12.02.2024, ora 15:00
  3. Rezultate probă - Tabel rezultate la proba evaluarea dosarelor concurs sef GIS - Det. Radauti - Tabel rezultate evaluarea dosarului sef GIS - det. Radauti.pdf - Adăugat la: 28.02.2024, ora 13:07
  4. Rezultate probă - Rezultatele finale la proba evaluarea dosarelor - sef GIS - Det. Radauti - Rezultate.pdf - Adăugat la: 29.02.2024, ora 14:58
  5. Alte informări pentru candidați - Comunicat proba Interviu - sef GIS - det. Radauti - Comunicat ora și locație concurs - gis - site.pdf - Adăugat la: 08.03.2024, ora 12:06
  6. Rezultate probă - Tabel rezultate proba interviu - sef GIS -det. Radauti - Tabel rezultate SITE GIS R.pdf - Adăugat la: 11.03.2024, ora 14:44
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale la concursul sef GIS - det. Radauti - Tabel rezultat final - site.pdf - Adăugat la: 12.03.2024, ora 15:54