Postat la data de: 31.01.2024, ora 10:22
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunț concurs șef serviciu II - Serviciul Logistic

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al jud.Teleorman organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresa IGSU nr. 93938 din 09.01.2024.
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 63 - Șef serviciu II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Serviciul Logistic, jud. TR, MUNICIPIUL ALEXANDRIA, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Locotenent
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S), militare sau civile, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în unul dintre domeniile fundamentale:
    - „matematică și științe ale naturii”;
    - „științe inginerești”;
    - „științe sociale” - ramurile de știință „științe administrative”, „științe militare, informații și ordine publică”, „științe politice”, „științe economice”;
    - „științe umaniste și arte” - ramura de științe „arhitectură și urbanism”.
    Studii postuniversitare sau studii universtare de master absolvite în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare funcției (pentru absolvenții studiilor universitare de licență - ciclul I Bologna).
  • pregătire de specialitate: Studii postuniversitare sau studii universitare de master absolvite în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare funcției.
  • alte cunoştinţe: nu este cazul;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces la informaţii clasificate de nivel „SECRET”, după încadrare.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilităţi de conducere: viziune strategică, planificare, organizare, decizie, coordonare şi control, empatie, iniţiativă, eficienţă, delegarea de sarcini şi responsabilităţi, managementul timpului, munca în echipă;
    - aptitudini cognitive: atenţie selectivă şi distributivă, raţionament inductiv şi deductiv, gândire analitică şi conceptuală, capacitate de a comunica oral şi scris, flexibilitate în gândire, înţelegerea textelor;
    - aptitudini sociale/interpersonale: capacitatea de coordonare, responsabilitate, autocontrol, dezvoltarea celorlalţi, independenţa şi autonomia, persuasiunea, perseverenţa.
  • atitudini necesare/comportament: Oferirea de opţiuni, direcţie şi suport subordonaţilor; spiritul de iniţiativă; asumarea răspunderii; preocuparea pentru dezvoltarea personală; respectarea prevederilor legale şi loialitate faţă de instituţie; perseverenţă; prestanţă; obiectivitate; discreţie.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical;
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 6 ani/ 3 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani;
  • vechime în armă: nu este cazul;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Asigurarea managementului resurselor materiale, tehnice și umane privind activitatea de logistică, precum și urmărirea aplicării normelor interne pe această linie în unitate.
    Îndrumă, avizează și aprobă, după caz, acțiunile și documentele specifice Serviciului Logistic.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
09.02.2024, ora 13:00
Dată limită depunere dosar: 
23.02.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 06.03.2024, ora 13:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Documentele vor fi transmise electronic la adresa de e-mail: resurse.umane@isuteleorman.ro.

Date de contact:
  1. Relaţii privind organizarea şi desfăşurarea concursului pot fi obţinute la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „A.D. Ghica” al judeţului Teleorman sau la telefon 0247/31.11.13, interior 27010 sau 27129, în zilele lucrătoare, între orele 09:00-15:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic șef Logistic.pdf - Adăugat la: 31.01.2024, ora 8:45
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.01.2024, ora 12:20
  2. Cerere de înscriere - Cererea de înscriere funcții conducere ofițeri.docx - Adăugat la: 30.01.2024, ora 13:23
  3. Declarația de confirmare - Declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.docx - Adăugat la: 30.01.2024, ora 13:23
  4. Tematica si bibliografia -Sef Serviciu II - Serviciul Logistic.pdf - Adăugat la: 31.01.2024, ora 8:44
  5. Anunț - 786-Anunț concurs șef serviciu II - Serviciul Logistic - Anunț concurs șef serviciu II - Serviciul Logistic.pdf - Adăugat la: 27.02.2024, ora 12:08
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată privind graficul de desfășurare al concursului - Erată grafic șef Logistic.pdf - Adăugat la: 31.01.2024, ora 12:19
  2. Anunț - - - Precizări suplimentare la anunțul de concurs Șef serviciu Logistic.pdf - Adăugat la: 07.02.2024, ora 16:09
  3. Anunț - - - Planificare la TESTARE PSIHOLOGICA- șef serviciu logistic.pdf - Adăugat la: 12.02.2024, ora 13:54
  4. Anunț - - - Rezultat la TESTARE PSIHOLOGICA- șef serviciu logistic.pdf - Adăugat la: 26.02.2024, ora 14:48
  5. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - - - Lista cu candidatul care nu îndeplinește condițiile de participare Sef Serviciu Logistic.pdf - Adăugat la: 27.02.2024, ora 12:08