Postat la data de: 26.01.2024, ora 12:37
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunț concurs pentru ocuparea funcției de sef Serviciul Criminalistic din cadrul I.P.J. Gorj

Inspectoratul de Politie Judetean Gorj organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 217 - șef serviciu prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Gorj - I.P.J. Gorj - Serviciul Criminalistic, jud. GJ, MUNICIPIUL TARGU JIU, Domeniu de activitate: Criminalistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector de poliție
  • pregătire de bază: • studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă
    sau
    • studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (sistem ,,Bologna”) într-unul din următoarele domenii fundamentale: matematică şi ştiinţe ale naturii, ştiinţe inginereşti, ştiinţe sociale;
  • pregătire de specialitate: cursuri postuniversitare sau de master (studii universitare de masterat) într-unul din domeniile/profilele/specializările studiilor de bază sau management;
    sau
    • studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă,absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip„Bologna” într-unul din domeniile/profilele sau specializările studiilor de bază sau management;
    sau
    • studii universitare de master, ciclul II de studii universitare, într-unul din următoarele domenii universitare de masterat: matematică, informatică, chimie, inginerie chimică, biologie, biochimie, medicină farmacie, inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale, inginerie şi management, calculatoare şi tehnologia informaţiei, ingineria sistemelor, inginerie mecanică, inginerie industrială, ştiinţe inginereşti aplicate, inginerie genistică, inginerie de armament, rachete şi muniţii, drept, ştiinţe administrative, ştiinţe ale comunicării, sociologie, psihologie, filologie, relaţii internaţionale şi studii europene, ştiinţe politice, informaţii şi securitate naţională, ordine publică şi siguranţă naţională, ştiinţe militare, administrarea afacerilor, cibernetică şi statistică, informatică economică şi management.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să deţină/să obţină autorizaţie/ certificat pentru accesul la informaţii clasificate, nivelul -"secret".
    - să deţină/să obțină titlul de expert criminalist autorizat într-unul dintre domeniile de expertiză criminalistică în 4 ani de la numirea în funcție sau să fi desfășurat preponderent activități criminalistice de cercetare la fața locului timp de 4 ani.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 4 ani / 4 ani.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - minimum 2 ani în specialitatea studiilor de bază absolvite;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - minimum 3 ani în structuri de criminalistică;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
11.02.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. - copie a brevetului de expert criminalist autorizat (dacă este cazul)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a paginii de Internet a I.P.J. Gorj-https://gj.politiaromana.ro-Posturi scoase la concurs și a secțiunii ”Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină.

  6. Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea evaluării psihologice.

  7. Candidații declarați ”Inapt” psihologic nu vor putea participa la concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 06.03.2024, ora 13:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj din municipiul Tg-Jiu, strada Traian, nr. 2, în data de 06.03.2024, după următorul grafic:

    - instructajul candidaților: ora 13 - 13.10;
    - desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: începând cu ora 13.15;
    - afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    - afișarea rezultatelor: ora 17.00 (în raport de numărul candidaților);

  5. Rezultatele se înscriu în tabelul cu rezultatele obținute la concurs și se aduc la cunoștință prin afișare la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj,precum și prin postare pe pagina de Internet a unității, la adresa https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj din Municipiul Tg-Jiu, strada Traian, nr. 2 sau transmisă prin fax la numărul 0253/211545.

  4. Rezultatele la contestații se comunică candidaților prin afișare la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj și se postează pe pagina de Internet a unității, https://gj.politiaromana.ro – Secțiunea Carieră și în secțiunea ”Fișiere publicate ulterior activării anunțului” a paginii din portalul HUB de servicii publice al M.A.I., http://hub.mai.gov.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Departajare:
  1. Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00. Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

  2. Rezultatul final al concursului se aduce la cunoștința candidaților prin postare pe pagina de internet a I.P.J Gorj, în secțiunea ”Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină, precum și prin afișare la sediul unității, după finalizarea, dacă este cazul, a etapelor de departajare și de soluționare a eventualelor contestații.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii, menționate mai sus:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail resurseumane@gj.politiaromana.ro (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan_act identitate, Popescu Ioan_cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că, conținutul este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licență este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 50 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoare formă: grad, nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Inspector de poliție Popescu Ioan - Dosar de concurs – Serviciul Criminalistic)

  9. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. (afișare rezultate, etc.).
    Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către aceștia în raportul de înscriere, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare.

  10. Modificările care privesc organizarea și desfășurarea concursului, intervenite din motive obiective, se vor afișa în timp util pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, https://gj.politiaromana.ro – Carieră și în secțiunea ”Fișiere publicate ulterior activării anunțului” a paginii din portalul HUB de servicii publice al M.A.I., http://hub.mai.gov.ro.

  11. Candidații sunt rugați să citească cu atenție anunțul și să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi
    adresate Inspectorului Șef al Inspectoratului de Poliție Județean Gorj.
    Înscrierea se realizează, până la data de 11.02.2024 (pe data de 11.02.2024 doar până la orele 16:00), online la adresa de e-mail resurseumane@gj.politiaromana.ro).
    Pe data de 11.02.2024, după orele 16:00, nu vor fi luate în calcul cererile de înscriere însoțite de documentația solicitată.

    Dosarele de recrutare vor fi constituite exclusiv în format electronic,
    documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, până la aceeași dată, la aceeași adresă de e-mail, respectiv 11.02.2024, ora 16.00 (și în zilele nelucrătoare) și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016.

  2. Fișa postului poate fi consultată, la cerere, de către candidați, la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj – Serviciul Resurse Umane, din Tg-Jiu, str. Traian, nr. 2, telefon 0253/207712 sau tel. int.053/20112.

  3. Doar candidații care nu sunt încadrați la I.P.J. Gorj trebuie să depună adeverința eliberată de unitatea de proveniență menționată la secțiunea Dosar Recrutare din acest anunț.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, int. 20112, în zilele lucrătoare.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 26.01.2024, ora 12:27
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.01.2024, ora 10:28
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 26.01.2024, ora 10:28
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 26.01.2024, ora 10:28
  4. Tematica și bibliografia.pdf - Adăugat la: 26.01.2024, ora 12:25
  5. Anunț - 793-Anunț concurs pentru ocuparea funcției de sef Serviciul Criminalistic din cadrul I.P.J. Gorj - Anunț concurs pentru ocuparea funcției de sef Serviciul Criminalistic din cadrul I.P.J. Gorj.pdf - Adăugat la: 15.03.2024, ora 12:17
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Anunț planificare evaluare psihologică - Anunt planificare evaluare psihologică.pdf - Adăugat la: 12.02.2024, ora 15:19
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anunț rezultat verificare cumulativă a condițiilor de participare la concursul pentru ocuparea funcției de șef Serviciul Criminalistic - Anunț rezultat verificare cumulativă a condițiilor de participare la concursul pentru ocuparea funcției de șef Serviciul Criminalistic.pdf - Adăugat la: 27.02.2024, ora 13:38
  3. Erată - Revenire anunț concurs-Modificare Grafic de desfășurare a examenului/concursului - Revenire anunț concurs.pdf - Adăugat la: 04.03.2024, ora 13:00
  4. Erată - Revenire anunț - modificare dată interviu - Revenire anunț-modificare dată interviu.pdf - Adăugat la: 05.03.2024, ora 13:51
  5. Rezultate probă - Anunț rezultate interviu structurat pe subiecte profesionale-șef Serviciul Criminalistic - Anunț rezultate interviu-concurs șef Serviciul Criminalistic.pdf - Adăugat la: 12.03.2024, ora 17:13
  6. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Anunț rezultate finale-concurs șef Serviciul Criminalistic - Anunț rezultate finale -concurs șef Serviciul Criminalistic.pdf - Adăugat la: 15.03.2024, ora 12:16