Postat la data de: 05.02.2024, ora 14:53
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef post la PPC Băsești și PPC Fărcașa

Inspectoratul de Politie Judetean Maramures organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
  3. Dispoziția Comună a Direcției Medicale nr. 963164 din 15.03.2022
Posturi scoase la concurs:
Polițist

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 817 - șef post - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Maramures - Postul de Poliție Comunal Băsești- Secția 3 Poliție Rurală Fărcașa, jud. MM, Com. BASESTI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
  • poz. 822 - șef post - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Maramures - Postul de Poliție Comunal Fărcașa- Secția 3 Poliție Rurală Fărcașa, jud. MM, Com. FARCASA, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: să dețină grad prevăzut în corpul agenților de poliție
  • pregătire de bază: absolvent de studii medii, cu diplomă de bacalaureat
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: -să dețină/să obțină autorizația de acces la informații clasificate nivel ”Secret”
    -să dețină/să obțină aviz pentru desemnarea în structurile poliției judiciare
    -să dețină/să obțină aviz pentru desemnarea ca polițist rutier
  • alte cerințe: -să îndeplinească cerințele specifice din fișa postului
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani/2 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni sub îndrumarea profesională a șefului nemijlocit
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: :2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
14.02.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. calendar orientativ perioadă testare pshiologică: 15.02.2024-23.02.2024

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 04.03.2024, ora 12:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul structurat pe subiecte profesionale are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor, atitudinilor şi motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor postului, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs.
    Interviul cuprinde, în principal, cu respectarea tematicii şi bibliografiei de concurs, subiecte prin care se solicită analiza unor situaţii specifice ori identificarea de soluţii la speţele profesionale prezentate. De asemenea, interviul poate să cuprindă elemente referitoare la capacitatea de a lua decizii şi de a evalua impactul acestora, exercitarea controlului decizional, precum şi capacitatea managerială.
    Aprecierea interviului pe subiecte profesionale se face cu note de la 1 la 10 (1 punct este din oficiu). Este declarat „admis ” candidatul care are nota cea mai mare şi este notat cu cel puţin 7,00.
    În situaţia în care mai mulţi candidaţi au obţinut aceeaşi notă este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.
    Dacă mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.
    Notele se acordă independent de fiecare membru al comisiei de concurs/examen şi se trec în borderou.
    La borderou va fi anexată motivarea, pe scurt, a notei finale acordate, cu semnătura preşedintelui şi a membrilor comisiei de concurs.
    Nota finală se calculează ca medie aritmetică între notele acordate de membrii comisiei de concurs, cu două zecimale, fără rotunjire.
    Interviul va fi înregistrat audio şi/sau video.
    Grila de apreciere a interviului va fi afişată la finalizarea interviului desfăşurat cu ultimul candidat.

  6. Concursul va avea loc la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Maramureş, din municipiul Baia Mare, str. 22 Decembrie, nr. 37, judeţul Maramureş, la data de 04.03.2024, orele 12.00 şi va consta în susţinerea unei probe unice de selecţie, respectiv interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., probă care va fi înregistrată audio - video


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestația va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului Judeţean de poliţie Maramureş – Serviciul Resurse Umane resurseumane@mm.politiaromana.ro

  5. Rezultatele la contestații se comunică candidaților pe portalul HUB de servicii publice https://hub.mai.gov.ro

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au obţinut aceeaşi notă este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. Dacă mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

  2. Rezultatul final al concursului, se aduce la cunoştinţa candidaţilor prin postare pe portalul HUB de servicii publice https://hub.mai.gov.ro

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, poliţistul este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii”, potrivit art. 571 alin. (6) din Anexa 3 la OMAI 140/2016.

  9. orice anunț în atenția candidaților înscriși la concursul în cauză se va posta și pe portalul HUB de servicii publice https://hub.mai.gov.ro

  10. În conformitate cu prevederile art. 22 alin. (1) lit. ”d” din Anexa 3 la Ordinul Ministrului Afacerilor Interne nr. 140/2016, cu modificările și completările ulterioare, dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea în volum complet, exclusiv în format electronic, scanat, la adresa resurseumane@mm.politiaromana.ro
    Documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format .pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral).
    Toate documentele vor fi scanate și salvate într-un singur fișier .pdf, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (ex. Popescu Ion - dosar recrutare inscriere concurs (se va trece funcția scoasă la concurs), nu se vor folosi diacritice la denumirea fișierului).
    Candidații vor verifica, înaintea transmiterii, conținutul fișierului .pdf scanat, respectiv faptul că acesta conține toate documentele și că fiecare document este scanat integral (ex. diploma de bacalaureat să fie scanată față-verso) și este lizibil.
    Documentele menționate (cererea și dosarul de recrutare) vor fi transmise printr-un singur e-mail (ca atașament la e-mail), mărimea totală a documentelor transmise de către candidat (fișierul .pdf atașat e-mailului) nu trebuie să depășească 25MB.
    În următoarea zi lucrătoare, ulterioară înregistrării cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii, la adresa indicată de aceștia, precizându-se numărul de înregistrare și codul atribuit candidatului.
    E-mail-ul de confirmare nu certifică primirea în volum complet și corect a documentelor, aceasta fiind responsabilitatea exclusivă a candidaților. Verificarea documentelor transmise se realizează ulterior datei limită de transmitere a dosarelor de către comisia de concurs în vederea validării.
    Codul atribuit urmează a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.
    În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Maramureș la nr. de telefon 0262.207.711, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Maramureș, cu sediul în municipiul Baia Mare, str. 22 Decembrie, nr. 37, judeţul Maramureș, în vederea clarificării.

  11. Dosarele candidaţilor vor fi verificate de comisia de examen/concurs, până la data de 26.02.2024, iar lista candidaţilor care îndeplinesc/nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se va afişa pe portalul HUB de servicii publice https://hub.mai.gov.ro.

Informații suplimentare:
  1. Nota finală se calculează ca medie aritmetică între notele acordate de membrii comisiei de concurs, cu două zecimale, fără rotunjire.
    Interviul va fi înregistrat audio şi/sau video.
    Grila de apreciere a interviului va fi afişată la finalizarea interviului desfăşurat cu ultimul candidat.
    Rezultatul final al concursului, se aduce la cunoştinţa candidaţilor prin postare pe portalul HUB de servicii publice https://hub.mai.gov.ro , după finalizarea etapelor de departajare şi de soluţionare a contestaţiilor

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare pot fi obţinute de la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Maramureş – Serviciul Resurse Umane, telefon 0262.207.711, interior 20111, în zilele lucrătoare

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI.pdf - Adăugat la: 01.02.2024, ora 15:54
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere - cerere inscriere concurs.docx - Adăugat la: 01.02.2024, ora 11:37
  2. Model - Declarație - declaratie confirmare si acceptare conditii recrutare.docx - Adăugat la: 01.02.2024, ora 11:38
  3. Model - CV - MODEL CURRICULUM VITAE.docx - Adăugat la: 01.02.2024, ora 11:38
  4. Model - Adeverință medicală - Model Adeverinta medicala.PDF - Adăugat la: 01.02.2024, ora 11:38
  5. tematica si bibliografie sef PPC Basesti și PPC Farcasa.pdf - Adăugat la: 05.02.2024, ora 9:18
  6. Anunț - 815-Concurs șef post la PPC Băsești și PPC Fărcașa - Concurs șef post la PPC Băsești și PPC Fărcașa .pdf - Adăugat la: 06.03.2024, ora 8:02
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunț planificare testare psihologică - anunt planificare testare psihologica concurs sef PPC Fărcașa.pdf - Adăugat la: 20.02.2024, ora 8:19
  2. Anunț - Anunț rezultat selecție dosar candidat sef PPC Fărcașa - Anunt validare dosar candidat sef PPC Farcașa.pdf - Adăugat la: 28.02.2024, ora 13:09
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel rezultat proba interviu șef PPC Fărcașa - tabel rezult proba interviu sef PPC Fărcașa.pdf - Adăugat la: 04.03.2024, ora 14:58
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale concurs sef PPC Fărcașa - tabel rezult final concurs sef PPC Farcasa.pdf - Adăugat la: 06.03.2024, ora 8:02