Postat la data de: 08.02.2024, ora 15:15
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunț concurs Șef Șerviciu II Achiziții

IGSU-Baza pentru Logistica organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 3 - Șef serviciu II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: IGSU-Baza pentru Logistica - Serviciului Achiziții, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Achiziții
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: locotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată (anterior aplicării legislației referitoare la cele trei cicluri de studii universitare) sau studii universitare de licenţă, militare sau civile, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental științe inginerești sau în domeniul de licență: drept, științe administrative, administrarea afacerilor, contabilitate, economie, finanțe, management, marketing
  • pregătire de specialitate: - studii postuniversitare sau studii universitare de masterat în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - curs de perfecționare/specializare în domeniul managementul situațiilor de urgență sau în domeniul achizițiilor publice, după încadrare
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații clasificate de nivel „Strict secret”, după încadrare
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilități de conducere: viziune strategică, planificare, organizare, decizie, coordonare și control, empatie, inițiativă, eficiență, delegarea de sarcini și responsabilități, managementul timpului, munca în echipă.
    - aptitudini cognitive: atenție selectivă și distributivă, raționament inductiv și deductiv, gândire analitică și conceptuală, capacitatea de a comunica oral și scris, flexibilitate în gândire, înțelegerea textelor.
    - aptitudini sociale/interpersonale: capacitatea de coordonare, responsabilitate, auto-controlul, dezvoltarea celorlalți, independența și autonomia, persuasiunea, perseverența.
    Nivel de dezvoltare: „bun”.
  • atitudini necesare/comportament: - oferirea de opțiuni, direcție și suport subordonaților; spiritul de inițiativă; asumarea răspunderii; preocuparea pentru dezvoltarea personală; respectarea prevederilor legale și loialitate față de instituție; perseverență; prestanță; obiectivitate; discreție.
    Nivel de dezvoltare: „bun”.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcţii de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcţii de conducere
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 5 ani /3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: - asigura managementul activității de achiziții publice pentru produse, lucrări sau servicii prevăzute în programele anuale aprobate;
    - organizează, coordonează, conduce, îndrumă şi controlează activitatea personalului din cadrul Serviciul Achiziţii;
    - reprezintă interesele unităţii în raport cu celelalte structuri subordonate IGSU sau în faţa agenţilor economici în vederea îndeplinirii misiunilor specifice unităţii;
    - răspunde de organizarea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii pentru nevoile proprii ale unităţii şi ale celorlalte unităţi pe care le asigură logistic;
    - răspunde de pregătirea personalului Serviciul Achiziţii pe linie de securitate şi sănătate în muncă.;
    - coordonează întocmirea programelor anuale ale achiziţiilor publice şi a programelor logistice ale unităţii.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
13.02.2024, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
20.02.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. 1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. 2. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. 3. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute la pct. (1) şi (2), preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat «admis

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul/a unității care are competența de numire pe postul unde este încadrat candidatul, trebuie să cuprindă
    următoarele informaţii:
    • vechimea în muncă;
    • vechimea în armă;
    • vechimea în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională;
    • vechimea în funcţii de conducere în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate
    naţională;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    • vechimea în specialitatea structurii
    • gradul militar deţinut;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016;
    Documentul este solicitat în scopul evaluării dosarelor de recrutare conform prevederilor Anexei nr.
    3^3 din O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare
    ale Ministerului Afacerilor Interne.
    2. Este declarat „admis” candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare probă şi a obţinut cea mai
    mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de evaluare a dosarelor de
    recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderea cu 70% a notei finale la proba interviu.
    3. Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obține apelând numărul de telefon
    021.434.69.79 interior 19929, în zilele lucrătoare, între orele 09.00-15.00

Date de contact:
  1. Telefon: 0214346979
    Interior: 19929
    E-mail: concursuri.bl@igsu.ro

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs sef S.A.pdf - Adăugat la: 08.02.2024, ora 15:14
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 08.02.2024, ora 14:07
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 08.02.2024, ora 14:07
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 08.02.2024, ora 14:07
  4. Tematica si bibliografie concusr sef S.A.pdf - Adăugat la: 08.02.2024, ora 14:34
  5. Anunț - 890-Anunț concurs Șef Șerviciu II Achiziții - Anunț concurs Șef Șerviciu II Achiziții .pdf - Adăugat la: 25.03.2024, ora 13:16
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunț testare psihologică - Anunț testare psihologică.pdf - Adăugat la: 20.02.2024, ora 14:22
  2. Anunț - Anunț rezultat testare psihologică - Anunț rezultate testare psihologică.pdf - Adăugat la: 07.03.2024, ora 15:16
  3. Anunț - Evaluarea dosarului de recrutare - 5. Tabel rezultate DE POSTAT.docx - Adăugat la: 11.03.2024, ora 11:24
  4. Anunț - Tabel rezultate finale proba dosar. - Tabel rezultate finale proba dosar.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 15:14
  5. Anunț - Planificare ora interviu - Anunt planificare ora interviu.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 10:07
  6. Anunț - Tabel rezultate proba interviu - Tabel rezultate interviu.pdf - Adăugat la: 22.03.2024, ora 12:10
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale concurs - Tabel rezultate finale concurs.pdf - Adăugat la: 25.03.2024, ora 13:16