Postat la data de: 16.02.2024, ora 13:40

Sef Serviciu II - Serviciul 6 -Coordonare, Dezvoltare si Administrare Sisteme I.T

Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 62 - sef serviciu II prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Aparat Central, unitatea: Dir. Gen. pt. Com. si Tehn. Inform. - Serviciul 6 - Coordonare, Dezvoltare si Administrare Sisteme I.T, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector principal de politie
  • pregătire de bază: - Pentru cei care au absolvit studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă în profilele: știința sistemelor și a calculatoarelor, electronic, electric (specializarea inginerie electrică și calculatoare), matematică (specializările informatică, matematică-informatică), aeronave, economic (specializarea informatica-economică, cibernetică și previziune economică, contabilitate și informatică economică) SAU domeniile: informatică, cibernetică și statistică economică, contabilitate (specializarea contabilitate și informatică de gestiune), ingineria sistemelor și calculatoarelor, inginerie electronică, inginerie aerospațială, inginerie electrică (specializarea inginerie electrică și calculatoare), științe aplicate (specializarea informatică industrială);
    SAU
    - Pentru cei care au absolvit ciclul I de studii universitare într-unul din următoarele domenii de licență: matematică, informatică, calculatoare și tehnologia informației, ingineria sistemelor, inginerie electronică și telecomunicații, inginerie aerospațială, cibernetică, statistică și informatică economică, contabilitate (specializarea contabilitate și informatică de gestiune), inginerie electrică (specializarea inginerie electrică și calculatoare), științe inginerești aplicate (specializările informatică industrială, informatică aplicată în inginerie electrică, matematică și informatică aplicată în inginerie).
  • pregătire de specialitate: - studii postuniversitare, studii universitare de master sau, după caz, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcţiei de bază.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - nivel STRICT SECRET DE IMPORTANȚĂ DEOSEBITĂ (poate fi obţinut ulterior) ;
    - nivel NATO SECRET (poate fi obţinut ulterior);
    - nivel SECRET U. E. (poate fi obţinut ulterior);
  • vechime în muncă/din care în MAI: minim 3 ani / 3 ani;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • alte cunoştinţe: - nu este cazul;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - capacitate de organizare, coordonare, planificare şi control a activităţilor serviciului – dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de elaborare a documentelor de analiză şi sinteză privind aspectele pe linie de tehnologia informaţiei – dezvoltare foarte bună;
    - să aibă capacitatea fizică şi psihică pentru a face faţă eforturilor prelungite şi în condiţii de stres – dezvoltare foarte bună;
    - să fie în măsură să reprezinte serviciul în relaţiile cu organisme militare sau civile în domeniul specific de activitate – dezvoltare foarte bună;
    - să cunoască problematica organizării şi funcţionării sistemelor informatice ale MAI – dezvoltare foarte bună;
    - să aibă calităţi de bun negociator – dezvoltare foarte bună;
    - să aibă o bună gândire analitică şi sintetică, iar prin exemplul personal să-i motiveze pe subaltern– dezvoltare foarte bună.
  • atitudini necesare/comportament: - să dea dovadă de o atitudine corespunzătoare faţă de muncă, să fie loial instituţiei şi să-şi asume responsabilităţile şi sarcinile ce îi sunt încredinţate de conducerea DGCTI – dezvoltare foarte bună;
    - să aibă o conduită morală ireproşabilă şi spirit de iniţiativă;
    - să fie un bun manager, să imprime colectivului pe care îl coordonează spiritul lucrului în echipă – dezvoltare foarte bună;
    - să urmărească cu atenţie domeniul de preocupări şi responsabilităţi în scopul realizării sarcinilor de serviciu şi al formulării de propuneri pentru creşterea performanţelor şi a randamentului activităţii serviciului– dezvoltare foarte bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical pentru funcţie de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic pentru funcţie de conducere.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: – coordonează întreaga activitate a SCDASIT şi dispune măsurile necesare pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu; verifică şi validează rezultatele subordonaţilor pentru activităţile de serviciu executate;
    – asigură implementarea sistemului de control intern/managerial la nivelul serviciului;
    – ofițerul are atribuții de inspecție, control de specialitate, coordonare și managementul rețelelor de comunicații și informatică, participare la derularea proiectelor complexe de interes național, în domeniile comunicațiilor și informaticii.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
22.02.2024, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
29.02.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Informațiile referitoare la desfășurarea evaluării psihologice (data, ora, locul) vor fi comunicate prin afișare la avizierul Serviciului Relații cu Publicul din municipiul București, Intrarea Cristian Popișteanu, nr. 1-3, sector 1, intrarea D şi pe platforma https://hub.mai.gov.ro secțiunea Carieră M.A.I.

  4. Candidatul nemulțumit de rezultatul evaluării psihologice poate formula contestație, care se depune la adresa de e-mail a unității organizatoare: secretariat.dgcti@mai.gov.ro, și care se adresează Centrului de Psihosociologie al M.A.I., în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a rezultatului.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Rezultatele interviului structurat pe subiecte profesionale se afișează la avizierul Serviciului Relații cu Publicul din municipiul București, Intrarea Cristian Popișteanu, nr. 1-3, sector 1, intrarea D şi pe platforma https://hub.mai.gov.ro secțiunea Carieră M.A.I.

  5. Interviul structurat pe subiecte profesionale se va înregistra audio/video.
    Proba se va desfășura la sediul Direcției Generale pentru Comunicații și Tehnologia Informației din municipiul București, Piața Revoluției, nr. 1A, sector 1, conform graficului de concurs.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată, în format electronic, la adresa de e-mail secretariat.dgcti@mai.gov.ro, în termen de 24 de ore de la afișare rezultatelor la avizierul Serviciului Relatii cu Publicul, din municipiul București, Intrarea Cristian Popișteanu, nr. 1 - 3, intrarea D

  2. Contestațiile se soluționează de către comisia constituită în acest scop, în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere și sunt comunicate candidaților prin afișare pe platforma https://hub.mai.gov.ro secțiunea Carieră M.A.I. și la avizierul Serviciului Relații cu Publicul din municipiul București, Intrarea Cristian Popișteanu, nr. 1-3, sector 1, intrarea D.

Departajare:
  1. În situația în care, la concursul pentru ocuparea postului vacant mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” candidatul carea cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. Dacă mai mulți candidat au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs însoțite de curriculum vitae vor fi adresate ministrului afacerilor interne și vor fi depuse, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail: secretariat.dgcti@mai,gov.ro. Candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de participare la concurs de la aceeași adresă, respectiv secretariat.dgcti@mai,gov.ro, precizându-se numărul de înregistrare al acesteia. La solicitarea candidaților, numărul de înregistrare al cererii de participare la concurs poate deveni și cod unic de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.

Date de contact:
  1. Comisar de politie Enachi Marius Daniel int. 10338

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs DGCTI- poz. 62.pdf - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:55
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:07
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:07
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:07
  4. Tematica si bibliografie sef serviciul II - pozitia 62.pdf - Adăugat la: 15.02.2024, ora 15:57
  5. Anunț - 945-Sef Serviciu II - Serviciul 6 -Coordonare, Dezvoltare si Administrare Sisteme I.T - Sef Serviciu II - Serviciul 6 -Coordonare, Dezvoltare si Administrare Sisteme I.T.pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 17:34
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Planificare candidați testare psihologică - poz 62 - ANUNT planificare candidati la testare psihologica Dgcti- poz 62.pdf - Adăugat la: 26.02.2024, ora 10:04
  2. Anunț - Rezukltate testare psihologica candidati poz 62 - Anunt rezultate testare psihologica dgcti poz 62.pdf - Adăugat la: 14.03.2024, ora 15:10
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate proba interviu pozitia 62 - TABEL NOMINAL cu rezultatele obtinute.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 17:33
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale pozitia 62 - TABEL NOMINAL cu rezultatele FINALE obtinute .pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 17:34