Postat la data de: 16.02.2024, ora 11:50
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs Șef G.I.S. Detașamentul 1 de Pompieri Oradea și Stația de Pompieri Valea lui Mihai

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Bihor organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 144 - Șef gardă intervenție-stingere prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Bihor - Subunități de intervenție, jud. BH, MUNICIPIUL ORADEA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  • poz. 836 - Șef gardă intervenție-stingere prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Bihor - Subunități de intervenție, jud. BH, ORAS VALEA LUI MIHAI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: studii liceale militare sau civile cu diploma de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: curs de pregatire in acordarea primului ajutor calificat privind efectuarea procedurilor de descarcerare si alte operatiuni de salvare, dupa ocuparea/incadrarea postului
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizatie/ certificat de acces pentru lucrul cu documente si informatii clasificate (dupa incadrare, potrivit principiului nevoii de a cunoaste), cu indeplinirea procedurilor specifice
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 2 ani/ 2 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 2 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: conduce nemijlocit programul de pregatire continua a personalului operativ din tura de serviciu, raspunde de mentinerea ordinii si disciplinei militare, gestioneaza actiunile de interventie in situatii de urgenta pentru evacuarea si protejarea oamenilor, animalelor si bunurilor materiale aflate in pericol, pentru limitarea si inlaturarea urmarilor efectelor situatiilor de urgenta in raionul de interventie a subunitatii, in conformitate cu prevederile Conceptiei Specifice
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
22.02.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
06.03.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 12.03.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 21.03.2024
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Este declarat admis, candidatul care a fost declarat ,,promovat" la proba interviu si a obtinut cea mai mare nota finala, calculata prin insumarea punctajului obtinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare si a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviu.

  6. Interviul va fi inregistrat audio-video.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. In situatia in care mai multi candidati obtin aceeasi nota, este declarat ,,admis`` candidatul care are cea mai mare vechime in specialitatea postului scos la concurs

  2. In situatia in care mai multi candidati au aceeasi vechime in specialitatea postului este declarat ,,admis" candidatul care are cea mai mare vechime in studiile necesare postului scos la concurs.

  3. In situatia in care nu se reuseste departajarea candidatilor pe criteriile prevazute la punctele de mai sus, presedintele comisiei analizeaza datele inscrise in dosarele de recrutare ale candidatilor si rezultatele obtinute la interviu, pe fiecare item, si decide cu privire la candidatul ce urmeaza a fi declarat „admis”

  4. In situatia in care s-a dispus invalidarea concursului in ceea ce priveste candidatul declarat ,,admis" care nu indeplineste conditiile de participare la concurs ori al carui dosar de recrutare este incomplet, precum si in celelalte situatii in care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este posibila din motive care tin exclusiv de persoana candidatului declarat ,,admis” sau nu se prezinta in termenul de 30 de zile de la data instiintarii, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe urmatorul loc, in ordinea descrescatoare a notelor obtinute.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Nu va fi acceptat dosarul de recrutare, in cazul in care documentele solicitate in original prezinta deteriorari sau alterari ale elementelor de siguranta care nu permit stabilirea autenticitatii documentului sau sunt plastificate, in acest caz fiind aplicate prevederile OMAI 177/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.

  9. Prin inscrierea la acest concurs, candidatii isi manifesta acordul cu privire la conditiile si modul de organizare si desfasurare al acestuia.

  10. Prin inscrierea la acest concurs, candidatii isi manifesta acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, potrivit Regulamentului European nr. 679/ 26 aprilie 2016.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinta eliberata de unitatea de provenienta va cuprinde urmatoarele:
    - vechime in munca;
    - vechime in arma;
    - vechime in cadrul institutiilor de aparare, ordine publica si securitate nationala;
    - vechime in specialitatea structurii, respectiv vechime in specialitatea studiilor;
    - calificativele obtinute pe intreaga perioada a carierei militare;
    - sanctiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei militare;
    - recompense acordate de-a lungul carierei militare;
    - daca este cercetat disciplinar;
    - daca se afla sub efectul unei sanctiuni disciplinare;
    - daca este sau nu este pus la dispozitie in conditiile art. 17 alin. 2 din Anexa nr. 7 la OMAI 177/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.

  2. Data la care se calculeaza vechimile candidatului este data inregistrarii prezentului anunt de concurs. Documentele eliberate de unitatea de provenienta a candidatului, sunt valabile doar daca au fost emise ulterior publicarii anuntului de concurs.

  3. Candidatii constituie dosarele de recrutare exclusiv in format electronic, prin depunerea unor fisiere in format PDF care sa cuprinda documentele constitutive ale dosarului de recrutare, exclusiv la adresa de e-mail: concursgis@isubh.ro.
    ATENTIE! Candidatul se va asigura de faptul ca, documentele scanate si transmise sunt lizibile.

  4. Candidatii care depun dosarul de recrutare la adresa de e-mail: concursgis@isubh.ro in intervalul alocat pentru inscriere, vor primi un e-mail de confirmare a inscrierii, prin care li se va comunica un cod unic de identificare. In baza codului unic de identificare comunicat prin e-mail, candidatul se poate identifica in anunturile postate ulterior, referitoare la rezultatele etapelor concursului, intrucat nu se va utiliza numele si prenumele acestuia.

  5. IMPORTANT! Pentru a evita ingreunarea procesului de inscriere si depunere a documentelor constitutive ale dosarelor de recrutare, adresam rugamintea de a nu solicita informatii suplimentare folosind adresa de e-mail.

  6. Documente procurate prin Serviciul Resurse Umane al unitatii organizatoare, anterior desfasurarii examenului/concursului:
    - avizul de aptitudine psihologica - candidatii vor fi planificati pentru sustinerea testarii psihologice pentru functii de conducere de catre Serviciul Resurse Umane, la Centrul de Psihosociologie al M.A.I., la o data stabilita de acesta, ce se va comunica in timp util candidatilor;
    - daca este cazul, adresa prin care, dupa verificarea indeplinirii conditiilor si criteriilor de participare la concurs, candidatului ii este comunicat ca nu poate participa la acesta.

  7. Candidatul declarat admis la concurs, depune la structura de resurse umane in vederea constituirii dosarului de recrutare in forma fizica, documentele transmise in format electronic la inscriere, astfel:
    IN ORIGINAL:
    - cererea de inscriere;
    - C.V.;
    - declaratia de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare;
    - adeverinta eliberata de unitatea de provenienta;
    - adeverinta care contine rezultatul ultimului examen medical de bilant, eliberata de medicul de unitate;
    - raportul privind realizarile deosebite in cariera (daca este cazul).
    PREZINTA ORIGINALUL PENTRU:
    - copiile documentelor care atesta nivelul si specializarea studiilor impuse de cerintele postului (insotite in mod obligatoriu de suplimentele la diploma/foile matricole, dupa caz);
    - copia actului de identitate;
    - documente de atestare a cursurilor sau a altor forme de pregatire absolvite, cu utilitate directa pentru indeplinirea eficienta a atributiilor postului scos la concurs.

  8. Tematica și bibliografia prevăzută la prezentul anunț de concurs, care nu este destinată publicității, poate fi studiată/ consultată, de către candidați, la sediile subunităților din cadrul ISU „Crișana” al județului Bihor

Date de contact:
  1. 0259411212, interior 27013, 27107, 27135

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 16.02.2024, ora 11:04
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.02.2024, ora 10:30
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 16.02.2024, ora 10:30
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 16.02.2024, ora 10:30
  4. Tematica si bibliografia.pdf - Adăugat la: 16.02.2024, ora 11:19
  5. Anunț - 954-Concurs Șef G.I.S. Detașamentul 1 de Pompieri Oradea și Stația de Pompieri Valea lui Mihai - Concurs Șef G.I.S. Detașamentul 1 de Pompieri Oradea și Stația de Pompieri Valea lui Mihai.pdf - Adăugat la: 22.03.2024, ora 13:28
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunț testare psihologică - Anunț testare psihologică G.I.S. Det.1 și St. Valea lui Mihai.pdf - Adăugat la: 23.02.2024, ora 11:39
  2. Rezultate probă - Tabel rezultate Evaluare dosare de recrutare - Șef GIS Det. 1 și St. VLM - Tabel rezultate Evaluare dosare de recrutare - Șef GIS Det. 1 și St. VLM.pdf - Adăugat la: 12.03.2024, ora 11:25
  3. Anunț - Anunț prezentare la INTERVIU șef G.I.S. Det. 1 și St. VLM - Anunț prezentare la INTERVIU șef G.I.S. Det. 1 și St. VLM.pdf - Adăugat la: 18.03.2024, ora 10:54
  4. Rezultate probă - Rezultate probă INTERVIU - Tabel cu rezultatul probei Interviu Sef GIS Det.1 și St. VLM.pdf - Adăugat la: 21.03.2024, ora 13:26
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele concursului Sef GIS Det.1 și St. VLM.pdf - Adăugat la: 21.03.2024, ora 13:27
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel cu rezultatele FINALE concurs sef GIS Det.1 si St. VLM - Tabel cu rezultatele FINALE concurs sef GIS Det.1 si St. VLM.pdf - Adăugat la: 22.03.2024, ora 13:28