Postat la data de: 19.02.2024, ora 11:13
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Comandant grupa supraveghere si ordine publica - GJSI Raducaneni

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 298 - Comandant grupa supraveghere si ordine publica prevăzut cu gradul de Plutonier - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Iasi - Detasamentul 3 Jandarmi Iasi - Plutonul 3 Jandarmi Raducaneni - Grupa a 2 - a jandarmi supraveghere si interventie Raducaneni, jud. IS, Com. RADUCANENI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim plutonier
  • pregătire de bază: Scoala militara de subofiteri sau studii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat sau diploma echivalenta;
  • pregătire de specialitate: Curs tehnician de interventie profesionala (TIP), dupa ocuparea postului;
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizatie de acces la informatii clasificate din clasa ,,secret de serviciu", obtinuta dupa numirea in functie (neavizarea sau retragerea autorizatiei de acces la informatii clasificate atrage schimbarea din functie);
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni;
  • atitudini necesare/comportament: Conduita morala si civica, spirit de initiativa, capacitate de lucru in echipa, disponibilitate la schimbare, asumarea responsabilitatii, echidistanta, disciplina, solicitudine, fermitate, integritate, constiinciozitate;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Aptitudini cognitive nivel bun, capacitate abstractizare, abilităţi de organizare şi planificare, abilităţi de comunicare asertivă, abilităţi pedagogice, abilităţi de negociere, spirit de observaţie, aptitudini fizice, atenţie distributivă, memorie, reactivitate la stimuli, abilităţi de utilizare a computerului;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical pentru funcţii de comandă;
  • trăsături psihice şi de personalitate: „Apt psihologic” pentru funcţii de conducere, stabilitate emoţională, autocontrol, stimă de sine, toleranţă ridicată la frustrări, rezistenţă ridicată la stres, conformism, sociabilitate, adaptabilitate rapidă la situaţii presante, perseverenţă, motivaţie;
  • alte cerințe: Nu este cazul;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 4 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Cel putin 2 ani;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este necesar;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: 2 ani misiuni de ordine publica;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul;
  • definirea sumara a atributiilor postului: Sprijină, îndrumă şi verifică activitatea personalului Grupei a 2-a Jandarmi Supraveghere şi Intervenţie Răducăneni; execută misiuni de ordine şi siguranţă publică, supraveghere şi intervenţie la obiectivele încredinţate pentru pază şi protecţie, precum şi de asigurare şi restabilire a ordinii publice în zona de competenţă, atunci când situaţia o impune.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
04.03.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
18.03.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat.

  2. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat.

  3. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţa, eliberată de structura de resurse umane a unităţii în care este încadrat candidatul, emisă
    ulterior publicării anunțului, va cuprinde următoarele informații:
    - vechimea în muncă;
    - vechimea în M.A.I./instituții din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate națională;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    - gradul militar deținut;
    - calificative obținute pe întreaga perioadă a carierei;
    - sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    - recompense acordate de-a lungul carierei;
    - dacă este cercetat disciplinar, sau se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau este pus la
    dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la ordinul M.A.I. nr. 177 din 16 noiembrie 2016
    privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor
    Interne, cu modificările și completările ulterioare;
    - nivelul de acces la informații clasificate, potrivit autorizației deținute, precum și perioada de
    valabilitate a acesteia;

  2. Conform art. 22 alin. (2^2) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de
    management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și
    completările ulterioare, adeverința eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este
    încadrat candidatul, care conţine date referitoare la situaţia acestuia, este valabilă doar dacă a fost eliberată ulterior publicării prezentului anunţ.

  3. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate,
    respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se
    calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de
    învățământ.

  4. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de
    persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane al I.J.J. Iași, tel. 0232.410.425,
    interior 032/24.504, în scopul identificării de soluții care să nu împieteze înscrierea candidaților în
    concurs.

  5. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare depuse după data și ora precizate în anunț, ori
    care sunt transmise la altă căsuță de e-mail decât cea menționată în anunț, nu vor fi luate în
    considerare.

  6. Dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin
    transmiterea, în format electronic, scanate în format PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească
    dimensiunea de 10 Mb) pe adresa de e-mail sru@jandarmeriaiasi.ro,, până la data și ora precizate în
    graficul de concurs.

  7. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (exemple:
    cerere înscriere_IONESCU_ION.pdf, copie CI_IONESCU_ION.pdf etc.).

  8. Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, copia actului de identitate, CV-ul, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare şi consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi efectuarea verificărilor prin intermediul structurilor de cazier judiciar la adresa de e-mail: sru@jandarmeriaiasi.ro în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail prin care li se va comunica numărul de înregistrare al cererii și se va confirma primirea documentelor (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00 ale fiecărei zile lucrătoare).
    La solicitarea candidaţilor, numărul de înregistrare al cererii de participare la concurs poate deveni şi cod unic de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.
    Codul unic de identificare (de exemplu IJJIS-CMDT-GR-DET3 -123456) se compune din:
    - abrevierea unității organizatoare – IJJIS
    - codificarea denumirii structurii – CMDT-GR-DET3
    - numărul de înregistrare a cererii de înscriere: 123456.

  9. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise, în perioada alocată
    conform graficului de concurs, SCANATE, în volum complet, în format PDF (ataşamentele trebuie să nu
    depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail sru@jandarmeriaiasi.ro, făcându-se referire la
    numărul de înregistrare al cererii comunicat anterior.

  10. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs revine candidatului, secretarul
    comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului nu şi dacă documentele sunt corect întocmite
    sau scanate.

  11. În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentele de identificare
    precizate şi un pix/stilou cu pastă/cerneală de culoare albastră, nu va fi permis accesul cu materiale
    documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau comunicare.
    Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a
    acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.

  12. Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant
    poate formula contestaţie, o singură dată pentru fiecare probă, în termen de 24 de ore de la afişare.
    Cererea de contestare a probei/concursului se denumește în mod corespunzător și va avea atașat
    numele și prenumele complet al candidatului (ex.: Contestatie_IONESCU_ION.pdf).

Date de contact:
  1. Informaţii suplimentare despre organizarea concursului şi depunerea documentelor se pot obţine la
    Serviciul Resurse Umane a Inspectoratului de Jandarmi Județean Iași sau la telefon 0232.410.425,
    interior 032/24.504, în fiecare zi lucrătoare, între orele 09.00 - 15.00.
    Cererea de înscriere la concurs, CV-ul, copia actului de identitate şi declaraţia de confirmare a
    cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit, în perioada alocată conform graficului de
    concurs, SCANATE la adresa de e-mail: sru@jandarmeriaiasi.ro, în format PDF (ataşamentele nu trebuie
    să depăşească dimensiunea de 10 Mb).
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise, în perioada alocată
    conform graficului de concurs, SCANATE, în volum complet, în format PDF (ataşamentele trebuie să nu
    depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail sru@jandarmeriaiasi.ro.

Grafic concurs:
  1. GSI Raducaneni - Cdt. grupa 2024 GRAFIC DESFASURARE CONCURS docx.pdf - Adăugat la: 19.02.2024, ora 10:51
Fișiere anunț:
  1. GSI Raducaneni 2024 TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE.pdf - Adăugat la: 19.02.2024, ora 10:45
  2. Cerere participare la concurs - Anexa nr. 1 - Model raport participare la concurs CDT. GRUPA - GJSI RADUCANENI.doc - Adăugat la: 19.02.2024, ora 10:54
  3. Model C.V. - Anexa nr. 2 - Curriculum vitae.doc - Adăugat la: 19.02.2024, ora 10:56
  4. Declaratia de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare - Anexa nr. 3 - Declaratie de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare.doc - Adăugat la: 19.02.2024, ora 10:57
  5. Model - Anexa 4 - consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal si efectuarea verificarilor in evidentele operative - Anexa nr. 4 - Consimtamant.doc - Adăugat la: 19.02.2024, ora 10:59
  6. Anunț - 969-Comandant grupa supraveghere si ordine publica - GJSI Raducaneni - Comandant grupa supraveghere si ordine publica - GJSI Raducaneni.pdf - Adăugat la: 10.04.2024, ora 14:02
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Cerere participare la concurs - Anexa nr. 1 - Model raport participare la concurs CDT. GRUPA - GJSI RADUCANENI - 1. Anexa nr. 1 - Model raport participare la concurs Cdt. grupa.doc - Adăugat la: 23.02.2024, ora 11:09
  2. Alte informări pentru candidați - Planificare testare psihologica - ANUNT - TESTARE PSIHOLOGICA - 13.03.2024.pdf - Adăugat la: 07.03.2024, ora 9:07
  3. Rezultate probă - Rezultate evaluare psihologica - ANUNT - REZULTATE PARTIALE TESTARE PSIHOLOGICA - 13.03.2024.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 13:39
  4. Rezultate probă - Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare la concurs - Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile - 28.03.2024 - SITE.pdf - Adăugat la: 28.03.2024, ora 14:06
  5. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele partiale obtinute la evaluarea dosarului de recrutare - Rezultate partiale la selectia dosarelor - 28.03.2024 - SITE.pdf - Adăugat la: 28.03.2024, ora 14:08
  6. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele partiale obtinute la concurs - 6. TABEL REZULTATE PARTIALE CONCURS - 09.04.2024 - SITE.pdf - Adăugat la: 09.04.2024, ora 13:55
  7. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele finale la concurs - 6. TABEL REZULTATE FINALE CONCURS - 10.04.2024.pdf - Adăugat la: 10.04.2024, ora 14:01