Postat la data de: 23.10.2023, ora 21:06

Anunt concurs contabil sef

Gruparea de Jandarmi Mobila Brasov organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-raport nr. 159279 din 31.03.2023 privind necesitatea demarării, în mod etapizat, a procedurilor de concurs pentru ocuparea funcțiilor de conducere vacante din cadrul Jandarmeriei Române, modificată prin Nota-raport nr. 160552 din 04.07.2023 privind actualizarea situației referitoare la procedurile de concurs organizate pentru ocuparea funcțiilor de conducere vacante din cadrul Jandarmeriei Române dispuse prin Nota-raport 159279 din 31.03.2023
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 3 - contabil sef prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Brasov - Compartimentului Financiar, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Minim sublocotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau studii universitare de licență, ciclul 1 Bologna în domeniul de licență), Administrarea afacerilor; Cibernetică statistică și informatică economică; Contabilitate; Economie; Finanțe; Management; Marketing; Economie și Afaceri internaționale, cu specializările aferente fiecărui domeniu de licență, Științe Militare, Informații și Ordine Publică (în specializarea management economico-financiar)
  • pregătire de specialitate: Cursuri postuniversitare/ cursuri postuniversitare de masterat/studii universitare de master, ciclul II, într-una din specializările aferente pregătirii de bază, sau într-una din specializările: management, drept, administrație publică, managementul organizației, structuri militare, informații militare și securitate națională, ordine publică și siguranță națională;
  • alte cunoştinţe: - cultură generală;
    - cunoștințe generale în domeniul P.C.;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: : - certificat sau autorizație de acces la informații clasificate, nivel Secret, obținut după numirea în funcție; neacordarea autorizației de acces la nivelul solicitat atrage eliberarea din funcție de drept;
    -acordul Direcției Financiare din I.G.J.R. pentru exercitarea vizei de control financiar preventiv propriu, obținut după numirea în funcție;
    - dobândirea și menținerea Certificatului de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - organizatorice, decizionale, de anticipație situațională, conducere, coordonare și control;
    - rigurozitate, exigență și fermitate, spirit critic, obiectivitate, hotărâre și promptitudine în luarea deciziilor;
    - atenție, memorie, inteligență;
    - capacitate de analiză și sinteză;
    - spirit de inovare/imaginație, gândire pozitivă în abordări;
    - abilități de comunicare;
    - capacitatea de lucru sub presiunea timpului/în condiții de stres, spirit de observație, putere de mobilizare și influențare a subalternilor în realizarea sarcinilor, o bună gândire analitică și conceptuală, să lucreze fără supervizare, utilizarea la nivel foarte bun al stațiilor de lucru;
    - disponibilitate pentru dialog și negocieri.
  • atitudini necesare/comportament: : - spirit de iniţiativă, devotament şi loialitate faţă de instituţie: dezvoltare bună;
    - disciplină, punctualitate, conştiinciozitate, capacitate de asumare a răspunderii, perseverenţă: dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de lucru în echipă : dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate la schimbare : dezvoltare bună;
    - temperament corespunzător, inteligenţă, flexibilitate în gândire, trăsături pozitive de caracter, obiectivitate, exigenţă, spirit critic, fermitate: dezvoltare foarte bună;
    - confidenţialitate privind lucrările efectuate sau conţinutul diferitelor documente primite sau expediate : dezvoltare foarte bună;
    - păstrarea secretului asupra documentelor ce conţin informaţii clasificate: dezvoltare foarte bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt psihologic, fizic și medical pentru ocuparea postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate: : - apt pentru funcţii de conducere;
    - adaptare psihică la problemele de stres prelungit;
    - stabilitate emoţională;
    - echilibru psihic;
    - putere de analiză şi decizie.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: - coordonează activitatea compartimentului din subordine și îl reprezintă în relațiile cu celelalte servicii/compartimente și unități potrivit competențelor;
    - răspunde de planificarea activităților la nivelul Compartimentului Financiar;
    - elaborează rapoarte de analiză și sinteză aferente domeniului de activitate bugetară, în vederea informării comenzii unității sau a conducerii Inspectoratului General al Jandarmeriei Române;
    - conduce și îndrumă activitatea de buget-contabilitate și administrare baze de date pentru evidența fondurilor bugetare și extrabugetare;
    - conduce și îndrumă asigurarea financiară a misiunilor și sarcinilor încredințate prin lege, finanțarea cheltuielilor de întreținere și funcționare, precum și asigurarea drepturilor bănești ce se cuvin personalului din unitate;
    - asigură întocmirea și transmiterea operativă a situațiilor financiare și raportărilor lunare către Direcția Financiară a Inspectoratului General al Jandarmeriei Române;
    - răspunde de activitatea de planificare a muncii în cadrul compartimentului, de nivelul capacității de intervenție în situații de protecție civilă și de evacuare la dezastre;
    - contribuie la realizarea misiunilor operative din punct de vedere al asigurării financiar-contabile.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
27.10.2023, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
03.11.2023, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  10. *Copie Certificat de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 02.11.2023, ora 8:15 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 22.11.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 06.12.2023, ora 11:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat admis candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderea cu 70% a notei finale la proba interviului.

  2. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat.

  3. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, în format PDF care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.
    Prin excepție, în situația în care documentele din dosarul de recrutare sunt clasificate, acestea se depun, cu încadrarea în graficul stabilit, la structura de resurse umane a Grupării de Jandarmi Mobile Brașov, cu sediul în municipiul Brașov, str. Vasile Goldiș 1-3, județul Brașov, cu respectarea normelor incidente în domeniul protecției informațiilor clasificate.

  2. Adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul / a unităţii care are competență de numire pe postul unde este încadrat candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de concurs, trebuie să cuprindă următoarele informaţii:
    • gradul militar deţinut;
    • nivelul de acces la informații clasificate, potrivit autorizației deținute, precum și perioada de valabilitate a acesteia;
    • vechimea în muncă;
    • vechimea în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională;
    • vechimea în MAI;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea structurii;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare;

  3. Documentele la concurs vor fi transmise în forma lor completă la adresa de e-mail prevăzuta la secțiunea „DATE DE CONTACT” ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: CONTABIL SEF_POPESCU_Vasile).

  4. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului ŞI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR!

    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: CONTABIL SEF_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Compartimentul Resurse Umane al Grupării de Jandarmi Mobile Brașov, în scopul identificării de soluţii care să nu împieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

  5. Candidatul/candidații la concursul în cauză se vor prezenta cu cel puțin o oră înainte de termenul stabilit în graficul de concurs la Punctul de control acces nr.1 al Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, str. Jandarmeriei nr. 9-11, Sector 1, mun. București, pentru susținerea probei interviu.

Date de contact:
  1. Gruparea de Jandarmi Mobilă ”Burebista” Brașov
    Municipiul Brașov, str. Vasile Goldiș nr. 1-3, județul Brașov
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține apelând numărul de telefon telefon: 0268/545901 int. 24631 / 24607 de luni - vineri, între orele 08.00-16.00.
    Adresa de e-mail la care se vor depune documetele constitutive ale dosarului de recrutare: cru@jandarmeriamobilabrasov.ro

Grafic concurs:
  1. Graficul de desfășurare a concursului.pdf - Adăugat la: 23.10.2023, ora 20:22
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 23.10.2023, ora 14:40
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 23.10.2023, ora 14:40
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 23.10.2023, ora 14:40
  4. Tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 23.10.2023, ora 16:26
  5. Anunț - 97-Anunt concurs contabil sef - Anunt concurs contabil sef .pdf - Adăugat la: 07.12.2023, ora 16:44
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Precizări privind planificarea pentru examinarea psihologică - Precizări privind planificarea pentru examinarea psihologică.pdf - Adăugat la: 31.10.2023, ora 13:52
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - GJMBV - Lista candidati care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs.pdf - Adăugat la: 22.11.2023, ora 14:49
  3. Rezultate probă - Rezultatele obținute de către candidați la proba „evaluarea dosarelor de recrutare” - GJMBV TABEL rezultate evaluarea dosarelor.pdf - Adăugat la: 22.11.2023, ora 14:52
  4. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista finală a candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - GJMBV - Lista finala - candidati care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs.pdf - Adăugat la: 23.11.2023, ora 15:57
  5. Rezultate probă - Rezultatele finale obținute de către candidați la proba „evaluarea dosarelor de recrutare” - GJMBV Tabel cu rezultatele finale - evaluarea dosarelor.pdf - Adăugat la: 23.11.2023, ora 15:58
  6. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obținute la concurs .pdf.docx.pdf - Adăugat la: 06.12.2023, ora 15:02
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabelul cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabelul cu rezultatul final al concursului.pdf - Adăugat la: 07.12.2023, ora 16:42