Avizul/autorizația de protecție civilă poate fi solicitat la sediul Inspectoratelor pentru Situații de Urgență Județene și București-Ilfov.
1. Solicitantul intocmeste documentatia in format letric sau electronic
2. Solicitantul depune documentatia la sediul Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta in format letric sau o transmite prin e-mail (semnata cu semnatura electronica) la adresa de e-mail aferenta fiecarui Inspectorat Judetean pentru Situatii de Urgenta.
3. În cazul în care documentația a fost depusă pentru un aviz, la nivelul ISU se analizează documentația transmisă și se emite avizul sau se respinge cererea.
4. În cazul în care documentația a fost depusă pentru o autorizație, la nivelul ISU se analizează documentația transmisă, se efectuează o verificare în teren și se emite autorizația sau se respinge cererea.
5. Avizul/autorizația se emite în format electronic (cu transmitere prin e-mail) sau letric (cu ridicare de la sediul unde a fost depusă documentația).
Link detalii suplimentare: |
http://ijsunt.ro/ghid/index.php |
Tip document | Se poate transmite prin | Tip semnătură | Observații |
---|---|---|---|
Cererea de emitere însoțită de documentație | E-mail CD / DVD / flash drive |
Calificată |
Nu sunt implicate alte instituții în furnizarea acestui serviciu public.
Timp mediu de livrare | Timp maxim de livrare | Descriere |
---|---|---|
15 Zile lucrătoare | 15 Zile lucrătoare | Termenul de soluționare cerere emitere aviz de protecție civilă |
30 Zile lucrătoare | 30 Zile lucrătoare | Termenul de soluționare cerere emitere autorizație de protecție civilă |
10 Zile lucrătoare | 10 Zile lucrătoare | Timpul de comunicare a documentelor lipsă (dacă documentația este incompletă) |