Efectuarea operaţiunilor de transport de arme, piese, componente esenţiale şi muniţii în ţară şi, după caz, în afara teritoriului României, de către armurierul autorizat în acest sens se poate face numai cu mijloace de transport avizate de către organul de poliţie competent și este condiționată de eliberarea în prealabil a avizului pentru efectuarea transportului de arme și muniții, care se poate obține în urma unei solicitări adresate Direcției Generale de Poliție a Municipiului București sau inspectoratului județean de poliție în a cărui rază teritorială își are domiciliul ori reședința.
Termenul de valabilitate al avizului pentru efectuarea transportului de arme și muniții este egal cu valabilitatea contractului de prestări servicii pentru asigurarea produselor cu caracter special încheiat cu unitatea de jandarmi sau armurieri autorizați (exclusiv pentru maximum 25 de arme sau 30.000 de cartuşe).
1. Cererea însoțită de documentele aferente se depun la sediu de către solicitanți
2. Cererea este înregistrată
3. În cazul respingerii cererii, solicitantul este informat prin adresă de motivele care au stat la baza respingerii
4. În cazul aprobării, se emite autorizația de către conducătorul unității și solicitantul este contactat telefonic în vederea ridicării autorizației
Link detalii suplimentare: |
https://www.politiaromana.ro/ro/utile/documente-eliberari-acte/formulare-tipizate-privind-activitatea-directiei-arme-explozivi-si-substante-periculoase |
Nu există statistici pentru acest serviciu public.
Nu se gestionează (primesc/transmit) documente în format electronic în cadrul acestui serviciu public.
Nu sunt implicate alte instituții în furnizarea acestui serviciu public.
Timp mediu de livrare | Timp maxim de livrare | Descriere |
---|---|---|
3 Zile lucrătoare | 5 Zile lucrătoare | Analizarea solicitării și respingerea / aprobarea acesteia |