Avizarea personalului însărcinat cu gestionarea armelor și munițiilor

Furnizat de: Poliţia Română


Grad de sofisticare

Apasă aici să vezi ce înseamnă
2
Interacțiune unilaterală

Procent digitalizare (include fluxurile interne)

5 %

Beneficiari

Cetățeni
Mediul de afaceri
Instituții publice
Angajații MAI
Cetățeni români
Cetățeni străini
Vârsta minimă: 18 ani

Taxe

Gratuit

Serviciu public înființat în anul

2005

Scurtă descriere

Armurierii precum și persoanele juridice autorizate în vederea deținerii sau folosirii armelor letale sau neletale sunt obligate să solicite avizul de gestionar arme și muniții, structurilor teritoriale arme, explozivi și substanțe periculoase pentru persoanele angajate să facă operațiuni cu arme, componente esențiale și muniții și respectiv a celor cu atribuţii de gestionare, administrare şi întreţinere a armelor, anterior accesului acestora la arme, componente esențiale și muniții.
În vederea obţinerii avizului de gestionar arme și muniții, solicitantul depune o cerere însoțită de documentele necesare la Direcția Generală de Poliție a Municipiului București sau la inspectoratul județean de poliție în a cărui rază teritorială își are sediul sau punctul de lucru.
Avizul de gestionar arme și muniții își pierde valabilitatea în cazul în care persoana avizată își schimbă locul de muncă, situație în care se impune reluarea procedurii de avizare.

Pașii procedurali

1. Cererea însoțită de documentele aferente se depun la sediu de către solicitanți
2. Cererea este înregistrată
3. În cazul respingerii cererii, solicitantul este informat prin adresă de motivele care au stat la baza respingerii
4. În cazul aprobării, se emite avizul de către conducătorul unității și solicitantul este contactat telefonic în vederea ridicării documentului

Statistici (estimări anuale)

Nu există statistici pentru acest serviciu public.

Baza legală

  • Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 295/2004, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 11/2018 – art. 110, lit. b)

Documente electronice

Nu se gestionează (primesc/transmit) documente în format electronic în cadrul acestui serviciu public.

Alte instituții implicate

Nu sunt implicate alte instituții în furnizarea acestui serviciu public.

Timpii de livrare

Timp mediu de livrare Timp maxim de livrare Descriere
25 Zile calendaristice 30 Zile calendaristice Analizarea solicitării și respingerea / aprobarea acesteia

Contact


Șos. Ștefan cel Mare, nr. 13-15, sector 2, București