Postat la data de: 14.08.2024, ora 17:30

Concurs soldat profesionist (servant)

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Sibiu organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 384 din 10 octombrie 2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor voluntari, cu modificările și completările ulterioare
  2. O.M.A.I. nr. 321 din 12 octombrie 2007 pentru aplicarea, în unităţile Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, a unor dispoziţii din Legea nr. 384/2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor voluntari, cu modificările și completările ulterioare
  3. Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de soldaţi și gradaţi profesioniști
  4. O.I.G. nr. 2158/IG din 13.08.2024 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de soldați și gradați profesioniști.
Posturi scoase la concurs:
Soldat/Gradat Profesionist (S.G.P)

Nivel funcție: Execuție - perioadă determinată

  1. poz. 275/af - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Detașamentul de Pompieri Sibiu, jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  2. poz. 275/al - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Detașamentul de Pompieri Sibiu, jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  3. poz. 391/aa - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Detașamentul de Pompieri Mediaș, jud. SB, MUNICIPIUL MEDIAS, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  4. poz. 391/ab - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Detașamentul de Pompieri Mediaș, jud. SB, MUNICIPIUL MEDIAS, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  5. poz. 391/ac - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Detașamentul de Pompieri Mediaș, jud. SB, MUNICIPIUL MEDIAS, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  6. poz. 391/ad - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Detașamentul de Pompieri Mediaș, jud. SB, MUNICIPIUL MEDIAS, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  7. poz. 517/g - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Secția de Pompieri Miercurea Sibiului, jud. SB, ORAS MIERCUREA SIBIULUI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  8. poz. 517/h - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Secția de Pompieri Miercurea Sibiului, jud. SB, ORAS MIERCUREA SIBIULUI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  9. poz. 517/i - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Secția de Pompieri Miercurea Sibiului, jud. SB, ORAS MIERCUREA SIBIULUI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  10. poz. 517/j - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Sibiu - Secția de Pompieri Miercurea Sibiului, jud. SB, ORAS MIERCUREA SIBIULUI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

a) au cetățenie română și domiciliul în România;
b) sunt absolvenți cel puțin ai învățământului obligatoriu, în condițiile prevăzute de Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
c) au solicitat, în scris, angajarea într-o funcție de soldat sau gradat profesionist;
d) sunt declarați «apt medical»; aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală, în aceleași condiții și potrivit acelorași bareme medicale stabilite de reglementările specifice în domeniu pentru cadrele militare
e) sunt declarați «apt» la evaluarea psihologică; aptitudinea/inaptitudinea se constată de structura de specialitate a MAI, în aceleași condiții stabilite de reglementările specifice în domeniu pentru cadrele militare. Evaluarea psihologică se susține înaintea examinării medicale.
f) sunt apți din punct de vedere fizic;
g) nu au antecedente penale și nu se află în curs de urmărire penală sau de judecată pentru săvârșirea de infracțiuni;
h) nu fac parte din organizații interzise de legislația română și nu sunt membri ai unor organizații sau culte religioase incompatibile cu regulile, activitățile și atribuțiile specifice profesiei militare;
i) nu sunt asociați unici ori participanți direcți la administrarea sau conducerea unor societăți comerciale ori a altor organizații cu scop lucrativ sau comercial, iar dacă sunt în una dintre aceste situații, se obligă prin semnarea unui angajament ca, din momentul selecționării pentru profesia de soldat sau gradat profesionist, să renunțe la această calitate;
j) nu sunt membri ai unor partide, formațiuni sau organizații politice, iar dacă sunt membri, se angajează în scris că, după admiterea în instituția militară, vor renunța la această calitate.
k) au vârsta cuprinsă între 18 ani și 25 de ani pentru ocuparea posturilor vacante de soldat profesionist (servant) și vârsta cuprinsă între 18 și 45 de ani pentru ocuparea posturilor vacante soldat profesionist (pistolar) din cadrul formațiunii de pază, la data verificării dosarului de recrutare de către membrii comisiei de recrutare.


Cerințele postului:
  • pregătire de bază: Învățământ general obligatoriu
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații clasificate de nivel Secret de Serviciu, după încadrare
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • atitudini necesare/comportament: apt psihologic
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
20.09.2024, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
07.10.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. Copie documente care atestă deținerea calității de soldat sau gradat rezervist voluntar/profesionist - dacă este cazul
  22. Copie ale documentelor care atestă studiile absolvite (altele decat cele obligatorii pentru încadrarea postului) - daca este cazul
  23. Copie documente care atestă experiența în domenii de activitate specifice situațiilor de urgență (contract de muncă, contract de colaborare, certificat de voluntariat) - dacă este cazul

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
  3. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de recrutare va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
Probe Concurs
Probă - Urcarea pe scară (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 21.10.2024 - 27.10.2024
  1. Pentru verificarea existenței acrofobiei se aplică proba ”Urcarea pe scară” prevăzută în anexa nr. 1 la prezentul anunț

Probă - Deplasare în subsol întunecat (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 21.10.2024 - 27.10.2024
  1. Pentru verificarea existenței claustrofobiei și acluofobiei se aplică proba ”Deplasare în subsol întunecat” prevăzută în anexa nr. 2 la prezentul anunț

Probă - Evaluarea performanțelor fizice (parcurgere traseu practic-aplicativ)
Perioada de desfășurare a probei: 21.10.2024 - 27.10.2024
  1. Evaluarea performanţei fizice a candidaţilor constă în parcurgerea traseului practic-aplicativ, descris în Anexa nr.3 la prezentul anunț.

  2. Traseul practic-aplicativ se organizează, se susține și se apreciază conform prevederilor anexei 3^2 și anexei 28 din OMAI nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale MAI


Contestații:
  1. La probele de concurs nu se admit contestații, repetări sau reverificări.

Departajare:
  1. În situaţia în care, în urma desfășurării probei de evaluare a performanțelor fizice, mai mulţi candidaţi situați pe ultimul loc în lista celor declarați „admis” au aceeaşi notă, aceștia se departajează prin aplicarea, în ordine, a următoarelor criterii de departajare: I. criteriul 1 – timpul realizat la proba „Deplasare în subsol întunecat”. Se ia în calcul cel mai mic timp realizat. II. criteriul 2 – timpul realizat la proba „Urcarea pe scară”. Se ia în calcul cel mai mic timp realizat. III. criteriul 3 – deținerea calității de soldat sau gradat rezervist voluntar/ profesionist. IV. criteriul 4 - deținerea experienței în domenii de activitate specifice situațiilor de urgență: servicii voluntare pentru situații de urgență, servicii private pentru situații de urgență, voluntariat în domeniul situațiilor de urgență, salvamont, salvaspeo, prim-ajutor, alpinism, activitate de scufundare. Criteriul se consideră a fi îndeplinit indiferent de perioada de activitate pe care a acumulat-o candidatul. V. criteriul 5 - studii absolvite. Se iau în considerare studiile absolvite în ordinea nivelului de calificare, de la cel mai înalt nivel de calificare la cel mai mic, conform H.G. nr. 918/2013 privind aprobarea Cadrului naţional al calificărilor, cu modificările și completările ulterioare. Dacă situația de egalitate se menține și după aplicarea succesivă a criteriilor de departajare candidații vor fi supuși unui interviu.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. La primirea cererii de înscriere, persoana cu sarcini de recrutare atribuie candidatului codul unic de identificare. Cererea de înscriere se scanează și se comunică candidatului la adresa de e-mail cu care s-a înscris, în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data înregistrării.

  2. Recomandăm ca documentele să fie transmise de pe o singură adresă de e-mail, personală.
    În situația în care candidatul nu primește confirmarea sau dorește să solicite informații suplimentare, consiliere și îndrumare pentru constituirea dosarului de recrutare se poate adresa comisiei de recrutare la nr. de tel. 0269/21.12.12, interior 27138 și 27139 în intervalul orar 08:00 – 16:00.
    Documentele care necesită a fi completate (ex. cerere de înscriere, declarații etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format .pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată. Fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier .pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (ex. Ionescu Adrian– act identitate, Ionescu Adrian– cerere înscriere etc.).
    Toate documentele menționate în anunț vor fi transmise exclusiv în format electronic printr-un e-mail (ca atașamente la e-mail) mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele .pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs, nu trebuie să depășească 10 Mb, exclusiv la adresa de e-mail: sgp@isusibiu.ro.

  3. La fiecare dintre probele menţionate candidații susţin o singură încercare.
    Candidatul care nu promovează o probă este declarat „Respins” și nu mai continuă susținerea celorlalte probe.
    La probele de concurs nu se admit contestații, repetări sau reverificări. Prin excepție, probele se pot repeta în situația în care acestea nu au putut fi finalizate din motive imputabile organizatorilor.
    Probele de concurs se înregistrează audio şi video pe întreaga perioadă de desfășurare a acestora, fără întrerupere.

  4. Probele de concurs vor fi susținute de către candidați la CENTRUL DE SELECȚIE organizat la Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Căpitan Puică Nicolae” al Județului Argeș.
    Candidații se vor planifica pentru susținerea probelor de concurs în ordine alfabetică, indiferent de unitatea de recrutare.
    Clasificarea candidaților se realizează în ordinea descrescătoare a notelor obținute, conform pct. III din Anexa nr. 3^2 la OMAI nr. 177/2016, în urma susținerii probei de evaluare a performanței fizice, pe unități angajatoare, în limita locurilor scoase la concurs.

  5. Candidații care vor fi declarați”ADMIS” în urma selecției vor depune, în original, în dosar plic, toate documentele transmise inițial în format electronic, la Serviciul Resurse Umane al inspectoratului. După caz, copiile acestora se vor certifica pentru conformitate cu originalul prezentat și se vor semna de către persoana desemnată din cadrul structurii de resurse umane și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    Documentele prevăzute în anunțul de concurs pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care certificarea pentru conformitate cu originalul nu se mai realizează.
    Nu va fi acceptat dosarul de recrutare, în cazul în care, documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate.
    În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original, în vederea certificării pentru conformitate sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, acesta NU va continua procedura în vederea angajării.

  6. Candidații care au promovat probele de concurs, însă nu au obținut rezultatul necesar pentru a ocupa un post dintre cele scoase la concurs de unitatea la care s-au înscris, au posibilitatea să opteze pentru ocuparea, prin redistribuire, a unui post dintre cele rămase neocupate la celelalte unități care au posturi similare scoase la concurs.
    Activitatea de redistribuire a candidaților se organizează după luarea în evidență de către toate unitățile angajatoare a candidaților declarați ”admis” și emiterea actului administrativ de acordare a gradului militar.
    Redistribuirea candidaților pe locurile rămase neocupate se face pe baza opțiunilor personale în ordinea descrescătoare a rezultatelor obținute la probele de concurs.

  7. Candidaţii declaraţi ”Admis” în urma procesului de selecţie sunt înștiințați în scris cu privire la data prezentării la unitate pentru luarea în evidență și emiterea actului administrativ de acordare a gradului militar. Înștiințarea se va aduce la cunoștința candidatului cu cel puțin 20 de zile lucrătoare înainte de data stabilită pentru prezentarea la unitate.

  8. Repartiția candidaților pe subunități se realizează ulterior finalizării concursului, astfel:
    - în ordinea descrescătoare a notelor obținute, în urma susținerii probelor și opțiunea candidatului (dacă toate posturile scoase la concurs se ocupă ).
    - în ordinea descrescătoare a notelor obținute, în urma susținerii probelor și opțiunea candidatului pe posturile stabilite în funcție de nevoile unității (dacă nu se ocupă toate posturile scoase la concurs).

Date de contact:
  1. Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține la numărul de telefon 0269/211212 interior 27139 și 27140, în zilele lucrătoare între orele 08:00-16:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs soldati.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:23
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:59
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:59
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:59
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:59
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:59
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:59
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:59
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 16:59
  9. Probă eliminatorie - Urcarea pe scara.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:25
  10. Proba eliminatorie - Deplasarea in subsol intunecat.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:25
  11. Evaluarea performantelor fizice - Traseu practic aplicativ.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:26
  12. Anunț - 4442-Concurs soldat profesionist (servant) - Concurs soldat profesionist (servant).pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:30
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidati respinsi - LISTA CANDIDATI RESPINSI SOLDAT PROFESIONIST.pdf - Adăugat la: 11.10.2024, ora 12:30
  2. Erată - Lista candidati respinsi - Erata lista candidati respinsi SOLDATI.pdf - Adăugat la: 11.10.2024, ora 14:22
  3. Anunț - Planificare probe soldati - Planificare probe soldati.pdf - Adăugat la: 16.10.2024, ora 16:15