Postat la data de: 16.07.2024, ora 16:49

Încadrare directă/rechemare - 7 funcții subofițer administrativ principal - Structura Financiar

Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 19 - Subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Biroul Buget-contabilitate- Structura Financiar, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  2. poz. 20 - Subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Biroul Buget-contabilitate- Structura Financiar, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  3. poz. 21 - Subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Biroul Buget-contabilitate- Structura Financiar, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  4. poz. 24 - Subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Biroul Drepturi de personal- Structura Financiar, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  5. poz. 26 - Subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Biroul Drepturi de personal- Structura Financiar, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  6. poz. 31 - Subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Biroul Drepturi de personal- Structura Financiar, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  7. poz. 34 - Subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Biroul Evidență contabil și decontări- Structura Financiar, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sergent major
  • pregătire de specialitate: Curs postliceal de calificare în domeniul contabilitate/economie sau certificat de calificare în domeniul economic sau certificat de absolvirii a liceului profil servicii în specializarea contabilitate/economie sau diploma de licență în domeniul contabilitate/economie/finanțe.
  • alte cunoştinţe: Cultură generală şi cunoștințe generale de operare pe calculator
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivelul secret, obținută după numirea pe funcție.
    Neavizarea sau retragerea avizului de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu sunt necesare cunoştinţe în domeniu
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: -Aptitudini de execuţie: capacitate de răspuns rapid la solicitări, fermitate, spirit de echipă, adaptabilitate, capacitate de gestionare a situaţiilor dificile inedite sau conflictuale, dezvoltare bună;
    - Capacitate de înțelegere – aptitudinea de a înțelege ideile prezentate prin intermediul limbajului scris sau vorbit, presupunând înțelegerea informațiilor simple, complexe ori a detaliilor ce reies din ordinele primite sau din contextele situaționale, dezvoltare medie;
    - Spirit de observaţie, atenţie distributivă şi concentrată, spontaneitate în acţiuni, dezvoltare medie;
    - Capacitate de exprimare, aptitudinea de a comunica informații și idei prin intermediul vorbirii și scrisului astfel încât alții să înțeleagă, presupunând utilizarea clară și bine organizată a cuvintelor și frazelor în scopul comunicării ideilor altor persoane, dezvoltare medie;
    - Abilităţi de comunicare şi inter-relaţionare, dezvoltarea unor relații de muncă contructive, bazate pe cooperare și menținere a coeziunii grupului, dezvoltare medie.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical pentru ocuparea functiei.
  • trăsături psihice şi de personalitate: -Apt psihologic pentru ocuparea funcției, precum și la evaluările psihologice periodice, fără afecțiuni psihice care să afecteze capacitatea de exercitare a funcției;
    - Echilibru psihoafectiv, autocontrol, calm, dezvoltare bună;
    - Capacitate crescută de refacere a potenţialului psihoenergetic şi fizic, cunoaşterea limitelor şi rezistenţă crescută la factori de stres specifici postului, dezvoltare bună;
    - Motivaţie profesională, conştiinciozitate în muncă, dorinţă şi preocupare pentru autoperfecţionare, dezvoltare bună.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este necesară
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este necesară.
  • pregătire de bază: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală ireproşabilă, conform normelor civice şi militare, dezvoltare foarte bună;
    - loialitate, demnitate şi corectitudine, stăpânire de sine, simţul datoriei şi al responsabilităţii, dezvoltare bună;
    - capacitate de mobilizare în vederea gestionării situaţiilor dificile, de menţinere a coeziunii grupului de muncă, iniţiativă şi spontaneitate în acţiuni, dezvoltare mediu.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Operarează documente în programele informatice acreditate de M.A.I., verifică documente financiar-contabile întocmite la nivelul unității, participă la întocmirea situațiilor financiare
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
09.08.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba ,,test scris'' va avea loc în data de 07.09.2024. Locația în care se va desfășura proba va fi comunicată ulterior, în timp util, în funcție de numărul candidaților, prin postarea unui anunț la secțiunea ,,Fișiere publicate ulterior activării anunțului''. În acest sens, candidatul este obligat să se informeze permanent cu privire la eventualele modificări ale graficului activităților din secțiunea precizată anterior.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la proba scrisă este definitivă.

  5. Admiterea/respingerea contestaţiei se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea ”Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină

  6. Contestaţiile se depun pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu, în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor la probele de concurs ( evaluarea performanțelor fizice, respectiv proba scrisă). La verificarea condițiilor de participare nu se admit contestații întrucât nu constituie probă de concurs!!

Departajare:
  1. Conform, articolului 41 din 0MAI 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale M.A.I. : 1) În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de execuţie vacant, mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, iar concursul a constat şi în susţinerea unei probe eliminatorii care se evaluează cu note, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare notă la aceasta. (2) În situaţia în care au fost susţinute mai multe probe eliminatorii care se evaluează cu note, este declarat «admis» candidatul care a obţinut nota finală cea mai mare, stabilită ca medie aritmetică a notelor la aceste probe. (3) În situaţia în care concursul a constat doar în susţinerea probei scrise, fără susţinerea unei probe eliminatorii care se evaluează cu note, precum şi atunci când după aplicarea prevederilor alin. (1) şi (2) situaţia de egalitate se menţine, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare. (4) Interviul prevăzut la alin. (3) nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ / FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESAT.

  9. Autobiografia – candidatul are obligația să atingă toate subiectele precizate în îndrumarul de întocmire a autobiografiei. În cazul în care la unul sau mai multe dintre cerințele de conținut ale autobiografiei, candidatul nu are date de completat, acesta va face obligatoriu mențiune despre acest fapt. Ex. : nu am efectuat călătorii în străinătate, X nu a fost arestat, judecat sau condamnat și nu este în curs de urmărire penală, judecare sau în executarea unei sancțiuni penale etc.

  10. Adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților va fi printată obligatoriu față-verso, iar fața acesteia va fi completată de către medicul de familie al candidatului, în toate câmpurile. ATENȚIE!!! Verso-ul adeverinței va rămâne necompletat la data transmiterii dosarului de recrutare. Consimțământul informat se completează și se semnează de candidat în mod lizibil.

  11. ATENȚIE!!! Unele documente necesită a fi completate ( ex:cererea de înscriere, declarații). Aceasta se va face de către candidat exclusiv olograf (de mână) iar documentele vor fi scanate și trimise, în format pdf, pe adresa de email resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu

  12. În situația în care din motive care țin exclusiv de persoana candidatului declarat ,,admis'', respectiv acesta este declarat inapt la examinarea medicală sau evaluarea psihologică, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notelor obținute, aceștia fiind contactați de personalul structurii de resurse umane din cadrul unității în care este prevăzut postul pentru care s-a organizat concurs.

  13. Examinarea medicală și evaluarea psihologică se vor susține doar de către candidații declarați ,,admis'', la o dată ce va fi comunicată acestora prin postarea la secțiunea ,,Fișiere publicate ulterior activării anunțului'';

  14. Conform art. 22 alin. 2^5 din O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, efectuarea verificărilor de specialitate de către Direcţia Generală de Protecţie Internă se realizează exclusiv pentru candidatul declarat «admis», care îndeplineşte condiţia privind aptitudinea medicală, fizică şi psihologică.

Informații suplimentare:
  1. Recrutarea în vederea încadrării posturilor vacante prin rechemare în activitate are drept scop identificarea şi atragerea persoanelor care au calitatea de cadre militare în rezervă, care corespund condiţiilor legale şi criteriilor specifice pentru ocuparea posturilor vacante.

  2. Recrutarea în vederea încadrării posturilor vacante prin încadrare directă are drept scop identificarea şi atragerea persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist.

  3. ATENȚIE!!! Cadrele militare, respectiv polițiștii în activitate nu pot participa la concurs!

  4. În vederea organizării acestui concurs se constituie comisia centrală de concurs, la nivelul Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, respectic comisia de concurs și comisia de soluționare a contestațiilor, la nivelul Direcției Generale de Jandarmi a Municipiului București.

  5. PRECIZĂRI PRIVIND MODUL DE TRANSMITERE A DOSARULUI DE RECRUTARE:
    Dosarul de recrutare se transmite exclusiv electronic, scanat, (exceptând avizul psihologic care va fi introdus la dosarul de recrutare ulterior de către un lucrător din cadrul structurii resurse umane), pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu, în perioada 16.07 – 31.07.2024, ora 14:00, inclusiv. ATENȚIE!!! Unele documente necesită a fi completate ( ex:cererea de înscriere, declarații ). Aceasta se va face de către candidat exclusiv olograf (de mână) iar documentele vor fi scanate și trimise, în format pdf, preferabil într-un singur mail, pe adresa concursuri@jandarmeriabucuresti.eu

  6. În baza solicitării din cererea de înscriere, fiecărui candidat i se va atribui un cod unic de identificare sub forma (DGJMB_SOP_FIN_123456). Pe întreaga procedură de concurs, candidatul se va regăsi în anunțurile postate prin acest cod unic de identificare. Acesta va fi comunicat candidatului prin intermediul adresei de e-mail de pe care a transmis cererea de înscriere la concurs, după aprobarea acesteia, în timp util.

  7. Eventualele contestații ale rezultatelor obținute se pot transmite pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu. Se denumesc în mod corespunzător, vor avea atașate numele și prenumele complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: contestație – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: DGJMB_SOP_FIN_POPESCU_Vasile).

  8. Precizări referitoare la finalizarea procedurii de concurs:
    În situaţia în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, ori nu se prezintă în termen de 30 de zile de la data înștiințării, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 16 noiembrie 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se aplică în mod corespunzător.

  9. Orice document constitutiv al dosarului de recrutare solicitat prin prezentul anunț și depus după data și ora menţionată în graficul organizării concursului nu va fi luat în considerare.

Date de contact:
  1. Pentru orice nelămuriri privind transmiterea documentelor și procedura de concurs, candidatul se va adresa Serviciului Resurse Umane al Direcției Generale de Jandarmi a Municipiului București - Biroul Recrutare, Încadrare și Promovare Personal, la numărul de telefon 0214065939.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs subofiter administrativ principal financiar.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:38
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:31
  2. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:31
  3. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:31
  4. tematica si bibliografie concurs subofiter administrativ principal financiar.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:28
  5. Model - Cerere - Cerere de inscriere.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:36
  6. Model - Declarație - Model - Declaratie confirmare cunoastere conditii de recrutare.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:37
  7. Model - Autobiografie - Model - Îndrumar autobiografie.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:37
  8. Model - Consimțământ - Consimțământ informat examinare medicală.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:39
  9. Model - Adeverință - Adeverință medicală.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:40
  10. Anunț - 4041-Încadrare directă/rechemare - 7 funcții subofițer administrativ principal - Structura Financiar - Încadrare directă/rechemare - 7 funcții subofițer administrativ principal - Structura Financiar.pdf - Adăugat la: 31.07.2024, ora 12:46
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - . - Erata anunt modificare tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 25.07.2024, ora 8:44
  2. Erată - . - Anunt prelungire termen de inscriere si modificare grafic desfasurare concurs.DOC - Adăugat la: 31.07.2024, ora 12:47
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - . - LISTA CANDIDATI.docx - Adăugat la: 20.08.2024, ora 17:33
  4. Anunț - Anunt locatie proba scrisa subofiter financiar - ANUNT LOCATIE_ PROBA SCRISA_SOF FINANCIAR.pdf - Adăugat la: 12.09.2024, ora 15:07
  5. Rezultate probă - Tabel nominal rezultate proba scrisa - Tabel nominal rezultate proba scrisa concurs subofiter financiar DGJMB.pdf - Adăugat la: 14.09.2024, ora 20:33
  6. Erată - Anunt locatie si ora desfasurare interviu departajare - Planificare interviu departajare.pdf - Adăugat la: 26.09.2024, ora 14:44
  7. Anunț - . - Tabel cu rezultatele interviului structurat pe subiecte profesioanale.pdf - Adăugat la: 30.09.2024, ora 15:04
  8. Anunț - . - Tabel nominal cu rezultatele finale la concurs.pdf - Adăugat la: 30.09.2024, ora 15:33
  9. Anunț - . - Anunț planificare psihologică candidati financiar.doc - Adăugat la: 02.10.2024, ora 8:35
  10. Erată - . - Erata tabel nominal final Financiar.pdf - Adăugat la: 02.10.2024, ora 16:06
  11. Anunț - . - ANUNT REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICA.pdf - Adăugat la: 09.10.2024, ora 14:58
  12. Anunț - . - REZULTAT CONTESTAȚIE aviz evaluare psihologică.pdf - Adăugat la: 18.10.2024, ora 14:07
  13. Anunț - . - ANUNT_planificare evaluare psihologica_candidati ID-RECHEMARE_SOF FINANCIAR.pdf - Adăugat la: 22.10.2024, ora 14:02
  14. Rezultate probă - . - ANUNT REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICA 29.10.2024.pdf - Adăugat la: 04.11.2024, ora 9:58