Postat la data de: 29.02.2024, ora 13:42

SEF GRUPA, GRUPA I - SERVICIUL PENTRU ACTIUNI SPECIALE

Inspectoratul de Politie Judetean Gorj organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 131 - SEF GRUPA prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Gorj - SERVICIUL PENTRU ACTIUNI SPECIALE, jud. GJ, MUNICIPIUL TARGU JIU, Domeniu de activitate: Acțiuni speciale
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: AGENT DE POLITIE
  • pregătire de bază: STUDII MEDII CU DIPLOMA DE BACALAUREAT
  • pregătire de specialitate: NU ESTE CAZUL
  • alte cunoştinţe: Sa indeplineasca baremele specifice categoriei de solicitare fizica speciala si cele specifice instructiei tragerilor speciale.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Sa detina permis de conducere categoria B
    Sa detina/sa obtina autorizatie de acces la informatii clasificate nivelul ,,Secret de serviciu''
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: NU ESTE CAZUL
  • vechime în muncă/din care în MAI: Minim 2 ani sau echivalent in alte structuri ale M.A.I.
  • vechime în funcţii de conducere: NU ESTE CAZUL
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 LUNI
  • aptitudini şi abilităţi necesare: -Capacitatea de inovare in activitate, fundamentata pe flexibilitate in gandire si creativitate -Aptitudini de planificare, decizionale, de coordonare -Spirit de observatie -Atentie distributiva -Atentie concentrata -Capacitatea de a lucra la un nivel scazut de supervizare -Abilitati de comunicare si relationare la nivel intergrupal si intragrupal -Capacitate de a se exprima (oral si scris) clar si coerent -Gandire analitica, conceptuala si tactica -Stapanire de sine (aptitudinea de a se comporta echilibrat, fara excese sau izbucniri emotionale) -Rezistenta la actiunea factorilor stresori
  • atitudini necesare/comportament: -Loialitate (corectitudini si devotament in indeplinirea atributiilor, indatoririlor si sarcinilor de serviciu) -Asumarea responsabilitatii -Flexibilitate si adaptabilitate comportamentala -Integritate morala -Disponibilitatea de a lucra in echipa -Obiectivitate (capacitatea de a fi impartial, nepartinitor in ceea ce priveste actiunile proprii si a celorlalti)
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru executarea de actiuni si interventii speciale
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ANI
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: 2 ANI/2 ANI
  • definirea sumara a atributiilor postului: -Conduce, coordoneaza si executa activitatile grupei in scopul pregatirii misiunilor si pentru asigurarea unei inalte capacitati de interventie -Identifica masuri pentru imbunatatirea activitatii grupei si pentru remedierea neajunsurilor evidentiate cu ocazia controalelor si analizelor -Participa in mod direct la misiunile serviciului, alaturi de celelalte grupe.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
11.03.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă practică (eliminatorie)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Probă - Evaluarea performanței fizice (eliminatorie)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba de evaluare a performanței fizice se apreciază și se notează potrivit normelor și baremelor specifice prevăzute în anexă la anunț.

  3. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 11.04.2024 - 11.04.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. - Verificarea îndeplinirii baremelor specifice categoriei de solicitare fizică specială şi cele specifice instrucţiei tragerilor speciale se realizează premergător desfășurării probei de concurs, constând în interviu structurat pe subiecte profesionale, data, ora şi locul desfășurării probelor, urmând să fie comunicate prin postare pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, respectiv gj.politiaromana.ro.

    Îndeplinirea condiției referitoare la aptitudinile și abilitățile privind tragerea cu armamentul din dotarea unității se face conform Dispoziției I.G.P.R. nr. 40 din 27.03.2020, pentru aprobarea instrucțiunilor de tragere ale Poliției Române, astfel:

    ȘEDINȚA DE TRAGERE NR. 120 – prevăzută în anexa nr. 2 a Instrucțiunilor de tragere ale Poliției Române.
    Arma: Pistol GLOCK 17 din dotarea SAS, pus la dispoziție de către Comisia de concurs.
    Distanța: între 15 și 5 m.
    Cartușe alocate: 15, dispuse în 5 încărcătoare cu câte 3 cartușe fiecare.
    Număr de repetări: 1.
    Poziția de start: pistolul va fi încărcat cu cartuș în camera cartușului, în toc.
    Poziția de tragere: în picioare și în genunchi. Distanța dintre boxele de tragere: 5 metri. Ținta: tip IDPA
    Timp: 130 secunde în ținută civilă, 150 secunde în ținută completă de intervenție;
    Priza: cu ambele mâini și cu o singură mână.
    Ținuta: civilă sau completă de intervenție.
    Evaluarea rezultatelor: corespunzător - conform Graficului privind evaluarea rezultatelor prevăzut în Anexa nr. 3 la prezentele instrucțiuni, în timpul alocat
    Descrierea ședinței/modul de executare: tragerea începe la semnalul sonor al timerului (semnal unic) și va continua până la terminarea ședinței.
    Trăgătorul se află pe aliniamentul de 15 m
    din boxa de tragere nr.1, trăgătorul scoate arma din toc și execută 1 foc asupra țintei, din poziția de tragere în picioare, se deplasează în cel mai scurt timp până la boxa de tragere nr.2 de pe același aliniament de unde execută 1 foc asupra țintei din poziția de tragere în picioare, se deplasează în cel mai scurt timp până la boxa de tragere nr. 3 de pe același aliniament de unde execută 1 foc asupra țintei din poziția de tragere în picioare.
    În boxa de tragere nr. 3 corespunzătoare aliniamentului de 15 de metri, trăgătorul execută un schimb de încărcător de urgență și se deplasează în cel mai scurt timp până la boxa de tragere nr.1 de la aliniamentul de 12 metri.
    NOTĂ: Deplasarea între aliniamentele de tragere se va face în cel mai scurt timp, iar arma va fi îndreptată în permanență spre țintă, indiferent de direcția de deplasare a trăgătorului.
    Boxele de tragere vor fi configurate sub forma unor chenare plasate la nivelul solului.
    Trăgătorul se află pe aliniamentul de 12 m;
    din boxa de tragere nr. 1 execută 1 foc asupra țintei, din poziția de tragere „un genunchi jos ”, se deplasează la boxa de tragere nr. 2 de pe același aliniament de unde execută 1 foc folosind aceeași poziție de tragere, se deplasează la boxa de tragere nr.3 de pe același aliniament de unde execută 1 foc folosind aceeași poziție de tragere.
    În boxa de tragere nr. 3 corespunzătoare aliniamentului de 12 de metri, trăgătorul execută un schimb de încărcător de urgență și se deplasează în cel mai scurt timp până la boxa de tragere nr. 1 de la aliniamentul de 10 metri.
    NOTĂ: Deplasarea între aliniamentele de tragere se va face în cel mai scurt timp, iar arma va fi îndreptată în permanență spre țintă, indiferent de direcția de deplasare a trăgătorului.
    Boxele de tragere vor fi configurate sub forma unor chenare plasate la nivelul solului.
    Trăgătorul se află pe aliniamentul de 10 m;
    din boxa de tragere nr.1 trăgătorul execută 1 foc asupra țintei, din poziția de tragere „ambii genunchi jos”, se deplasează la boxa de tragere nr. 2 de pe același aliniament de unde execută 1 foc folosind aceeași poziție de tragere, se deplasează la boxa de tragere nr. 3 de pe același aliniament de unde execută 1 foc folosind aceeași poziție de tragere.
    În boxa de tragere nr. 3 corespunzătoare aliniamentului de 10 de metri, trăgătorul execută un schimb de încărcător de urgență și se deplasează în cel mai scurt timp până la boxa de tragere nr.1 de la aliniamentul de 7 metri.
    NOTĂ: Deplasarea între aliniamentele de tragere se va face în cel mai scurt timp, iar arma va fi îndreptată în permanență spre țintă, indiferent de direcția de deplasare a trăgătorului.
    Boxele de tragere vor fi configurate sub forma unor chenare plasate la nivelul solului.
    Trăgătorul se află pe aliniamentul de 7 m;
    din boxa de tragere nr.1 trăgătorul execută 1 foc asupra țintei, din poziția de tragere în picioare, folosind numai mâna puternică, se deplasează la boxa de tragere nr. 2 de pe același aliniament de unde execută 1 foc, din aceeași poziție de tragere, folosind numai mâna puternică, se deplasează la boxa de tragere nr. 3 de pe același aliniament, de unde execută 1 foc din aceeași poziție de tragere, folosind numai mâna puternică.
    În boxa de tragere nr. 3 corespunzătoare aliniamentului de 7 de metri, trăgătorul execută un schimb de încărcător de urgență și se deplasează în cel mai scurt timp până la boxa de tragere nr. 1 de la aliniamentul de 5 metri.
    NOTĂ: Deplasarea între aliniamentele de tragere se va face în cel mai scurt timp, iar arma va fi îndreptată în permanență spre țintă, indiferent de direcția de deplasare a trăgătorului.
    Boxele de tragere vor fi configurate sub forma unor chenare plasate la nivelul solului.
    Trăgătorul se află pe aliniamentul de 5 m;
    din boxa de tragere nr.1 trăgătorul execută 1 foc asupra țintei din poziția de tragere în picioare, folosind numai mâna slabă, se deplasează la boxa de tragere nr. 2 de unde execută 1 foc, din aceeași poziție de tragere, folosind numai mâna slabă, se deplasează la boxa de tragere nr. 3 de unde execută 1 foc din aceeași poziție de tragere, folosind numai mâna slabă.
    Îndeplinirea condiției referitoare la performanţa fizică se face potrivit normelor şi baremelor specifice categoriei de solicitare fizică specială, prevăzute de O.M.A.I. nr. 154/2004 privind activităţile de educaţie fizică şi sport în M.A.I.
    La evaluarea performanţei fizice se aplică probele prevăzute de ordinul de mai sus, pentru măsurarea performanţelor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor posturilor, respectiv:
    - rezistență - 1000 m bărbați (800 m femei);
    - viteză - 50 m;
    - flotări;
    - genuflexiuni;
    - abdomene;
    - autoapărare;
    - săritura în lungime de pe loc;
    - menţinut în atârnat.
    Candidatul susţine 6 probe, la alegere, însă obligatoriu, autoapărare.
    Baremele la probe se stabilesc pe grupe de vârstă atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, conform prevederilor legale în materie, precizate în Anexa nr. 2 după cum urmează:
    - grupa I - până la 30 de ani, inclusiv ;
    - grupa a II-a - de la 31 de ani până la 35 de ani, inclusiv;
    - grupa a III-a - de la 36 de ani până la 40 de ani, inclusiv;
    - grupa a IV-a - de la 41 de ani până la 45 de ani, inclusiv;
    - grupa a V-a - de la 46 de ani până la 50 de ani, inclusiv;
    - grupa a VI-a - peste 51 de ani.

    Condiția referitoare la performanţa fizică se consideră îndeplinită de către candidatul care obține baremul stabilit pentru fiecare probă, corespunzător notei 5 şi la final, minimum nota 6, reprezentând media aritmetică a notelor acordate la probele fizice.
    Îndeplinirea/neîndeplinirea condițiilor vor fi analizate de comisia de concurs, iar candidaturile vor fi validate/ invalidate în baza rezultatelor obținute de către candidați, având în vedere baremele specifice în vigoare.
    Probele la educație fizică și tragere cu armamentul din dotare sunt eliminatorii, iar nepromovarea acestora atrage invalidarea candidaturilor pentru participarea la interviul structurat pe subiecte profesionale.

    Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii :
    - documentele care necesită a fi completate (ex: cererea de înscriere, declaraţii, etc) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate şi semnate, iar ulterior scanate în format PDF şi transmise în format electronic la adresa de e-mail indicată în anunţ, respectiv resurseumane@gj.politiaromana.ro (candidaţii vor manifesta atenţie maximă ca documentele să fie completate corect şi integral); fiecare document va fi scanat şi salvat într-un fişier PDF separat, denumirea fişierului fiind compusă din numele candidatului şi conţinutul fişierului (exemplu Popescu Ion– act de identitate, Popescu Ion - cerere de înscriere, etc );
    - toate documentele vor fi scanate în format PDF, candidaţii urmând a verifica înaintea transmiterii, conţinutul fişierului PDF scanat, respectiv faptul că, acest conţinut este scanat integral ( corespunde cu documentul original Ex: diploma de bacalaureat este scanată faţă-verso şi este lizibilă) , candidatul putând opta doar pentru un singur post din cele scoase la concurs.
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: grad, nume, prenume candidat, conţinutul e-mailului şi concursul la care se înscrie ( Ex: Agent principal Popescu Ion – Dosar de concurs –şef grupă SAS - IPJ Gorj poziţia nr......din statul de organizare).
    Atenţie! Este interzisă înscrierea la concurs precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic la adresa de e-mail a Inspectoratului Județean de Poliție Gorj indicată, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situaţia adoptării altei modalităţi decât cea reglementată în prezentul paragraf.
    Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului şi ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere dacă transmit dosare de recrutare incomplete sau incorect întocmite.
    După data limită de înscriere, respectiv data de 11.03.2024, ora 16.00, nu se vor mai efectua înscrieri.
    Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.
    În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute. Dacă nu există un alt candidat care să fi obținut nota necesară pentru a fi declarat „admis” la concurs, se poate organiza un nou concurs, potrivit actelor normative incidente.
    Întrucât examinarea psihologică este de competența Centrului de Psihosociologie al M.A.I., data, ora, locul și celelalte detalii vor fi comunicate prin postare pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj http://www.gj.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.
    Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a paginii de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj http://www.gj.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.
    Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea evaluării psihologice.
    Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj - Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@gj.politiaromana.ro.
    Rezultatele la contestații se comunică prin afișare candidaților la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj și se postează pe pagina de Internet a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj la adresa http://www.gj.politiaromana.ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs.
    Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă. Candidaţii pot contesta numai notele la propriile lucrări.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, la telefon 0253/207713 sau int. 20113, în zilele lucrătoare.

Grafic concurs:
  1. Grafic sef grupa SAS.PDF - Adăugat la: 29.02.2024, ora 13:34
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 29.02.2024, ora 12:51
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 29.02.2024, ora 12:51
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.02.2024, ora 12:51
  4. tematica sef grupa SAS.PDF - Adăugat la: 29.02.2024, ora 13:34
  5. Anunț - 1089-SEF GRUPA, GRUPA I - SERVICIUL PENTRU ACTIUNI SPECIALE - SEF GRUPA, GRUPA I - SERVICIUL PENTRU ACTIUNI SPECIALE.pdf - Adăugat la: 08.05.2024, ora 15:25
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Revenire Anunt sef grupa-Serviciul pentru Actiuni Speciale - Revenire Anunt sef grupa Serviciul pentru Actiuni Speciale.pdf - Adăugat la: 05.03.2024, ora 9:57
  2. Anunț - ANUNT PLANIFICARE TESTARE PSIHOLOGICA CANDIDATI SEF GRUPA I - SAS - ANUNT PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICA SAS..pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 14:44
  3. Anunț - REZULTATE TESTARE PSIHOLOGICA - SEF GRUPA SAS - Anunt rezultate testare psiho sef grupa SAS.pdf - Adăugat la: 26.03.2024, ora 12:01
  4. Anunț - Anunt modificare grafic desfasurare concurs sef grupa, Grupa I-Serviciul pentru Actiuni Speciale - ANUNT modificare grafic concurs.pdf - Adăugat la: 28.03.2024, ora 15:51
  5. Anunț - Anunt modificare grafic concurs. - ANUNT modificare grafic concurs pdf.pdf - Adăugat la: 10.04.2024, ora 16:48
  6. Anunț - Anunt modificare grafic concurs - Anunt modificare grafic,.pdf - Adăugat la: 08.05.2024, ora 15:25
  7. Anunț - validare - sef grupa, Grupa I-SAS - Anunt validare concurs sef grupa, Grupa I-SAS.pdf - Adăugat la: 12.06.2024, ora 16:05
  8. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - sef grupa, Grupa I - SAS - Rezultate interviu sef grupa, Grupa I - SAS.pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 16:34
  9. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - sef grupa, Grupa I - SAS - Anunt rezultate final sef grupa, Grupa I - SAS.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 16:03