Postat la data de: 07.03.2024, ora 12:07
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

ANUNȚ CONCURS ȘEF SERVICIU LA SERVICIUL CAZIER JUDICIAR STATISTICĂ ȘI EVIDENȚE OPERATIVE

Inspectoratul de Politie Judetean Calarasi organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 79 - ȘEF SERVICIU prevăzut cu gradul de Inspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Calarasi - , jud. CL, MUNICIPIUL CALARASI, Domeniu de activitate: Cazier judiciar, statistică și evidențe operative
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: INSPECTOR DE POLIȚIE
  • pregătire de bază: -Pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem Bologna: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licentă/ echivalentă;
    - Pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem Bologna : studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare ( în sistem Bologna) absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
  • pregătire de specialitate: Cursuri postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției de bază
    sau
    - Studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licentă absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip Bologna, în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției de bază.
    sau
    - Studii universitare de master, ciclul II de studii universitare, în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției de bază.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 4 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Aptitudini necesare:
    - apitudini de organizare, coordonare și control - dezvoltare foarte bună
    - abilități de comunicare și relaționare atât la nivelul intergrupal cât și intragrupal;
    - capacitatea de a se exprima ( oral și în scris), clar și coerent- dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de analiză și sinteză - dezvoltare foarte bună;
    - aptitudini de planificare, de a întrevedea oportunitate în activitate -dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate în gândire- dezvoltare foarte bună;
    - spirit de colaborare- dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observație-dezvoltare foarte bună;
    -abilități de negociere/mediere-dezvoltare foarte bună;
    - stăpânire de sine (aptitudinea de a se comporta echilibrat, fără excese sau izbucniri emoționale)
    - rezistență la acțiunea factori stresori ( lucru în condiții de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului) dezvoltare foarte bună;
    - putere de mobilizare și influențare a subordonaților în realizarea sarcinilor -dezvoltare foarte bună;
    Abilități necesare:
    - Oportunitate și operativitate în luarea celor mai bune decizii -dezvoltare foarte bună;
    - Spirit de observație și putere de mobilizare în rezolvarea sarcinilor-dezvoltare foarte bună;
    - Să lucreze cu supervizare redusă și să fie bun negociator în situații conflictuale-dezvoltare bună;
  • atitudini necesare/comportament: - Atitudine pozitivă față de locul de muncă: interes profesional, conștiinciozitate, regurozitate, exigență, perseverență, solicitudine, asumarea responsabilității, adaptabilitate;
    - Atitudine pozitivă față de alții: obiectivitate, cooperare, sociabilitate, autocontrol;
    - Alte atitudini necesare: devotament și loialitate față de instituție, tact. comportament echilibrat;
    - Trăsături pozitive de caracter , respectarea eticii și deontologiei profesionale, intergritate morală, prestanță, discreție, fermitate;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Să fie apt din punct de vedere fizic și medical conform baremelor din M.A.I.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: a) planifică, organizează şi controlează activitatea poliţiştilor din subordine şi dispune măsuri pentru creşterea eficienţei acestora;
    b) urmăreşte respectarea prevederilor legale în domeniile date în competenţă;
    c) verifică sesizările cetăţenilor, repartizate de şefii ierarhici;
    d) coordonează activitatea de pregătire profesională a poliţiştilor din subordine;
    e) evaluează periodic activitatea desfăşurată de poliţiştii din subordine pentru prevenirea şi combaterea actului infracţional şi contravenţional şi micşorarea riscului rutier.
    f) urmareşte respectarea circuitului documentelor clasificate cu respectarea stricta a prevederilor ordinelor si dispozitiilor in vigoare
    g) asigură planificarea, organizarea, desfășurarea, coordonarea, analiza și controlul îndeplinirii tuturor atribuțiilor, sarcinilor și responsabilităților de către personalul serviciului;
    h) în indeplinirea sarcinilor prelucrează automat datele, valorifică informațiile prin proceduri/programe informatice;
    i) îndrumă, coordonează și pune în aplicare dispozițiile legale pe linia protecției informațiilor clasificate;
    j) îndrumă, controlează și evaluează activitatea lucrătorilor serviciului şi compartimentelor de specialitate de la subunităţi pe liniile de muncă specifice.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Să deține/ să obțină autorizații de acces la informații clasificate din clasa secret de stat, nivel ” strict secret”
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt din punct de vedere psihologic, conform baremelor în MAI.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
13.03.2024, ora 23:59
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Anexa 6 Declarație acceptare înregistrare audio/video

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulți candidați au aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs, iar în situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate domnului inspector șef și vor fi transmise la adresa de e-mail a Inspectoratului Județean de Poliție Călărași – Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@cl.politiaromana.ro, până la data de 13.03.2024, ora 23:59 (inclusiv în zilelenelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi transmise, până la aceeași dată, respectiv 13.03.2024, ora 23:59 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului Județean de Poliție Călărași– Serviciul Resurse Umane resurseumane@cl.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016.
    Înscrierea la concurs se face în perioada sus-menționată, prin transmiterea în volum complet a dosarului de recrutare.
    ATENTIE: Documentele vor fi transmise o singură dată, într-un singur document, format PDF needitabil, cu numele candidatului, iar dimensiunea acestuia nu trebuie să depășească 50 MB.
    La rubrica ”Subiectul e-mailului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui,
    precum si funcția pentru care candidează. Ex: Ion Vasile– șef grupă din cadrul Serviciului pentru Acțiuni Speciale.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreagaprocedură de concurs. (afișare rezultate, etc.).
    Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta în cererea de înscriere, un e mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare în termen de două zile lucrătoare.

Grafic concurs:
  1. ANEXA 2.pdf - Adăugat la: 07.03.2024, ora 11:28
Fișiere anunț:
  1. Anexa 3 Cerere de înscriere - ANEXA 3 cerere de înscriere.pdf - Adăugat la: 07.03.2024, ora 10:45
  2. Anexa 5 Curriculum Vitae - ANEXA 5- - CV.docx - Adăugat la: 07.03.2024, ora 10:46
  3. Anexa 4 Declarația de confirmare a cunoașterii - ANEXA 4 declaratia de confirmare a cunoașterii.pdf - Adăugat la: 07.03.2024, ora 10:47
  4. Anexa 6 Declarație acceptare înregistrare audio/video - ANEXA 6 declaratie inregistrare audiovideo.pdf - Adăugat la: 07.03.2024, ora 10:49
  5. TEMATICA BUN.pdf - Adăugat la: 07.03.2024, ora 11:27
  6. Anunț - 1137-ANUNȚ CONCURS ȘEF SERVICIU LA SERVICIUL CAZIER JUDICIAR STATISTICĂ ȘI EVIDENȚE OPERATIVE - ANUNȚ CONCURS ȘEF SERVICIU LA SERVICIUL CAZIER JUDICIAR STATISTICĂ ȘI EVIDENȚE OPERATIVE .pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 14:12
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Planificare testare psihologică - planificare testare psihologica cazier.pdf - Adăugat la: 18.03.2024, ora 10:21
  2. Alte informări pentru candidați - Anunț rezultate testare psihologică! - ANUNT REZULTAT psihologic CAZIER.pdf - Adăugat la: 25.03.2024, ora 15:32
  3. Alte informări pentru candidați - Anunț validare candidat! - anunt validare scjseo.pdf - Adăugat la: 28.03.2024, ora 10:48
  4. Alte informări pentru candidați - Anunț interviu ! - anunt proba interviu.pdf - Adăugat la: 04.04.2024, ora 15:35
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Anunt rezultate proba interviu! - anunt rezultate proba interviu.pdf - Adăugat la: 05.04.2024, ora 16:10
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultate finale concurs! - tabel rezultate finale.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 14:11