Postat la data de: 08.03.2024, ora 13:43

Șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică din cadrul I.J.J. Suceava

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Suceava organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 26 - Șef serviciu I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Suceava - Serviciul Ordine și Siguranță Publică, jud. SV, MUNICIPIUL SUCEAVA, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: căpitan;
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență - ciclul I de studii universitare, absolvite cu diplomă de licență, în una din ramurile de știință: științe juridice, științe administrative, științe politice, științe militare, informații și ordine publică;
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției sau studii universitare de lungă durată în specialitatea studiilor funcției;
  • alte cunoştinţe: de cultură generală, militară și de specialitate;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate, clasa „secret de stat” -nivelul „strict secret” (obţinută după numirea pe funcţie);
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Conducere și planificare - dezvoltare bună;
    Lucru sub presiunea timpului - dezvoltare bună;
    Inteligență și memorie durabilă - dezvoltare bună;
    Atenție selectivă- dezvoltare bună;
    Atenție distributivă - dezvoltare bună;
    Receptivitate la probleme - dezvoltare bună;
    Raționament deductiv- dezvoltare bună;
    Procesare a informațiilor- dezvoltare bună;
    Învățare și ascultare activă - dezvoltare bună;
    Rezolvare a conflictelor și negociere cu alții - dezvoltare bună;
    Capacitate de înțelegere și de exprimare - dezvoltare medie;
    Capacitate de comunicare- dezvoltare medie;
    Gândire critică, analitică și conceptuală - dezvoltare medie;
  • atitudini necesare/comportament: Atenție la detalii - dezvoltare bună;
    Responsabilitate și rigurozitate - dezvoltare bună;
    Demnitate și solidaritate - dezvoltare bună;
    Autocontrol - dezvoltare bună;
    Toleranța la stres - dezvoltare bună;
    Obiectivitate și consecvență - dezvoltare bună;
    Discreție - dezvoltare bună;
    Lucru în echipă - dezvoltare bună;
    Integritate - dezvoltare bună;
    Cooperare - dezvoltare medie;
    Inițiativă - dezvoltare medie;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încât să-și poată îndeplini în bune condiții sarcinile specifice postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz - Apt psihologic pentru funcția de conducere;
  • alte cerințe: cunoştinţe de cultură generală, militară și de specialitate;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: cel puțin 2 ani;
  • vechime în armă: nu este necesară;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este necesară;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - cunoaște în permanență situația operativă din zona de responsabilitate, dinamica misiunilor, angrenarea efectivelor și ia măsuri pentru folosirea eficientă a resurselor și executarea în bune condiții a activităților;
    - asigură elaborarea documentelor de planificare, organizare, coordonare, conducere, control și executare a misiunilor specifice la nivelul unității, conform competențelor legale în vigoare:
    - planifică, organizează, coordonează, conduce, controlează și evaluează activitatea personalului care încadrează serviciul;
    - asigură organizarea, coordonarea, conducerea şi controlul misiunilor specifice, conform competenţelor legale în vigoare;
    - asigură raportarea la eșaloanele superioare, la termen, a sintezelor și analizelor, privind activitățile desfășurate de unitate pe linia executării misiunilor de ordine publică;
    - asigură transmiterea operativă a ordinelor, dispozițiilor și urmărește îndeplinirea acestora de către subunitățile care execută misiuni de ordine publică;
    - organizează şi coordonează activitatea de negociere şi dialog / prevenire şi combatere a faptelor antisociale pe timpul misiunilor specifice;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 3 ani/3 ani;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
15.03.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
29.03.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 09.04.2024, ora 12:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 16.04.2024, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat admis candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat admis.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul, cartea de identitate și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare se transmit SCANAT la adresa de e-mail concursuri@jandarmeriasuceava.ro, preferabil în format .pdf (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10Mb), până la data de 15.03.2024 , ora 16.00.

  2. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format .pdf (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail unde a fost depusă cererea de înscriere (concursuri@jandarmeriasuceava.ro), până la data de 29.03.2024, ora 16.00.

  3. Documentele solicitate, eliberate de structura de resurse umane a unității în care este încadrat candidatul, care conțin date referitoare la situația acestuia, sunt valabile doar dacă au fost emise ulterior publicării anunțului, conform dispozițiilor art. 22 alin. (2^2) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 16 noiembrie 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  4. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  5. Anunţul privind organizarea şi desfăşurarea concursului va fi studiat, însușit şi respectat de candidaţi în totalitate. Necunoașterea şi nerespectarea prevederilor anunţului mai sus menţionat nu atrag răspunderea comisiei de concurs sau a altor terțe persoane.

  6. Înștiințarea candidaților, referitor la data, ora și locația desfășurării evaluării psihologice, se va face prin afişarea în secţiunea "Fişiere anunţ" din această pagină precum şi prin postare pe pagina de internet a instituției.

  7. Candidații vor primi un e-mail conținând codul unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora.

  8. Adeverinţa trebuie să conțină următoarele aspecte:
    - gradul militar deținut;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    - vechimea în muncă;
    - vechimea în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - dacă este cercetat disciplinar;
    - dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I.;
    - elementele necesare pe baza cărora urmează a fi acordat punctajul pe baza criteriilor de apreciere prevăzute în Anexa nr. 3^3 la Ordinul MAI nr. 177/2016 (calificativele obţinute la aprecierile anuale de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale, sancţiunile disciplinare aplicate, recompensele acordate de-a lungul carierei, certificate/adeverințe/diplome privind formele de pregătire absolvite, etc.).
    Atenție! Se va calcula vechimea avută la data de 09.04.2024, data desfășurării primei probe a concursului – evaluarea dosarelor de recrutare.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului, pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Suceava, str. Traian Vuia, nr. 7 bis, mun. Suceava, jud. Suceava, sau la telefon: 0230/522998, interior 24557, 24535, de luni până vineri, între orele 08:00 - 16:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfășurare concurs sef SOSP.pdf - Adăugat la: 08.03.2024, ora 13:13
Fișiere anunț:
  1. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA concurs sef SOSP.pdf - Adăugat la: 08.03.2024, ora 13:13
  2. Cerere de înscriere - Cerere de înscriere concurs sef SOSP.docx - Adăugat la: 08.03.2024, ora 13:14
  3. CV - CV.doc - Adăugat la: 08.03.2024, ora 13:14
  4. Declarație confirmare - Declarație confirmare concurs sef SOSP.doc - Adăugat la: 08.03.2024, ora 13:15
  5. Anunț - 1146-Șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică din cadrul I.J.J. Suceava - Șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică din cadrul I.J.J. Suceava.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 9:19
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Testare psihologică - anunt evaluare psihologica 2 ofiteri candidati SOSP.pdf - Adăugat la: 18.03.2024, ora 14:45
  2. Rezultate probă - Rezultate probă interviu - tabel nominal rezultate proba evaluare dosare SOSP.pdf - Adăugat la: 09.04.2024, ora 9:56
  3. Alte informări pentru candidați - Tabel nominal rezultate probă evaluare dosare după expirare termen de depunere a contestațiilor SOSP - tabel nominal rezultate proba evaluare dosare dupa expirare termen contestatii SOSP.pdf - Adăugat la: 10.04.2024, ora 10:08
  4. Rezultate probă - Rezultate probă interviu - tabel nominal rezultate interviu SOSP.pdf - Adăugat la: 16.04.2024, ora 17:36
  5. Alte informări pentru candidați - Tabel nominal rezultate probă interviu după expirare termen de depunere a contestațiilor SOSP - tabel nominal rezultate interviu SOSP dupa termen de contestatii.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 9:15
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - tabel nominal rezultate FINAL SOSP.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 9:19