Postat la data de: 12.03.2024, ora 15:09
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunț concurs Șef gardă intervenție-stingere la Detașamentul de Pompieri Târgu Mureș

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Mures organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresa IGSU nr. 94682 din 06.03.2024 cu privire la aprobarea demarării procedurilor de ocupare a postului de conducere vacant
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sergent major
  • pregătire de bază: Școală de subofițeri de pompieri și protecție civilă sau studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: Cursuri de dezvoltarea carierei în domeniul managementului situațiilor de urgență, tehnice-auto, precum și alte cursuri necesare îndeplinirii atribuțiilor postului (după încadrare)
  • alte cunoştinţe: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizație de acces pentru lucrul cu informații și documente clasificate de nivel ”Secret de serviciu” (după încadrare)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Nu este cazul
  • atitudini necesare/comportament: Nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcții de conducere
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni - perioadă de tutelă profesională în cazul în care a dobândit o nouă specialitate și/sau i s-a schimbat profilul de activitate
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 2 ani/2 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: -
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: -
  • definirea sumara a atributiilor postului: Pregătește, organizează, desfășoară, conduce și/sau cooperează cu instituțiile abilitate la acțiunile pentru gestionarea situațiilor de urgență conform prevederilor legale.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
18.03.2024, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
08.04.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile menționate mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat «admis».

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Prin înscrierea la acest concurs, candidaţii îşi manifestă acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului, respectiv cu privire la înregistrarea audio-video a probei de concurs.

  9. În cazul în care documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, acestea nu vor fi acceptate.

  10. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informații:
    • vechime în muncă;
    • vechime în armă;
    • vechime în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    • vechime în specialitatea structurii;
    • gradul militar deținut;
    • calificativele obținute, pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziție în condiţiile art.17 alin.(2) din Anexa nr.7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016;
    Documentul este solicitat în scopul evaluării dosarelor de recrutare conform prevederilor Anexa nr.3^3 din Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurselor umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare;
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunțului.

  2. Candidații constituie dosarele de recrutare exclusiv în format electronic prin depunerea unor fișiere, scanate în mod obligatoriu în format .pdf la adresa de e-mail: concursuriconducere@isumures.ro, fără să depășească dimensiunea de 10 Mb.
    Fișierul .pdf va fi denumit NUME PRENUME, FUNCȚIA ȘI STRUCTURA (Exemplu: POPESCU ION ȘEF GARDĂ INTERVENTIE STINGERE DETASAMENTUL DE POMPIERI TG. MUREȘ).
    Candidații se vor asigura de faptul că, documentele scanate și transmise sunt lizibile.
    Fiecare candidat care depune documentele aferente dosarului de recrutare în perioada alocată înscrierii, va primi un e-mail de confirmare a înscrierii și i se va atribui un cod unic de identificare, folosit pe întreaga perioadă a concursului.
    Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Horea” al județului Mureș, anterior desfășurării primei probe de concurs, introduce avizul psihologic în dosarul de recrutare al fiecărui candidat.

  3. Este declarat ”admis” candidatul care a fost declarat ”promovat” la fiecare probă și a obținut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obținut la proba de evaluare a dosarelor de recutare și a punctajului rezultat prin ponderea cu 70% a notei finale la interviu.

  4. Relații suplimentare referitor la desfășurarea concursului, se pot obține apelând nr. de telefon 0265/269661 interior 27227, în zilele lucrătoare între orele 09.00 – 15.00

Date de contact:
  1. Telefon: 0265/269661
    Interior 27227
    E-mail: concursuriconducere@isumures.ro

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs SEF GIS.pdf.pdf - Adăugat la: 12.03.2024, ora 14:28
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 12.03.2024, ora 10:22
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 12.03.2024, ora 10:22
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 12.03.2024, ora 10:22
  4. Tematica si bIbliografie SEF GIS.PDF - Adăugat la: 12.03.2024, ora 14:48
  5. Anunț - 1166-Anunț concurs Șef gardă intervenție-stingere la Detașamentul de Pompieri Târgu Mureș - Anunț concurs Șef gardă intervenție-stingere la Detașamentul de Pompieri Târgu Mureș.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 12:50
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunț testare psihologică Șef GIS - Anunt testare psihologica Sef GIS.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 15:05
  2. Alte informări pentru candidați - Tabel rezultate EVALUARE PSIHOLOGICA - Tabel rezultate EVALUARE PSIHOLOGICA.pdf - Adăugat la: 01.04.2024, ora 12:53
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare la concurs - Lisat candidatilor care NU indeplinesc conditiile de participare la concurs.pdf - Adăugat la: 11.04.2024, ora 11:27
  4. Rezultate probă - Tabel rezultate la proba EVALUAREA DOSARELOR DE RECRUTARE - Tabel nominal cu rezultatele la proba EVALUAREA DOSARELOR DE RECRUTARE.pdf - Adăugat la: 11.04.2024, ora 11:31
  5. Rezultate probă - Tabel rezultate finale proba EVALUAREA DOSARELOR DE RECRUTARE - Tabel rezultate FINALE proba EVALUARE DOSARELOR.pdf - Adăugat la: 12.04.2024, ora 14:42
  6. Rezultate probă - Tabel rezultate proba INTERVIU - Tabel rezultate obtinute proba INTERVIU sef GIS.pdf - Adăugat la: 22.04.2024, ora 15:58
  7. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale - Tabel rezultate FINALE sef GIS.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:05
  8. Alte informări pentru candidați - Informare candidat - Confruntare doc cu originalul SEF GIS.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 12:49