Postat la data de: 13.03.2024, ora 15:42
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunt concurs/examen ocupare functie vacanta sef post I la Postul de Politie comunal Bertesti de Jos

Inspectoratul de Politie Judetean Braila organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 841 - sef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Braila - Politia oras Insuratei - Sectia 5 Politie Rurala Viziru, jud. BR, Com. BERTESTII DE JOS, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: agent de politie
  • pregătire de bază: studii liceale, absolvite cu diploma de bacalaureat
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - sa detina /sa obtina autorizatie de acces la informatii clasificate, nivel " secret de serviciu";
    - sa detina /sa obtina aviz pentru desemnarea in structurile politiei judiciare;
    - sa detina / sa obtina aviz pentru desemnarea ca politist rutier.
  • vechime în muncă/din care în MAI: - 2ani/2 ani.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - 2 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3 luni sub îndrumarea profesională a şefului nemijlocit.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilitati de comunicare si relationare atit la nivel intergrupal cat si la nivel intragrupal -dezvoltare bună;
    - aptitudini organizatorice - dezvoltare bună;
    - rezistenţă la acţiunea factorilor stresori ( lucru în condiţii de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului) - dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observatie - dezvoltare bună;
    - flexibilitate in gândire - dezvoltare bună;
    - inovarea activităţii ( orientarea consecventă asupra aceea ce trebuie schimbat în vederea înbunătăţirii modului de îndeplinire a sarcinilor, îndatoririlor şi responsabilităţilor) - dezvoltare bună;
    - capacitatea de a comunica verbal şi înscris ( clar şi coerent) - dezvoltare bună;
    - aptitudini de organizare, coordonare şi control - dezvoltare foarte bună;
    - capacitatea de analiză şi sinteză - dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de negociere / mediere - dezvoltare foarte bună;
    - abilitatea de a lucra independent, cu supervizare redusă - dezvoltare bună;
    - cunoaşterea legislaţiei şi a normelor specifice muncii - dezvoltare bună.

  • atitudini necesare/comportament: - adaptabilitate la modul de lucru în condiţii de stres - dezvoltare bună;
    - spirit de iniţiativă - dezvoltare optimă;
    - integritate morală în relaţiile de serviciu şi în societate - dezvoltare bună;
    - disponibilitatea de a lucra în echipă - dezvoltare bună;
    - disponibilitatea la schimbare - dezvoltare bună;
    - asumarea responsabilităţii - dezvoltare bună ;
    - să fie răbdător, un bun exemplu, cinstit, corect şi loial instituţiei - dezvoltare bună ;
    - să fie sociabil, agreabil - dezvoltare bună ;
    - comportament adecvat ( limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe) - dezvoltare bună ;
    - conduită morală ireproşabilă - dezvoltare bună ;
    - discreţie ( păstrarea confidenţialităţii, activităţi profesionale, a datelor şi documentele de uz intern ).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical conform baremelor M.A.I.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic conform baremelor M.A.I.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
21.03.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Acord inregistrare audio-video

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. In situatia in care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai multi candidati obtin aceeasi nota, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime in specialitatea postului scos la concurs. In situatia in care mai multi candidati au aceeasi vechime in specialitatea postului scos la concurs, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime in studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate Șefului Inspectoratului de Poliție Județean Brăila și vor fi depuse la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Brăila, resurseumane@br.politiaromana.ro până la data de 21.03.2024 orele 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la data de 21.03.2024 orele 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Brăila – Serviciul Resurse Umane resurseumane@br.politiaromana.ro
    Adeverința emisă candidatului de structura de resurse umane competentă, din cadrul unității unde este incadrat acesta, este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunţului.
    Adeverința medicală este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală, şi doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunţului.

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Politie Judetean Braila, str. Mihail Sebastian, nr. 10-12, e-mail:
    resurseumane@br.politiaromana.ro

Grafic concurs:
  1. Graficul de concurs- 13.04.2024.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 15:36
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 13.03.2024, ora 14:06
  2. Model - Acord înregistrare audio video - Acord înregistrare audio video.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 14:59
  3. Tematica si bibliografie-13.03.2024.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 15:23
  4. Model - Cerere participare concurs-13.03.2024 - Cerere participare concurs-13.03.2024.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 15:24
  5. Model - Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare - Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare-13.03.2024.pdf - Adăugat la: 13.03.2024, ora 15:34
  6. Anunț - 1195-Anunt concurs/examen ocupare functie vacanta sef post I la Postul de Politie comunal Bertesti de Jos - Anunt concurs/examen ocupare functie vacanta sef post I la Postul de Politie comunal Bertesti de Jos.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 15:41
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anunt validare-invalidare dosare candidati concurs sef post la PPC Bertestii de Jos - Anunt validare-invalidare dosare candidati concurs sef post la PPC Bertestii de Jos.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 13:22
  2. Anunț - Anunt detalii organitorice candidati concurs P.P.C.Bertestii de Jos - 1. Anunt detalii organitorice candidati concurs P.P.C.Bertestii de Jos.pdf - Adăugat la: 15.04.2024, ora 16:22
  3. Anunț - - Anunt rezultate interviu candidati sef PPC Bertestii de Jos - - Anunt rezultate interviu candidati sef PPC Bertestii de Jos.pdf - Adăugat la: 17.04.2024, ora 14:06
  4. Anunț - Anunt rezultate finale candidat sef post I la Postul de Poliție Comunal Berteștii de Jos - Anunt rezultate finale candidat sef post I la Postul de Poliție Comunal Berteștii de Jos -.pdf - Adăugat la: 18.04.2024, ora 15:41