Postat la data de: 20.03.2024, ora 8:37
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs cdt.pl. I la Plutonul 2 jandarmi - Detașamentul 2 J. Sibiu

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Sibiu organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-Raport a I.G.J.R. cu nr. 174252 din 31.01.2024
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 195 - comandant pluton I prevăzut cu gradul de Capitan - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Sibiu - Detasamentului 2 Jandarmi Sibiu, jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată cu licenţă sau studii universitare de licență (ciclul I de studii universitare), în unul din domeniile de licență cuprinse în ramura de ştiinţe: științe juridice, științe administrative, științe politice, științe militare, informații și ordine publică și știința sportului și educației fizice
  • pregătire de specialitate: curs monitor de intervenție profesională (MIP)/ Monitor de trecere operațională (MTO) obținut după ocuparea postului
  • alte cunoştinţe: cultură generală bogată, cunoştinţe generale cu privire la misiunile de pază şi protecţie şi cele de ordine şi siguranţă publică
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: necesită autorizaţie de acces la informaţii clasificate clasa secret de stat - nivelul „secret”, obținută după numirea pe funcție (neavizarea sau retragerea autorizației de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 la 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - atenţie selectivă - aptitudinea de concentrare asupra unei sarcini fără a fi distras, presupunând şi concentrare asupra unei sarcini plictisitoare – dezvoltare bună;
    - atenţie distributivă - aptitudinea de a trece de la o sursă de informaţie la altele, presupunând utilizarea a numeroase surse pentru a recepţiona rapid informaţiile complexe - dezvoltare bună.
    - capacitate de înţelegere - aptitudinea de a înţelege ideile prezentate prin intermediul limbajului scris şi vorbit, presupunând înţelegerea informaţiilor complexe sau a deteliilor care conţin diferenţierile subtile ale sensurilor – dezvoltare bună.
    - capacitate de exprimare - aptitudinea de a comunica informaţii şi idei prin intermediul vorbirii sau scrisului astfel încât alţii să înţeleagă, presupunând utilizarea clară şi bine organizată a cuvintelor şi frazelor în scopul comunicării ideilor subtile şi complexe altor persoane – dezvoltare bună.
    - receptivitate la probleme - aptitudinea de a constata că ceva este greşit sau că ceva riscă să funcţioneze greşit, presupunând recunoaşterea faptului că există o problemă, sesizarea problemelor foarte rare sau complexe, identificarea tuturor elementelor problemei, în cele mai mici detalii – dezvoltare bună.
    - raţionament deductiv - aptitudinea de a aplica reguli generale la probleme specifice în scopul găsirii unor răspunsuri care au au sens, presupunând mai multe etape logice în care se utilizează reguli generale pentru a găsi răspunsuri la probleme complexe – dezvoltare bună;
    - gândire critică - capacitatea de utilizare a logicii şi raţiunii pentru a identifica punctele forte şi slabe ale soluţiilor, concluziilor şi abordărilor alternative – dezvoltare bună.
    - organizarea, planificarea şi stabilirea priorităţilor în muncă. Dezvoltarea de scopuri şi planuri specifice pentru a stabili priorităţile, a organiza şi realiza munca – dezvoltare bună.
    - monitorizare - capacitatea de monitorizare/evaluare a propriilor performanţe, ale altora sau ale organizaţiei pentru a face îmbunătăţiri sau a iniţia acţiuni corective – dezvoltare bună.
    - coordonare - capacitatea de ajustare a propriilor acţiuni în funcţie de acţiunile altora – dezvoltare bună.
    - negociere - capacitatea de aducere totală a părţilor divergente şi încercarea de aplanare a punctelor de vedere diferite – dezvoltare bună.
    - luarea deciziilor - capacitatea de evaluare comparativă a costurilor şi beneficiilor acţiunilor potenţiale pentru a o alege pe cea mai potrivită – dezvoltare bună.
    - evaluarea sistemelor - capacitatea de identificare a criteriilor şi indicatorilor de performanţă ai sistemului, precum şi a acţiunilor necesare pentru a-i îmbunătăţi sau corecta performanţele, comparativ cu scopurile acestuia – dezvoltare bună
  • atitudini necesare/comportament: - Leadership. Disponibilitatea de a conduce, a avea controlul, a oferi opţiuni şi direcţie - dezvoltare bună.
    - Iniţiativă. Disponibilitate pentru asumarea de responsabilităţi şi provocări - dezvoltare bună.
    - Responsabilitate. Seriozitate şi un comportament de nădejde în îndeplinirea sarcinilor- dezvoltare bună.
    - Independenţă. Un mod personal de a face lucrurile, o activitate cu puţină îndrumare sau deloc supervizată, depinzând numai de propria persoană pentru a rezolva sarcinile - dezvoltare bună.
    - Ascultare activă. Acordare a întregii atenţii cuvintelor altor persoane, disponibilitatea de a pătrunde semnificaţia -acestora, punerea întrebărilor adecvate şi evitarea întreruperilor la momente nepotrivite - dezvoltare bună.
    - Orientarea socială. Preferinţa de a lucra alături de ceilalţi mai degrabă decât singur, fiind conectat permanent cu ceilalţi asupra activităţii - dezvoltare bună.
    - Preocuparea faţă de alţii. Receptivitate faţă de nevoile şi sentimentele altora, cât şi înţelegerea şi ajutarea colegilor de muncă - dezvoltare bună.
    - Autocontrol. Menţinerea calmului, neafişarea emoţiilor, controlarea mâniei şi evitarea comportamentului agresiv, chiar în situaţii foarte dificile - dezvoltare bună.
    - Toleranţa la stres. Acceptarea criticilor şi abordarea calmă şi eficace a situaţiilor foarte stresante - dezvoltare bună.
    - Obiectivitate. Atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi - dezvoltare bună.
    - Discreţie. Păstrarea confidenţialităţii actului profesional, a datelor şi documentelor de uz intern - dezvoltare bună.
    - Integritate. Corectitudine şi un comportament onest în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu - dezvoltare bună.
    - Perseverenţă. Perseverenţă în faţa obstacolelor - dezvoltare bună
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: stabilitate emoţională, adaptabilitate, sociabilitate, conştiinciozitate, autonomie, rezistenţă la stres şi suprasolicitări, motivaţie profesională, extraversiune, perseverenţă, hotărâre, tonus pozitiv, capacitatea de a inspira - dezvoltare foarte bună;
    aviz psihologic de APT pentru ocupare funcţiei de conducere
  • alte cerințe: Nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: Asigură managementul prin organizarea, coordonarea, planificarea, îndrumarea, controlul activităţilor şi pregătirea continuă a personalului din subordine desfăşurate în cadrul plutonului conform prevederilor actelor normative în vigoare. Răspunde de starea morală, menţinerea ordinii şi disciplinei militare, a cadrelor din subordine; răspunde de tehnica, armamentul, muniţia, documentele clasificate şi celelalte bunuri din dotarea plutonului.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
01.04.2024, ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 
12.04.2024, ora 10:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidatul are obligația de a participa la evaluarea psihologică, conform planificării în acest scop, ori în situația în care candidatul a fost evaluat psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei desfășurării interviului, acest aspect se va menționa în cererea de înscriere la concurs. Planificarea candidaților pentru evaluarea psihologică se va desfășura după expirarea termenului de înscriere, prin grija Serviciului Resurse Umane

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 16.04.2024, ora 10:00 16.04.2024, ora 12:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 24.04.2024, ora 10:00 24.04.2024, ora 15:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile specificate anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat ”admis”. În situaţiile în care se înregistrează diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de membrii comisiei de concurs, inclusiv de preşedintele comisiei, acesta identifică itemii apreciaţi diferit şi, după caz, stabileşte punctajul final în vederea încadrării în marja de diferenţă menţionată.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informații:
    • gradul militar;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • vechimea în muncă/din care în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, vechimea în armă, vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei şi vechimea în specialitatea structurii;
    • dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul Ministrului Afacerilor Interne nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile
    militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    • elementele necesare pe baza cărora urmează a fi acordat punctajul la proba de evaluare a dosarelor de recrutare, prin aplicarea criteriilor de apreciere prevăzute în Anexa nr.3^3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare (calificativele obţinute la aprecierile anuale de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale, sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei, recompensele acordate
    de-a lungul carierei);
    - adeverinţe sau acte de studii referitoare la cursurile sau alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs, organizate de instituţii de formare ale M.A.I. ori ale celorlalte instituţii din
    sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, sau de instituţii de învăţământ sau formatori autorizați din învăţământul public sau privat, precum şi cele organizate în străinătate cu suportarea costurilor de către M.A.I. sau de către candidat;
    - caracterizare sau alte documente din care să rezulte realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activităţii/imaginii instituţiei, acolo unde este cazul;
    - avizul de aptitudine psihologică (pentru candidaţii care au fost evaluați psihologic pentru ocuparea unor funcţii de conducere ulterior datei de 16.10.2023).
    NOTĂ - vechimea din cuprinsul adeverințelor referitoare la îndeplinirea condiţiilor de participare la concurs sau care vor fi utilizate la proba de evaluare a dosarelor de recrutare, se va calcula prin raportare la data de 16.10.2023 (data primei probe de concurs).
    În cadrul documentelor menționate mai sus, (cererea de înscriere, declarație, se vor completa personal, de către candidat, olograf, se vor acoperi toate cerințele, cu majuscule, citeț, se vor semna și data obligatoriu).
    2. ATENȚIE!
    Cererea de înscriere la concurs, CV-ul și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail hr@jandarmeriasibiu.ro, în format PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 20 Mb), până la data de 01.04.2024 (inclusiv), ora 10.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I., etc.), în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs,
    precum numele și prenumele candidatului (ex. „CDT.PL.DT 2 J SB.POPESCU.Vasile”).
    Candidații care depun cererile de înscriere la concurs, CV-ul, declarația de confirmare a cunoașterii și a acceptării condițiilor de recrutare la adresa de e-mail hr@jandarmeriasibiu.ro, în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (ulterior înscrierii), candidaţilor li se va atribui un cod unic de identificare, folosit pe întreaga procedură de concurs, întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, în format PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 20 Mb), la adresa de e-mail unde și-a depus cererea de înscriere, până la data de 12.04.2024 (inclusiv), ora 10.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. copie documente studii, copie certificat naștere candidat, copie certificat naștere soție, etc.), în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este
    prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum numele și prenumele candidatului (ex.„CDT.PL.DT 2 J SB .POPESCU.Vasile”).
    În perioada alocată, conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin transmiterea unor fișiere, în format PDF (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 20 Mb), care să cuprindă
    documentele enunțate în prezentul anunț.
    Verificarea transmiterii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului și nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane, în scopul identificării de soluții care să nu impieteze înscrierea candidaților în concurs.
    Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în considerare.
    Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.
    Precizări referitoare la finalizarea proceduri de concurs:
    În conformitate cu prevederile art. 62 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, candidatul declarat „Admis” depune următoarele documente în original la Serviciul Resurse Umane, astfel:
    - cerere de înscriere şi CV model Europass;
    - copii ale actului de identitate, ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului și ale cursurilor sau a altor forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la
    concurs (documentele de studii solicitate vor fi însoțite obligatoriu de foaia matricolă/supliment); în conformitate cu prevederile art. 153 alin. (2) din Legea Educației Naționale nr. 1 din 2011, cu modificările și completările ulterioare, „diploma de absolvire sau de licență a absolvenților învățământului superior de lungă durată din perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna este echivalată cu diplomă de studii universitare de master în specialitate ”;
    - adeverință care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanț eliberată de medicul de unitate;
    - declarația de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
    - adeverință eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informații:
    • gradul militar;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • vechimea în muncă/din care în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, vechimea în armă, vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei şi vechimea în specialitatea structurii;
    • dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul Ministrului Afacerilor Interne nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile
    militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    • elementele necesare pe baza cărora urmează a fi acordat punctajul la proba de evaluare a dosarelor de recrutare, prin aplicarea criteriilor de apreciere prevăzute în Anexa nr.3^3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse
    umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare (calificativele obţinute la aprecierile anuale de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale, sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei, recompensele acordate de-a lungul carierei);
    - adeverinţe sau acte de studii referitoare la cursurile sau alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs, organizate de instituţii de formare ale M.A.I. ori ale celorlalte instituţii din
    sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, sau de instituţii de învăţământ sau formatori autorizați din învăţământul public sau privat, precum şi cele organizate în străinătate cu suportarea costurilor de către M.A.I. sau de către candidat;
    - caracterizare sau alte documente din care să rezulte realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activităţii/imaginii instituţiei, acolo unde este cazul;
    După caz, copiile acestora se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor. În situația în care
    candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului, ori nu se prezintă în termen de 30 de zile de la data înștiințării, prevederile art. 57ˆ1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 se aplică în mode corespunzător.
    Alte informații de interes:
    Conform art. 22 alin. (2), lit. d) din Anexa 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, fișa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidați, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informaţiilor clasificate, la sediul unităţii organizatoare.
    Candidații care au fost evaluați psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, ulterior datei de 16.10.2023 vor face mențiune despre aceasta în cererea de înscriere, iar cei care nu au fost evaluați psihologic vor fi planificați prin grija ompartimentul Management Resurse Umane și Organizare al Inspectoratului de Jandarmi Județean Sibiu.
    Înștiințarea candidaților referitor la data, ora și locația desfășurării evaluării psihologice se va face în timp util, prin postare pe pagina de internet a instituției.
    În cadrul probei de concurs, candidații nu vor avea asupra lor decât legitimația de serviciu/actul de identitatea și un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum și cu orice alte mijloace de
    calcul sau de comunicare, etc.) nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea.
    Anunţul este publicat pe portalul HUB de servicii publice al M.A.I. https://hub.mai.gov.ro începând cu data de 20.03.2024.
    Orice alte modificări în graficul de desfășurare a concursului vor fi aduse la cunoștința candidaților prin postarea acestora pe portalul HUB de servicii publice al M.A.I.
    https://hub.mai.gov.ro începând cu data de 20.03.2024.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind organizarea şi desfășurarea concursului, pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane, telefon: 0269/233170, interior 24535/24534/24537, luni-vineri, între orele 08.30-15.00.
    Transmiterea cererii de înscriere la concurs, a CV-ului și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare.
    Se transmit scanate lizibil, în integralitatea lor, în format PDF, la adresa de e-mail hr@jandarmeriasibiu.ro, (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 20 Mb).

Grafic concurs:
  1. Graficul de desfasurare a concursului.pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 8:29
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 19.03.2024, ora 8:40
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 19.03.2024, ora 8:40
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 19.03.2024, ora 8:40
  4. Tematica si bibliografia concurs Cdt Pl la plt. 1 Dt 2 J Sb.pdf - Adăugat la: 19.03.2024, ora 9:23
  5. Anunț - 1249-Concurs cdt.pl. I la Plutonul 2 jandarmi - Detașamentul 2 J. Sibiu - Concurs cdt.pl. I la Plutonul 2 jandarmi - Detașamentul 2 J. Sibiu.pdf - Adăugat la: 20.03.2024, ora 8:37
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.