Postat la data de: 08.04.2024, ora 16:23

Șef Serviciu I la Serviciul Pregătire pentru Intervenție și Reziliența Comunităților

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Arges organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresă IGSU nr. 94703 din 08.03.2024
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 46 - Șef Serviciu I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Arges - Serviciului Pregătire pentru Intervenție și Reziliența Comunităților, jud. AG, MUNICIPIUL PITESTI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Locotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
  • pregătire de specialitate: -studii postuniversitare sau studii universitare de master, în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției (pentru absolvenții studiilor universitare de licență – ciclul I Bologna). Pentru absolvenții studiilor superioare de lungă durată nu este necesară îndeplinirea condiției privind studiile postuniversitare sau studiile universitare de master.
  • alte cunoştinţe: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informații clasificate de nivel ,,SECRET”(conform listei funcțiilor care necesită acces la informații clasificate a unității), după încadrare.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în funcţii de conducere: -
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: -
  • aptitudini şi abilităţi necesare: abilități de conducere: viziune strategică, planificare, organizare, decizie, coordonare și control, empatie, inițiativă, eficiență, delegarea de sarcini și responsabilități, managementul timpului, munca în echipă-nivel de dezvoltare bun;
    aptitudini cognitive: atenție selectivă și distributivă, raționament inductiv și deductiv, gândire analitică și conceptuală, capacitatea de a comunica oral și scris, flexibilitate în gândire, înțelegerea textelor-nivel de dezvoltare bun;
    aptitudini sociale/interpersonale: capacitatea de coordonare, responsabilitate, auto-controlul, dezvoltarea celorlalți, independența și autonomia, persuasiunea, perseverența-nivel de dezvoltare bun.
  • atitudini necesare/comportament: oferirea de opțiuni, direcție și suport subordonaților, spiritul de inițiativă, asumarea răspunderii, preocuparea pentru dezvoltarea personală, respectarea prevederilor legale și loialitate față de instituție, perseverență, prestanță, obiectivitate, discreție-nivel de dezvoltare bun.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcţii de conducere.
  • definirea sumara a atributiilor postului: -asigură implementarea cadrului procedural necesar organizării, planificării şi desfăşurării activităţilor de pregătire a personalului structurilor din subordinea inspectoratului, voluntarilor şi al serviciilor voluntare/private pentru situaţii de urgenţă;
    -asigură elaborarea documentelor de organizare şi planificare a cursurilor în domeniul pregătirii în domeniul situaţiilor de urgenţă a personalului cu funcţii de conducere din cadrul administraţiei publice centrale şi locale, instituţiilor publice şi operatorilor economici, precum şi a personalului de specialitate;
    -asigură implementarea cadrului procedural necesar organizării, planificării şi desfăşurării activităţilor de pregătirea salariaţilor, preşcolarilor, elevilor şi studenţilor;
    -participă la scrierea şi implementarea proiectelor cu finanţare externă nerambursabilă.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Vechime în muncă / din care în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională: 5 ani / 3 ani;
    ■ Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției / specialitatea structurii: 2 ani / 3 ani;
    ■ Vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională: -
    ■ Perioada pentru acomodarea la cerințele postului:-
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
15.04.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
26.04.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidatul are obligaţia de a participa la evaluarea psihologică, conform planificării în acest scop, ori în situaţia îr care candidatul a fost evaluat psihologic pentru ocuparea unor funcţii de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei desfăşurării interviului, acest aspect se va menţiona în cererea de înscriere la concurs.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 07.05.2024 - 07.05.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarelor de recrutare şi acordarea punctajului aferent se realizează de către comisia de concurs cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de desfăşurarea probei interviului.

  7. Evaluarea dosarelor de recrutare se realizează pe baza criteriilor prevăzute în anexa nr. 3"3, candidaţilor declaraţi „promovat" li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 14.05.2024 - 14.05.2024
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul se înregistrează audio şi/sau video, iar accesul candidaţilor se realizează pe baza actului de identitate.
    Nivel III
    Interviul este structurat pe următorul capitol: a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.
    Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.

  6. Proba interviu se va susține la Localul Nr.2 al ISU Argeș situat pe strada Mărășesti, nr.1, mun Pitești, jud. Argeș

  7. Probă - Interviu (funcţii conducere cadre militare) Perioada de desfăşurare a probei: 14.05.2024 12:00 - Nu este setată data de final 1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului. 2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice. 3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu). 4. Rezultatele interviului se afişează în secţiunea fişiere a acestui anunţ. 5. Interviul se înregistrează audio şi/sau video, iar accesul candidaţilor se realizează pe baza actului de identitate. Nivel III Interviul este structurat pe următorul capitol: a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale. Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I

.

Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluţionarea contestaţiilor, este definitivă.

Departajare:
  1. în situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis" candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. în situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis" candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. în situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis".

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.
    Potrivit prevederilor art. 22 alin. (2) lit. d) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate (consultarea fişei postului se face la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Cpt. Puică Nicolae" al judeţului Argeş).
    În conformitate cu prevederile art. 5~1 din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul, trebuie să
    cuprindă următoarele informaţii:
    • vechimea în muncă/ din care în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională;
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea studiilor;
    • gradul militar deţinut;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21, lit. a) şi b) din Anexa 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016, cu modificările şi completările ulterioare;
    2. Adeverinţa eliberată de structura de resurse umane este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării prezentului anunţ.
    3. Este declarat admis candidatul care a fost declarat „promovat" la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderea cu 70% a notei finale la proba interviului.
    4. Relaţii suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obţine apelând numărul de telefon 0248.219.146, interior 27140, în zilele lucrătoare, între orele 09.00-15.00.
    5. Candidatul declarat admis va fi anunţat când să se prezinte în vederea constituirii dosarului de recrutare în forma fizică.
    în conformitate cu prevederile art. 62 din Anexa 3 la O.MAI. nr. 177/2016 cu modificările şi completările ulterioare, candidatul declarat admis depune următoarele documente, astfel:
    -în original:
    o cererea de înscriere;
    o CV-ul;
    o declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
    o adeverinţa care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate;
    o adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul;
    o documentele din care rezultă realizări deosebite în carieră cu impact semnificativ asupra activităţii/imaginii instituţiei.
    - prezintă originalul pentru:
    o copiile documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (însoţite în mod obligatoriu de suplimentele la diplomă/foile matricole, după caz); o copia actului de identitate.
    După caz, copiile acestora se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat şi se semnează de către persoana desemnată şi de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    în situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, ori nu se prezintă în termen de 30 de zile de la data înştiinţării, prevederile art. 57^1 din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 se aplică în mod corespunzător.
    6. În intervalul alocat pentru înscriere, candidaţii vor primi un e-mail de confirmare a recepţionării documentelor la aceeaşi adresă de e-mail de pe care au transmis documentele (în intervalul normal de lucru, respectiv 08.00-16.00 ale fiecărei zi lucrătoare), prin care li se va comunica un cod unic de identificare (ca alternativă în prelucrarea datelor personale) în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfăşurarea concursului.
    7. Toate documentele transmise pe adresa de e-mail concurs.spirc@isuarges.ro se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex.: copie CI., copie documente studii,), iar la rubrica „Subiect" se va trece în clar numele candidatului şi denumirea postului pentru care candidează.
    Pe toată perioada alocată depunerii documentelor candidatul va folosi o singură adresă de e-mail. Dimensiunea maximă a fişierelor ce pot fi ataşate într-un e-mail este de 25 Mb. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, se anunţă telefonic în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor la concurs.

Date de contact:

  1. Date de contact:
    -telefon: 0248.219.146
    - interior: 27140
    - e-mail: concurs.spirc@isuarges.ro

Grafic concurs:
  1. GRAFIC concurs - SEF SPIRC 2024.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 15:22
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 10:11
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 10:11
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 20.03.2024, ora 10:11
  4. TEMATICA ISU ARGES SPIRC 2024.pdf - Adăugat la: 08.04.2024, ora 15:36
  5. Anunț - 1265-Șef Serviciu I la Serviciul Pregătire pentru Intervenție și Reziliența Comunităților - Șef Serviciu I la Serviciul Pregătire pentru Intervenție și Reziliența Comunităților.pdf - Adăugat la: 15.05.2024, ora 15:57
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - ANUNȚ PRIVIND EVALUAREA PSIHOLOGICĂ - PDF pe SITE ANUNT testare psihologica SEF SPIRC.pdf - Adăugat la: 17.04.2024, ora 13:32
  2. Anunț - Anunț rezultate evaluare psihologică - ANUNT site rezultate testare psihologica SEF SPIRC.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 14:51
  3. Rezultate probă - Tabel nominal cu rezultatele obținute la proba de concurs EVALUAREA DOSARELOR DE RECRUTARE - Tabel nominal rezultatele obtinute la evaluarea dosarelor SEF SPIRC.pdf - Adăugat la: 07.05.2024, ora 13:22
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel rezultate obținute după contestații SEF SPIRC - Tabel rezultate obtinute dupa contestatii SEF SPIRC.pdf - Adăugat la: 09.05.2024, ora 8:08
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - TABEL NOMINAL CU REZULATELE OBTINUTE LA PROBA INTERVIU SEF SPIRC - TABEL REZULTATE OBTINUTE SEF SPIRC.pdf - Adăugat la: 14.05.2024, ora 15:57
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - TABEL NOMINAL CU REZULTATELE FINALE ADMIS SEF SPIRC - TABEL NOMINAL REZULTATELE FINALE ADMIS SEF SPIRC.pdf - Adăugat la: 15.05.2024, ora 15:46