Postat la data de: 27.10.2023, ora 16:02
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Șef birou - Birou Marketing și Achiziții

Baza de Administrare si Deservire a Inspectoratului General al Jandarmeriei organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-raport nr. 159279 din 31.03.2023 privind necesitatea demarării procedurilor de concurs în vederea ocupării unor funcții de conducere vacante propuse etapizat pentru anul 2023
  4. Adresa IGJR nr. 160552 din 05.07.2023 și nr. 161836 din 13.10.2023 privind actualizarea situației referitoare la procedurile de concurs organizate pentru ocuparea funcțiilor de conducere vacante din cadrul Jandarmeriei Române dispuse prin Nota-raport nr. 159279 din 31.03.2023
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 103 - Șef birou prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Baza de Administrare si Deserv - Biroul Marketing și Achziții, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI - - BUCURESTI BANEASA, Domeniu de activitate: Achiziții
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: studii universitare de licență - ciclul I Bolognia / studii superioare de lungă durată, cudiplomă de licență sau echivalentă, în următoarele:
    a) domeniul fundamental: științe inginerești, toate ramurele de știință, toate specializările;
    b) domeniul fundamental: științe sociale, toate ramurele de știință, toate specializările
  • pregătire de specialitate: Curs de perfecționare/specializare în domeniul achizițiilor publice
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la documente clasificate, clas ”SECRET DE STAT”, nivel „Secret” (după numirea în funcție). Neavizarea sau retragerea aviziului de acces la informații clasificate atrage schimbarea din funcție.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încăt să poată îndeplini în bune condiții sarcinile, îndatoririle și responabilitățile specifice postului
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz psihologic de APT pentru funcție de conducere
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 2 ani vechime în muncă / 2 ani vechime în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: cel puțin 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Atenţie selectivă. Aptitudinea de concentrare asupra unei sarcini fără a fi distras, presupunând şi concentrare asupra un ei sarcini plictisitoare – dezvoltare bună;
    - Atenţie distributivă. Aptitudinea de a trece de la o sursă de informaţie la altele, presupunând utilizarea a numeroase surse pentru a recepţiona rapid informaţiile complexe - dezvoltare bună.
    - Capacitate de înţelegere. Aptitudinea de a înţelege ideile prezentate prin intermediul limbajului scris şi vorbit, presupunând înţelegerea informaţiilor complexe sau a deteliilor care conţin diferenţierile subtile ale sensurilor – dezvoltare bună.
    - Capacitate de exprimare. Aptitudinea de a comunica informaţii şi idei prin intermediul vorbirii sau scrisului astfel încât alţii să înţeleagă, presupunând utilizarea clară şi bine organizată a cuvintelor şi frazelor în scopul comunicării ideilor subtile şi complexe altor ppersoane – dezvoltare bună.
    - Receptivitate la probleme. Aptitudinea de a constata că ceva estte greşit sau că ceva riscă să funcţioneze greşit, presupunând recunoaşterea faptului că există o problemă, sesizarea problemelor foarte rare sau complexe, identificarea tuturor elementelor problemei, în cele mai mici detalii – dezvoltare bună.
    - Raţionament deductiv. Aptitudinea de a aplica reguli generale la probleme specifice în scopul găsirii unor răspunsuri care au au sens, presupunând mai multe etape logice în care se utilizează reguli generale pentru a găsi răspunsuri la probleme complexe – dezvoltare bună;
    - Gândire critică. Capacitatea de utilizare a logicii şi raţiunii pentru a identifica punctele forte şi slabe ale soluţiilor, concluziilor şi abordărilor alternative – dezvoltare bună.
    - Organizarea, planificarea şi stabilirea priorităţilor în muncă. Dezvoltarea de scopuri şi planuri specifice pentru a stabili priorităţile, a organiza şi realiza munca – dezvoltare bună.
    - Monitorizare. Capacitatea de monitorizare/evaluare a propriilor performanţe, ale altora sau ale organizaţiei pentru a face îmbunătăţiri sau a iniţia acţiuni corective – dezvoltare bună.
    - Coordonare. Capacitatea de ajustare a propriilor acţiuni în funcţie de acţiunile altora – dezvoltare bună.
    - Negociere. Capacitatea de aducere totală a părţilor divergente şi încercarea de aplanare a punctelor de vedere diferite – dezvoltare bună.
    - Luarea deciziilor. Capacitatea de evaluare comparativă a costurilor şi beneficiilor acţiunilor potenţiale pentru a o alege pe cea mai potrivită – dezvoltare bună.
    - Evaluarea sistemelor. Capacitatea de identificare a criteriilor şi indicatorilor de performanţă ai sistemului, precum şi a acţiunilor necesare pentru a-i îmbunătăţi sau corecta performanţele, comparativ cu scopurile acestuia – dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: - Leadership. Disponibilitatea de a conduce, a avea controlul, a oferi opţiuni şi direcţie - dezvoltare bună.
    - Iniţiativă. Disponibilitate pentru asumarea de responsabilităţi şi provocări - dezvoltare bună.
    - Responsabilitate. Seriozitate şi un comportament de nădejde în îndeplinirea sarcinilor- dezvoltare bună.
    - Independenţă. Un mod personal de a face lucrurile, o activitate cu puţină îndrumare sau deloc supervizată, depinzând numai de propria persoană pentru a rezolva sarcinile - dezvoltare bună.
    - Ascultare activă. Acordare a întregii atenţii cuvintelor altor persoane, disponibilitatea de a pătrunde semnificaţia acestora, punerea întrebărilor adecvate şi evitarea întreruperilor la momente nepotrivite - dezvoltare bună.
    - Orientarea socială. Preferinţa de a lucra alături de ceilalţi mai degrabă decât singur, fiind conectat permanent cu ceilalţi asupra activităţii - dezvoltare bună.
    - Preocuparea faţă de alţii. Receptivitate faţă de nevoile şi sentimentele altora, cât şi înţelegerea şi ajutarea colegilor de muncă - dezvoltare bună.
    - Autocontrol. Menţinerea calmului, neafişarea emoţiilor, controlarea mâniei şi evitarea comportamentului agresiv, chiar în situaţii foarte dificile- dezvoltare bună.
    - Toleranţa la stres. Acceptarea criticilor şi abordarea calmă şi eficace a situaţiilor foarte stresante- dezvoltare bună.
    - Obiectivitate. Atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi - dezvoltare bună.
    - Discreţie. Păstrarea confidenţialităţii actului profesional, a datelor şi documentelor de uz intern - dezvoltare bună.
    - Integritate. Corectitudine şi un comportament onest în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu - dezvoltare bună.
    - Perseverenţă. Perseverenţă în faţa obstacolelor - dezvoltare bună.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - planifică, coordonează, organizează, îndrumă și particită la derularea procedurilor de achizție pentru produsele/ serviciile/ lucrările prevăzute în Programul anual al achizițiilor publice. Avizează întocmirea/actualizarea Strategiei anuale de achiziții (după caz) și Programul anual al achzițiilor publice în baza referatelor de necesitate întocmite de compartimentele de specialitate din cadrul unității.
  • alte cerințe: nu este cazul
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
07.11.2023, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
22.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat ADMIS condidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat.

  2. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului, este declarat ADMIS candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat.

  3. În situația în care nu se reușește departajarea candidaților pe criteriile prevăzute la alin. (1) și (2) președintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaților și rezultatele obținute la interviu, pe fiecare item și decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat ADMIS.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fișiere, în format PDF (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 Mb) care să cuprindă documentele enunțate la secțiunea DOSAR RECRUTARE din prezentul anunț.
    Prin excepție, în situația în care documentele din dosarul de recrutare sunt clasificate, acestea se depun, cu încadrarea în graficul stabilit, la Biroul Resurse Umane din cadrul Bazei de Administrare și Deservire a Jandarmeriei Române, cu sediul în str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, municipiul București, cu respectarea normelor incidente în domeniul protecției informațiilor clasificate.

  2. Adeverință eliberată de structura de resurse umane a unității în care este încadrat candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de concurs, care să cuprindă următoarele informații:
    - vechimea în armă;
    - vechimea în specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    - vechimea în muncă;
    - gradul militar deținut;
    - calificativele obținute pe întreaga perioadă a carierei;
    - sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    - recompensele acordate de-a lungul carierei;
    - nivel de acces la informații clasificate, potrivit autorizației deținute, precum și perioada de valabilitate a acesteia;
    - dacă este cercetat disciplinar;
    - dacă se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare;
    - dacă este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  3. Documentele la concurs vor fi transmise în forma lor completă la adresa de e-mail prevăzută la secțiunea DATE DE CONTACT ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere - IONESCU Vasile, C.V. - IONESCU Vasile, copie C.I. - IONESCU Vasil, etc., iar în titlul mesajului electronic se va înscire structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SEF_BIROU_BMA_IONESCU_Vasile).

  4. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului ȘI NU DACĂ DOCUMENTLELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR!
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTA SĂ FIE ACCESTAE!
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: SEF_BIROU_BMA_IONESCU_Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind scanarea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Biroul Resurse Umane al Bazei de Administrare și Deservire a Jandarmeriei Române, în scopul identificării de soluții care să nu împieteze înscrierea candidaților în concurs.

  5. Candidatul/candidații la concursul în cauză se vor prezenta cu cel punțin o oră înainte de termenul stabilit în graficul de concurs la Punctul de control acces nr. 3 al Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, municpiul București, pentru susținerea probei interviu.

  6. Candidații înscriși la concurs vor primi un e-mail de confirmare a primirii documentelor și li se va comunica un cod unic de identificare, prin intermediul căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior în cadrul procedurii de concurs.

  7. Se vor lua în considerare data și ora recepționării e-mail-urilor și nu data și ora transmiterii acestora de către candidați, aceștia fiind responsabili cu transmiterea în timp util a documentelor.

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail: resurseumane@bad-jr.eu
    Relații suplimetare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține de la Biroul Resurse Umane din cadrul Bazei de Administrare și Deservire a Jandarmeriei Române, apelând numărul de telefon 021.409.62.45 sai interior 021.16245, în zilele lucrătoare, între orele 08:30 - 15:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic de desfășurare concurs - Șef birou B.M.A..pdf - Adăugat la: 27.10.2023, ora 13:42
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 27.10.2023, ora 11:03
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 27.10.2023, ora 11:03
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 27.10.2023, ora 11:03
  4. Tematică și bibliografie concurs - Șef birou B.M.A..pdf - Adăugat la: 27.10.2023, ora 13:42
  5. Anunț - 155-Șef birou - Birou Marketing și Achiziții - Șef birou - Birou Marketing și Achiziții.pdf - Adăugat la: 23.11.2023, ora 9:48
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Programare evaluare psihologică - 5.1.Anunț programare evaluare psihologică - Șef birou - B.M.A..pdf - Adăugat la: 13.11.2023, ora 9:53
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Șef birou - B.M.A. - 7.Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Șef birou - B.M.A..pdf - Adăugat la: 23.11.2023, ora 9:48