Postat la data de: 16.04.2024, ora 15:27
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs șef Punct Poliție de Frontieră Aeroport Cluj-Napoca, subordonat nemijlocit I.G.P.F

Inspectoratul General al Politiei de Frontiera organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 2 - Șef Punct Poliție de frontieră Aeroport Cluj-Napoca prevăzut cu gradul de Inspector de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: Insp. Gen. al Pol. de Frontiera - Punct Poliție de Frontieră Aeroport Cluj-Napoca, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector de poliție
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată/ studii universitare de licență (S), absolvite cu diplomă de licență saqu echivalentă
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: nu este cazul
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nivelul de cunoaștere pentru citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în MAI: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • atitudini necesare/comportament: dezvoltare foarte bună pentru:
    -loialitae față de instituție;
    -integritate morală, cinste, corectitudine, principialiate;
    -inițiativă și dinamism;
    - flexibiliate în gandire și adaptare la nou, disponibiliate la schimbare;
    -autocontrol și și rezistență la stres, obiectiviate în luarea deciziilor;
    -solicitudine și disponibiliate pentru rezolvarea probelmelor instituției și ale subordonaților;
    -capacitatea de a lucra în echipă, sociabilitate și adaptare.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: dezvoltare foarte bună pentru:
    -capacitate de organizare, coordonare, decizie și claritate în definirea și urmărirea realizării obiectivelor;
    -exigență în raporturile cu subordonații și față de activitățile desfășurate;
    -capacitate de planificare, control, îndrumare, analiză și sinteză;
    -inițiativă și dinamism în luarea deciziilor, spirit de observație și anticipație dezvoltat;
    -dorință permanentă de autoperfecționare, cunoșterea și aplicarea cadrului legal în activitățile desfășurate;
    -cunoștințe profesionale și experiență în domeniul de astivitate, cultură generală și de specialitate-dezvoltare foarte bună;
    -gândire analitică și conceptuală, eficiență sporită în activiate;
    -organizarea rațională a conducerii activițășilor, urmărirea executării atribuțiilor de serviciu;
    -utilizarea integrală și eficientă a capacității profesionale a subordonaților;
    -promovarea spiritului participativ la luarea deciziilor și încurajarea subordonaților pentru manifestarea inițiativei;
    -crearea și menținerea unui spirit de disciolină ferm, climat de muncă principial și concentrarea efortului pe obiectivele de realizat
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcția de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcția de conducere
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • definirea sumara a atributiilor postului: -conduce, organizează, coordonează, controlează întreaga activitate desfășurată de personalul punctului poliției de frontieră;
    -asigură formarea, pregătirea, promovarea, motivarea și recompensarea lucrătorilor din subordine;
    -verifică și ia măsurile corespunzătoare pentru respectarea legalității, pe timpul îndeplinirii atribuțiilor de serviciu, de către personalul propriu și al celorlalte autorități cu competențe de control pentru trecerea frontierei, care își desfășoară activitatea în P.T.F.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
22.04.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
26.04.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. În situația în care candidații au fost evaluați psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei de desfășurare a interviului, acest aspect se va menționa în cererea de înscriere la concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul pe subiecte profesionale se va înregistra audio/video.

  6. Proba de concurs se va susține la sediul Inspectoratului General al Poliției de Frontieră din Bulevardul Geniului, nr. 42c, sector 6, București, în data de 29.05.2024, ora 12:00. Candidații se vor prezenta cu 30 de minute înainte de începerea probei de concurs și vor avea asupra lor cartea de identitae valabilă.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai multi candidați obțin aceeași notă, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.

  2. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea se realizează până la data de 22.04.2024- ora 16:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare), online, prin transmiterea la adresa de e-mail: cariera@igpf.ro, a cererii de înscriere.

  2. Ulterior înscrierii, fiecare candidat va primi un cod de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care poate fi folosit pentru identificarea candidatului pentru întreaga procedură de concurs. Codul unic de identificare va fi transmis fiecarui candidat la adresa de e-mail indicată de acesta în cererea de înscriere/de pe care a trimis cererea de înscriere.

  3. Documentele care necesită a fi completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format PDF needitabil, la fel și celelalte documente care constituie dosarul de concurs, la adresa de e-mail: cariera@igpf.ro, până la data de 26.04.2024, ora 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare). Dosarele de concurs vor cuprinde documentele prevăzute la art.60, alin. (1) din Anexa nr.3 la O.m.a.i nr. 140/2016, cu modificările și completările ulterioare.

  4. La concurs pot participa numai candidații care care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului, respectiv cei a căror dosare de concurs sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în anunțul de concurs.

  5. Mărimea totală a tutror documetelor transmise de către candidat nu trebuie să depășească 25 MB.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea concursului pot fi obținute de la Direcția Resurse Umane-Serviciul personal și coordonare structuri de resurse umane al I.G.P.F, în zilele lucrătoare și în intervalul orar 08:00- 16:00, telefon 021/19322.

Grafic concurs:
  1. grafic PPFA CJ.pdf - Adăugat la: 16.04.2024, ora 12:08
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.04.2024, ora 9:42
  2. Model - Cerere de înscriere - Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 16.04.2024, ora 11:39
  3. Model - Declarație de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare - Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 16.04.2024, ora 11:41
  4. tematica si bibliografie PPFA CLUJ.pdf - Adăugat la: 16.04.2024, ora 12:02
  5. Anunț - 1560-Concurs șef Punct Poliție de Frontieră Aeroport Cluj-Napoca, subordonat nemijlocit I.G.P.F - Concurs șef Punct Poliție de Frontieră Aeroport Cluj-Napoca, subordonat nemijlocit I.G.P.F.pdf - Adăugat la: 30.05.2024, ora 14:23
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată anunț șef P.P.F.A CLUJ-NAPOCA - ERATA POST SEF PPFA CJ.pdf - Adăugat la: 17.04.2024, ora 9:39
  2. Alte informări pentru candidați - Anunt programre psihologica candidat sef P.P.F. A CJ - anunt programare psihologica candidat sef P.P.F A CJ.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 15:58
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - tabel note obtinute concurs - tabel note obtinute concurs sef ppfa cj.pdf - Adăugat la: 29.05.2024, ora 14:12
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - tabel cu notele finale obtinute pt concurs sef ppfa cj - tabel note finale sef ppf cj.pdf - Adăugat la: 30.05.2024, ora 14:23