Postat la data de: 24.04.2024, ora 14:54
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunt concurs - sef birou la Biroul Accidente Rutiere, din cadrul I.P.J. Hunedoara

Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 179 - sef birou prevăzut cu gradul de Inspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Hunedoara - Serviciului Rutier, jud. HD, MUNICIPIUL DEVA, Domeniu de activitate: Rutieră
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector de poliție
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani / 2 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției sau 3 ani vechime în calitatea de organ de cercetare al poliției judiciare
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate, secret de serviciu;
    să dețină/să obțină aviz de poliție judiciară;
    să dețină/să obțină calitatea de polițist rutier;
  • pregătire de bază: studii universitare de lunga durată cu diplomă de licență/echivantă sau studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (sistem Bologna);
  • alte cerințe: să dețină permis de conducere minim categoria B;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
07.05.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Permis de conducere (minim categoria B);

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Rezultatul de INAPT PSIHOLOGIC se afișează în secțiunea fișiere a acestui anunț. Candidați declarați INAPT nu vor fi anunțați personal.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Hunedoara situat în mun. Deva, str. M. Eminescu, nr.130, jud. Hunedoara


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă, este declarat ,,admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs, iar în situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat ,,admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Dosarele de recrutare vor fi transmise pe adresa de e-mail: resurseumane@hd.politiaromana.ro

Date de contact:
  1. Telefon 0254/206722, interior 20043

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:15
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 14:54
  2. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 14:54
  3. Tematica si bibliografie sef birou la BAR de la Serv Rutier.doc.pdf - Adăugat la: 23.04.2024, ora 15:21
  4. Model - cerere inscriere - cerere inscriere.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:10
  5. Anunț - 1658-Anunt concurs - sef birou la Biroul Accidente Rutiere, din cadrul I.P.J. Hunedoara - Anunt concurs - sef birou la Biroul Accidente Rutiere, din cadrul I.P.J. Hunedoara.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 9:33
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Programare testare psihologica - Anunt programare testare psihologica.doc.pdf - Adăugat la: 09.05.2024, ora 13:01
  2. Anunț - REZULTATE TESTARE PSIHOLOGICA - Anunt rezultate testare psihologica de postat.doc.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 9:33
  3. Anunț - validare/invalidare candidaturi - ANUNT.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 8:34
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Anunt - TABEL rezultate INTERVIU SEF BAR.doc.pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 13:48
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunt - TABEL_rezultate_FINAL SEF BAR.doc.pdf - Adăugat la: 21.06.2024, ora 13:57