Postat la data de: 24.04.2024, ora 15:04

Concurs încadrare directă - Ofițer I - Inspecția de Prevenire - Control și Activități Preventive

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Bistrita-Nasaud organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 37 - ofițer I prevăzut cu gradul de Maior - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Bistrita-Nasaud - Inspecția de Prevenire - Control și Activități Preventive, jud. BN, MUNICIPIUL BISTRITA, Domeniu de activitate: Inspecția de prevenireIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: studii universitare (militare sau civile) cu diplomă de licență, într-unul dintre domeniile de licență - matematică; informatică; fizică; chimie; inginerie chimică; geografie; geologie; știința mediului; inginerie civilă; ingineria instalațiilor; inginerie electrică; inginerie energetică; inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale; inginerie geologică; inginerie geodezică; mine, petrol și gaze; inginerie aerospațială; ingineria autovehiculelor; ingineria transporturilor; inginerie forestieră; silvicultură; ingineria produselor alimentare; calculatoare și tehnologia informației; ingineria sistemelor; inginerie mecanică; inginerie industrială; științe inginerești aplicate; mecatronică și robotică; ingineria materialelor; ingineria mediului; inginerie și management; inginerie genistică; inginerie de armament, rachete și muniții; drept; științe administrative; științe ale comunicării; științe militare, informații și ordine publică; economie; finanțe; management; arhitectură.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • definirea sumara a atributiilor postului:
    - desfășoară activități de informare preventivă pentru cunoașterea de către cetățeni a tipurilor de risc specifice zonei de competență, a măsurilor de prevenire, precum și a conduitei de urmat pe timpul situațiilor de urgență.
    - conlucrează cu autoritățile administrației publice locale, precum și cu alte instituții în elaborarea reglementărilor specifice situațiilor de urgență.
    - întocmește și actualizează evidențele nominale și statistice repartizate.
    - desfășoară activități de prevenire a situațiilor de urgență la instituții publice, localități, construcții/amenajări cu aglomerări de persoane și operatori economici din zone de competență a inspectoratului județean.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
17.05.2024, ora 23:55
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 30.05.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care între doi sau mai mulți candidați există egalitate la proba scrisă, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale (proba se repetă până la departajarea acestora), din tematica şi bibliografia stabilită pentru proba scrisă, cu subiecte elaborate la nivelul comisiei centrale de concurs.

  2. Interviul de departajare structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

  9. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist. art. 1 alin (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea la concurs și transmiterea dosarului de recrutare:

    • Candidații care solicită înscrierea la concurs vor transmite (exclusiv în format electronic, de preferat fișiere în format PDF.; Atașamentele să nu depășească dimensiunea de 25 MB) la adresa de e-mail: recrutare_ofiteri@isu-bistrita.ro, până la data stabilită conform graficului din prezentul anunț de concurs (inclusiv în zilele nelucrătoare), toate documentele constitutive ale dosarului de recrutare.
    • Confirmarea primirii documentelor solicitate în vederea înscrierii se va face în timp cât mai scurt, ca răspuns la email-ul trimis (se confirmă primirea e-mail-ului și nu faptul că documentele solicitate în vederea înscrierii sunt complete/corect întocmite). Cererile de înscriere însoțite de documentația solicitată transmise după data stabilită conform graficului din prezentul anunț, nu vor fi luate în considerare.
    • Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs revine exclusiv candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepționarea e-mail-ului, nu și dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător.
    • Fiecare candidat va primi un e-mail în care i se va atribui un cod unic de identificare, folosit pe întreaga procedură de concurs, iar în caz contrar, candidații sunt rugați să solicite informații suplimentare despre această situație la Serviciul Resurse Umane la numărul de telefon 0758.047348, în intervalul orar 08.00 – 16.00.
    • Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic, la numărul de telefon 0758.047348, în scopul identificării de soluții care să nu împiedice înscrierea candidaților în concurs.

  2. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:

    • documentele care necesită a fi completate (exemplu: cererea de înscriere, declarații, etc) vor fi datate și semnate, completate integral și corect;
    • fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier .pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Ionescu Ioan – act identitate, Ionescu Ioan – cerere de înscriere, etc);
    • toate documentele vor fi scanate în format .pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului .pdf scanat, respectiv că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original, ex.: diploma de bacalaureat este scanată față/verso, etc.) și este lizibil;
    • toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic prin e-mail (ca atașamente la e-mail), iar mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat nu trebuie să depășească 25 MB. Dosarul de recrutare se depune în volum complet.
    • e-mailul transmis va avea subiect (titlul) de următoarea formă: numele, prenumele, conținutul și concursul la care se înscrie (Ex. Ionescu Ioan - Dosar de recrutare concurs ofițer I – poziția 37)

  3. În conformitate cu prevederile art. 30, lit. b) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare, cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societăţi comerciale (condiția trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate).

  4. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  5. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau rudă de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  6. Prin depunerea cererilor de înscriere la concurs, candidații își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în condițiile prevăzute de Regulamentul U.E. nr. 2016/679, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date, dar şi pentru ca proba de concurs, testul scris și interviul de departajare structurat pe subiecte profesionale (dacă este cazul) să fie înregistrate audio-video.

  7. Informații referitoare la adeverința medicală:

    În conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr. 1 la OMAI nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum și la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de participare la concurs:
    • în etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidații vor transmite adeverința eliberată de medicul de familie, precum și consimțământul informat;
    • secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverința medicală în vederea analizării;
    • medicul de unitate al unității, analizează datele medicale consemnate în adeverința medicală, precum și corespondența dintre antecedentele personale patologice și/sau afecțiunile consemnate în cuprinsul adeverinței și baremele medicale prevăzute la art. 3 din OMAI nr. 105/2020;
    • în situația în care antecedentele personale patologice și/sau afecțiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecțiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din OMAI nr. 105/2020, candidații respectivi sunt declarați “INAPT” de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din OMAI nr. 105/2020 și consemnează “NU POATE participa la concursul de încadrare în MAI”. În această situație, procedura de recrutare și selecție încetează;
    • adeverința medicală completată, semnată și parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă structurii de resurse umane a unității, care o aduce la cunoștință candidatului sub semnătură;
    • declarația inaptitudinii nu se contestă.

Date de contact:
  1. Inspectoratul pentru Situații De Urgență "Bistrița" al Județului Bistrița-Năsăud
    Adresa: Bistrița, str. Sigmirului, nr. 16, județ Bistrița-Năsăud
    Telefon: 0758047348
    0263.239404 interior 27010
    Email: recrutare_ofiteri@isu-bistrita.ro
    www.isu-bistrita.ro

Grafic concurs:
  1. Grafic desfășurare concurs-ofițer 1-Inspecția de Prevenire - Control si Activități Preventive.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 9:19
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:51
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:51
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:51
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:51
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:51
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:51
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:51
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 23.04.2024, ora 16:51
  9. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE -OFITER-COMPARTIMENTUL CONTROL SI ACTIVITATI PREVENTIVE.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 8:09
  10. Anunț - 1675-Concurs încadrare directă - Ofițer I - Inspecția de Prevenire - Control și Activități Preventive - Concurs încadrare directă - Ofițer I - Inspecția de Prevenire - Control și Activități Preventive.pdf - Adăugat la: 01.06.2024, ora 13:22
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - ERATĂ - CONȚINUT DOSAR DE RECRUTARE - ERATĂ - CONȚINUT DOSAR DE RECRUTARE.pdf - Adăugat la: 07.05.2024, ora 13:01
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - LISTA CANDIDAȚILOR CARE NU ÎNDEPLINESC CONDIȚIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS - LISTA CANDIDAȚILOR CARE NU ÎNDEPLINESC CONDIȚIILE.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 15:53
  3. Alte informări pentru candidați - GRAFIC PROBA TESTUL SCRIS - PROBA DE CONCURS TEST SCRIS.pdf - Adăugat la: 27.05.2024, ora 12:03
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obținute la proba test scris - TABEL CU REZULTATELE TEST SCRIS.pdf - Adăugat la: 30.05.2024, ora 18:37
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - TABEL cu rezultatele finale obținute la proba TEST SCRIS - TABEL CU REZULTATELE FINALE TEST SCRIS.pdf - Adăugat la: 01.06.2024, ora 13:20
  6. Alte informări pentru candidați - GRAFIC PROBA - INTERVIU - ERATA - Anunt prezentare INTERVIU.pdf - Adăugat la: 11.06.2024, ora 14:37
  7. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obținute la proba INTERVIU - Tabel rezultate interviu IP-CAP.pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 13:27
  8. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel cu rezultatele FINALE obținute la concurs - Ofițer I - TABEL REZULTATE FINALE - Ofițer I - Inspecția de Prevenire.pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 13:28
  9. Alte informări pentru candidați - certificarea documentelor candidatului declarat “ADMIS” - Planificarea certificarea documentelor.pdf - Adăugat la: 21.06.2024, ora 12:56
  10. Alte informări pentru candidați - Planificare Evaluare Psihologică - Anunț Planificare PSIHOLOGICĂ.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 12:58
  11. Alte informări pentru candidați - Rezultat evaluare psihologică - SITE-ANUNȚ privind Rezultate evaluare psihologica OFIȚER -IP.pdf - Adăugat la: 03.07.2024, ora 11:26