Postat la data de: 24.04.2024, ora 15:02

Anunț concurs șef birou I la Biroul de Ordine Publică din cadrul Secției nr. 2 Poliție - P.M.P.

Inspectoratul de Politie Judetean Arges organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 0604 - șef birou I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Arges - Biroul de Ordine Publică din cadrul Secției nr. 2 Poliție - P.M.P., jud. AG, MUNICIPIUL PITESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: Minim inspector de politie
  • pregătire de bază: - studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă într-unul din următoarele domenii: științe juridice, științe administrative, științe economice, științe socio-umane, științe militare, informații și ordine publică, științe inginerești, SAU
    - studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna), într-unul din domeniile fundamentale de licență: științe sociale sau inginerești;
  • vechime în muncă/din care în MAI: Minim 4 ani / minim 4 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Minim 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției SAU 3 ani vechime în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Să deţină permis de conducere categoria „B”;
    Deținerea/obținerea autorizației de acces la informații clasificate nivel „secret”;
    Deținerea/obținerea avizului de organ de cercetare al poliției judiciare;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
10.05.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Permis de conducere categoria „B”

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal şi se va trimite pe adresa de e-mail resurseumane@ag.politiaromana.ro, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic, urmând a fi înaintată Centrului de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 13.06.2024, ora 13:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierile se fac exclusiv în format electronic (scanat, format .pdf needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Argeş – Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@ag.politiaromana.ro pe bază de cerere şi dosar de recrutare în volum complet depus până la data de 10.05.2024 (până la ora 12:00), inclusiv în zilele de sâmbătă şi duminică, cu respectarea regulilor privind transmiterea documentelor necesare înscrierii. Candidaţii vor primi un cod unic de identificare care va fi folosit pe tot parcursul desfăşurării concursului la publicarea/afişarea oricăror date de interes/rezultate finale. Codul unic de identificare va fi transmis candidaţilor de secretarul comisiei de concurs la adresa de e-mail de la care candidatul a transmis solicitarea de înscriere.

    Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    1. documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarație, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format .pdf și transmise electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    2. documentele, fie vor fi scanate și salvate, fiecare, în fișiere .pdf separate, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, Popescu Ioan- diplomă de licență etc.), fie toate documentele vor fi scanate și trimise într-un singur fișier .pdf (exemplu: Popescu Ioan – dosar de concurs – șef birou I la Biroul de Ordine Publică - Secția nr. 2 Poliție);
    3. toate documentele vor fi scanate în format .pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului .pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat mintegral (corespunde cu documentul original; ex.: diploma de licență este scanată față verso) și este lizibil;
    4. toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic într-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), dimensiunea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele .pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 25 MB;
    5. e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (ex: Popescu Ioan - Dosar de concurs – șef birou I la Biroul de Ordine Publică - Secția nr. 2 Poliție).

    Atenție!
    Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare incomplete sau incorect întocmite. Nu este acceptată înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau prin orice alte mijloace, altele decât prin e-mail la adresa indicată în anunț, respectiv resurseumane@ag.politiaromana.ro, astfel că cererile transmise în aceste moduri nu vor fi luate în considerare.

    Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către secretarul comisiei de concurs și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor. Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează. În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute. Dacă nu există un alt candidat care să fi obținut nota necesară pentru a fi declarat „admis” la concurs, se poate organiza un nou concurs, potrivit actelor normative incidente.

    IMPORTANT!

    Adeverința eliberată de unitatea de proveniență prevăzută la secțiunea dosar recrutare, pct. 7 trebuie sa contina in plus si data obtinerii avizului de desemnare in politia judiciara, precum si vechimea detinuta in calitate de organ de cercetare al politiei judiciare.

    Adeverința eliberată de unitatea de proveniență prevăzută la secțiunea dosar recrutare, pct. 7, nu e necesară pentru polițiștii care sunt încadrați la I.P.J Argeș.

    Fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi la Serviciul Resurse Umane, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

Date de contact:
  1. 0248607000 interior 20111

Grafic concurs:
  1. GRAFIC_concurs_sef_birou_OP_S2.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:26
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:20
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:20
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:20
  4. tematica si bibliografie sef birou OP Sectia 2.pdf - Adăugat la: 24.04.2024, ora 14:26
  5. Anunț - 1738-Anunț concurs șef birou I la Biroul de Ordine Publică din cadrul Secției nr. 2 Poliție - P.M.P. - Anunț concurs șef birou I la Biroul de Ordine Publică din cadrul Secției nr. 2 Poliție - P.M.P..pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 13:55
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunt planificare candidati la evaluarea psihologica - Anunt planificare testare psihologica SEF BIROU O.P. S2.pdf - Adăugat la: 13.05.2024, ora 13:48
  2. Anunț - ANUNT REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICA - Anunt rezultate evaluare psihologica sef birou I la SECTIA 2.pdf - Adăugat la: 24.05.2024, ora 8:44
  3. Anunț - Anunt validare sef birou I la Sectia 2, B.O.P - Anunt validare sef birou I la Sectia 2, B.O.P.pdf - Adăugat la: 28.05.2024, ora 13:55
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obtinute la concursul pentru ocuparea functiei de sef birou I la Biroul de Ordine Publică din cadrul Sectiei nr. 2 Politie - Tabel nominal concurs sef birou I la B.O.P. Sectia nr. 2.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 17:35
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunt rezultate finale concurs sef birou I la Biroul de Ordine Publica din cadrul Sectiei nr. 2 Politie - Anunt cu rezultatele finale obtinute la concurs sef birou I la Biroul de Ordine Publica din cadrul Sectiei 2 Politie.pdf - Adăugat la: 17.06.2024, ora 9:28
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Anunt rezultate finale rectificare - Anunt cu rezultatele finale obtinute la concurs sef birou I la Biroul de Ordine Publica din cadrul Sectiei 2 Politie - rectificare.pdf - Adăugat la: 17.06.2024, ora 9:37