Postat la data de: 07.05.2024, ora 11:54
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

concurs functie de conducere sef birou I

Inspectoratul de Politie Judetean Buzau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 223/A - șef birou I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Buzau - Biroul Supravegheri Judiciare, jud. BZ, MUNICIPIUL BUZAU, Domeniu de activitate: Supravegheri judiciare
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: -să dețină/obțină autorizație de acces la informații clasificate nivel "secret";
    -să dețină/obțină calitatea de organ de cercetare al poliției judiciare
  • pregătire de bază: -studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență/echivalentă sau
    -studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare(sistemul Bologna)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției sau
    - 3 ani vechime în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - cunoaşterea sistemului instituţional din Ministerul Afacerilor Interne, a tehnicilor specifice de lucru, a terminologiei specifice, a regulilor de bune practici care operează în domeniu;
    - rezistenţă la acţiunea factorilor stresori (lucrul în condiţii de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului);
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare atât la nivel intergrupal cât şi intragrupal;
    - gândire analitică şi conceptuală;
    - inovarea activităţii fundamentată pe flexibilitate în gândire şi creativitate;
    - abilităţi de utilizare a computerului;
    - spirit de observaţie.
  • atitudini necesare/comportament: Atitudini necesare:
    - atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, spirit de iniţiativă conştiinciozitate, rigurozitate, exigenţă, perseverenţă, solicitudine, curaj în asumarea responsabilităţii;
    - atitudine pozitivă faţă de alţii: obiectivitate (capacitatea de a fi imparţial în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi, de a nu favoriza sau defavoriza o parte sau alta), cinste;
    - alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie, tact, stăpânire, atitudine de cooperare socială şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
    Comportament solicitat:
    - prestanţă (limbaj şi vestimentaţie adecvată, respectarea regulilor de politeţe);
    - comportament echilibrat şi stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoţionale);
    - trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreţie, spirit critic, adaptabilitate, răbdare, fermitate.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical pentru funcţii de conducere, conform baremelor medicale din Ministerul Afacerilor Interne.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic, conform baremelor M.A.I.;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: nu este cazul
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
14.05.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 12.06.2024
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Buzău din Municipiul Buzău, str. Chiristigii, nr. 8-10, în data de 12.06.2024, începând cu orele 12.00, după următorul grafic(încărcat la secțiunea GRAFIC CONCURS):
    -instructajul candidaților la ora 12.00;
    -desfășurarea probei interviu pe subiecte profesionale la ora 12.15;
    -afișarea grilei de apreciere la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
    -afișarea rezultatelor după ora 16.00 (în raport cu numărul candidaților).


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestația va fi depusă în format electronic( semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail resurseumane@bz.politiaromana.ro .

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Departajare:
  1. Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Buzău și vor fi depuse, online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Buzău resurseumane@bz.politiaromana.ro , până la data de 14.05.2024 orele 14.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

  2. Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 14.05.2024, orele 14.00 (și în zilele nelucrătoare), online, exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Buzău resurseumane@bz.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, privind activitățile de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., cu modificările și completările ulterioare.

  3. Documentele menționate( cererea și dosarul de recrutare) vor fi transmise printr-un singur e-mail(ca atașament la e-mail), mărimea totală a documentelor transmise de către candidat(fișierul .pdf atașat e-mailului) nu trebuie să depășească 50MB.
    La rubrica “Subiectul e-mail-ului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui, precum și funcția la care dorește să se înscrie.(ex.: Ion Vasile- șef birou I la Biroul Supravegheri Judiciare).

  4. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs și a dosarului de recrutare, precum și un cod unic de identificare, folosit pe întreaga procedură de concurs, acesta nereprezentând o validare a candidaturii.

  5. Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaților la data stabilită, conform graficului de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare incomplete sau incorect întocmite.

  6. Transmiterea adeverinței eliberată de unitatea de proveniență este necesară numai candidaților care nu sunt încadrați la Inspectoratul de Poliție Județean Buzău.

  7. Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat.
    Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.
    Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.

Date de contact:
  1. 0238/402013 sau interior 038/20113

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS.pdf - Adăugat la: 07.05.2024, ora 11:46
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 16:44
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 16:44
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.04.2024, ora 16:44
  4. Tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 07.05.2024, ora 10:28
  5. Anunț - 1875-concurs functie de conducere sef birou I - concurs functie de conducere sef birou I.pdf - Adăugat la: 27.05.2024, ora 13:14
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICA - PLANIFICARE EVALUARE PSIHOLOGICA.pdf - Adăugat la: 15.05.2024, ora 9:33
  2. Anunț - Rezultat la evaluarea psihologica - Anunt rezultat evaluare psihologica candidat inscris pentru ocuparea functiei de sef birou I.pdf - Adăugat la: 27.05.2024, ora 13:13
  3. Anunț - REZULTAT VALIDARE/INVALIDARE DOSARE INSCRIERE - ANUNT REZULTAT VALIDARE INVALIDARE DOSARE.pdf - Adăugat la: 07.06.2024, ora 13:05
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - rezultat proba interviu - rezultat proba interviu 12.06.2024.pdf - Adăugat la: 12.06.2024, ora 15:57
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultat final proba - rezultat final concurs sef birou I la Biroul Supravegheri Judiciare.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 8:43