Postat la data de: 29.04.2024, ora 17:43

Ofiter specialist II - PSIHOLOGIE

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Caras-Severin organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 11 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Caras-Severin - compartimentului PSIHOLOGIE, jud. CS, MUNICIPIUL RESITA, Domeniu de activitate: Psihologie
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim sublocotenent
  • pregătire de bază: studii universitare de licență( ciclu I de studii universitare) sau studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în specializarea psihologie sau asimilată, potrivit legii
  • pregătire de specialitate: nu este necesar
  • alte cunoştinţe: cunoștințe privind cadrul juridic de exercitare a profesiei de psiholog, cunoștințe generale cu privire la managementul resurselor umane în M.A.I. și cu privire la domeniul militar
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România în specialitatea „psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale” ;
    - autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel Secret (obţinută după numirea pe funcţie );
    - accesul la baze de date și/sau sisteme de evidență informatice: acces cu drepturi de administrator la platforme de evaluare psihologică informatizate aflate în uz la nivelul unităților Jandarmeriei Române (obţinut după numirea pe funcţie), al cărei certificat de utilizare (licență) se va reactualiza la expirare (după caz).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 sau 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - comunicare (ascultare activă, competență în redactare, abilități de interveviator, oferirea unui feed-back clar și relevant, oral și/sau scris): dezvoltare foarte bună;
    - utilizarea instrumentelor, tehnicilor și metodelor de evaluare individuală a personalității, aptitudinilor, competenței sau motivației: dezvoltare foarte bună;
    - utilizarea de metode și tehnici de evaluare a grupurilor, organizației, diagnoza climatului organizațional: dezvoltare bună;
    - utilizarea tehnicilor de intervenție privind adaptarea la solicitările muncii, tehnicilor de reducere a stresului ocupațional, tehnicilor de bază privind adaptarea la stres: dezvoltare foarte bună;
    - utilizarea de metode și tehnici privind pregătirea psihică specifică pe tipuri de misiuni: dezvoltare bună;
    - utilizarea tehnicilor de consiliere psihologică: dezvoltare bună;
    - coroborarea și interpretarea datelor test/nontest obținute în urma evaluării: dezvoltare foarte bună;
    - formularea unui diagnostic psihologic și a eventualelor recomandări de intervenție specifică: dezvoltare foarte bună;
    - aptitudini organizatorice, decizionale, de control, coordonare și planificare: dezvoltare bună;
    - aptitudini cognitive (gândire conceptuală, rapiditate în decizii, flexibilitate mentală, capacitate de analiză și sinteză): dezvoltare bună;
    - abilități în utilizarea echipamentelor informatice: dezvoltare bună;
    - deprinderi practice necesare culegerii, verificării, prelucrării statistice și interpretării informațiilor relevante din punct de vedere psihologic: dezvoltare bună;
    - capacitatea de adaptare la schimbări: dezvoltare bună;
    - capacitatea de abordare și gestionare a conflictelor: dezvoltare bună;
    - empatie și capacitate de percepție obiectivă a realității: dezvoltare bună;
    - capacitatea de cooperare și negociere, putere de convingere: dezvoltare bună;
    - rezistență la frustrări și suprasolicitări: dezvoltare bună;
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală conform normelor civile, etice și deontologice ale profesiei: dezvoltare bună;
    - discreție: dezvoltare foarte bună;
    - spirit critic și autocritic, exigență: dezvoltare bună;
    - maturitate în relațiile sociale (autocontrol în modul de manifestare al opiniilor și sentimentelor, raportul eu/ceilalți): dezvoltare bună;
    - spirit de inițiativă și angajare: dezvoltare bună;
    - imparțialitate, obiectivitate și consecvență: dezvoltare bună;
    - demnitate și solidaritate: dezvoltare bună;
    - disponibilitate la schimbare, receptivitate la nou: dezvoltare bună;
    - dorință de autoperfecționare: dezvoltare bună;
    - tact și diplomație: dezvoltare bună;
    - loialitate față de instituție: dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical pentru ocuparea postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru ocuparea postului.
  • alte cerințe: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: Planifică, organizează, coordonează, execută, conduce, îndrumă și controlează măsurile și acțiunile cu caracter psihologic, în temeiul prevederilor legale și în concordanță cu obiectivele organizaționale, în vederea îndeplinirii activităților/misiunilor specifice de către personalul în asistență, creșterea eficienței personale și menținerii sănătății psihice a cadrelor militare, precum și în scopul reprezentării și apărării intereselor unității în fața autorităților publice. În acest sens desfășoară activități de evaluare și asistență psihologică, diagnoză organizațională, asigurare a suportului psihologic al efectivelor în vederea executării misiunilor specifice unității, pregătire psihologică/profilaxie și cercetare științifică în domeniu.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
15.05.2024, ora 23:55
Dată limită depunere dosar: 
21.05.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Atestat de liberă practică
    *Copie atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România în specialitatea psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale;
    Copie atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România în specialitatea psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale , care va fi reactualizat periodic, în conformitate cu reglementările Colegiului Psihologilor din România.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 11.06.2024, ora 8:15 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de execuție vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare

Departajare:
  1. Conform Ordinului M.A.I nr 177 din 2016, Anexa nr.3 Articolul 41 (1) În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de execuţie vacant, mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, iar concursul a constat şi în susţinerea unei probe eliminatorii care se evaluează cu note, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare notă la aceasta.(2) În situaţia în care au fost susţinute mai multe probe eliminatorii care se evaluează cu note, este declarat «admis» candidatul care a obţinut nota finală cea mai mare, stabilită ca medie aritmetică a notelor la aceste probe.(3) În situaţia în care concursul a constat doar în susţinerea probei scrise, fără susţinerea unei probe eliminatorii care se evaluează cu note, precum şi atunci când după aplicarea prevederilor alin. (1) şi (2) situaţia de egalitate se menţine, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare.(4) Interviul prevăzut la alin. (3) nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Candidații care solicită înscrierea la concurs vor transmite SCANAT (preferabil în format PDF) la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeria-caras-severin.ro cererea de înscriere (anexă la prezentul anunț), CV -ul (anexă la prezentul anunț) și declarația de confirmare a cunpașterii și acceptării condițiilor de recrutare (anexă la prezentul anunț), până la data de 07.05.2024 inclusiv, ora 16.00. E-mailul de înaintare a cererii de înscriere (anexa nr. 1) va cuprinde la rubrica " subiect " sintagma " cerere " urmat de numele și prenumele candidatului (exemplu: Cerere_Grigore_Ioan, CV_Grigore_Ioan). După transmiterea e-mailului de înaintare a Cererii de înscriere, CV-ului și a Declarației de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare, în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul 08.00 - 16.00 al zilelor lucrătoare, în care se va confirma primirea documentației și se va menționa numărul de înregistrare al Cererii de înscriere, urmând ca persoana să fie anonimizată cu respectivul număr. Pe parcursul procedurii de recrutare, candidatul va fi indicat doar prin folosirea numărului în cauză. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb) la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeria-caras-severin.ro până la data de 21.05.2024 orele 16.00. E-mailul de înaintare al dosarului de recrutare va cuprinde la rubrica “ subiect “ sintagma “dosar“ urmat de numele și prenumele candidatului (exemplu: Dosar_Grigore_Ioan). Atenție! Verificarea depunerii documentelor revine candidatului.. Secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului, nu și dacă documentele sunt corect și complet întocmite sau scanate corespunzător. Se va evita pe cât posibil, transmiterea documentelor în format de imagine electronica / fotografiate sau orice alt format care va necesita instalarea unor programe specifice pentru ca acestea să fie accesate! Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic în scopul identificării de soluții care să nu impieteze înscrierea candidaților în concurs.
    NOTĂ: - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în calcul; - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la altă căsuță poștală de cât cea prevăzută în prezentul anunț, nu var fi luate în considerare.

    ALTE INFORMAȚII DE INTERES:
    1. Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă implicit acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și desfășurare a concursului. Candidații sunt rugați să citească cu atenție anunțul și să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului. Se impune verificarea permanent și atentă a site-ului Inspectoratului de Jandarmi Județean Caraș-Severin, respective www.jandarmeria-caras-severin.ro În cadrul probei de concurs, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate și un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum și cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.). Nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea. Fraudele, precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaților în cauză. Înștiințarea candidaților, referitor la data, ora și locația desfășurării evaluării psihologice, se va face în timp util, prin postare la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean CarașSeverin, respectiv www.jandarmeria-caras-severin.ro.
    2. Candidații trebuie să nu fi atins la data desfășurării concursului vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută în Legea nr.223 din 24 iulie 2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare la concurs, documentele necesare, tematica și bibliografia, se pot obține la tel. 0255/214410, interior 24407, în zilele lucrătoare, între orele 10.00 - 15.00, de la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Județean Caraș-Severin și de pe pagina de internet a instituției (www.jandarmeria-caras-severin.ro)

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DESFASURARII CONCURSULUI.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 16:45
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:27
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:27
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:27
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:27
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:27
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:27
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:27
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.04.2024, ora 15:27
  9. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE.pdf - Adăugat la: 29.04.2024, ora 16:13
  10. Anunț - 1934-Ofiter specialist II - PSIHOLOGIE - Ofiter specialist II - PSIHOLOGIE.pdf - Adăugat la: 06.06.2024, ora 12:17
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - ERATA ANUNT - prelungire termen inscriere - ERATA LA ANUNT - prelungire perioada de inscriere.pdf - Adăugat la: 30.04.2024, ora 14:58
  2. Erată - Explicație expresie ”Încadrare directă” - ERATA 09.05.2024.pdf - Adăugat la: 09.05.2024, ora 15:50
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - tabel candidati - Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare la concurs.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 15:22
  4. Anunț - Data, ora și locul desfășurării probei ”test scris”. - ANUNT ora - prezenta - sala.pdf - Adăugat la: 27.05.2024, ora 15:08
  5. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - TEST SCRIS - Tabel promovat - nepromovat TEST SCRIS.pdf - Adăugat la: 31.05.2024, ora 16:34
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultatel finale concurs - Tabel rezultate finale admis - respins dupa contestatii.pdf - Adăugat la: 03.06.2024, ora 16:17
  7. Alte informări pentru candidați - Planificare evaluare psihologică - Anunț planificare candidat evaluare psihologică ofițer specialist II - Psihologie.pdf - Adăugat la: 06.06.2024, ora 12:16