Postat la data de: 23.05.2024, ora 10:11

Anunț ocupare 38 posturi de ofițer de poliție - Reglementarea șederii

Inspectoratul General pentru Imigrari organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
  3. Art. 9 alin. (2^2) și alin. (5) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul polițistului, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 2/b - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Arad - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. AR, MUNICIPIUL ARAD, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  2. poz. 2/b - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Brașov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  3. poz. 2/c - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Brașov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  4. poz. 4 - Ofițer principal I prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Brașov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  5. poz. 2 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Caraș - Severin - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. CS, MUNICIPIUL RESITA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  6. poz. 2/a - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Caraș - Severin - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. CS, MUNICIPIUL RESITA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  7. poz. 5/b - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Cluj - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  8. poz. 6 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Cluj - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  9. poz. 7 - Ofițer specialist III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Cluj - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. CJ, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  10. poz. 3/b - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Constanța - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  11. poz. 4 - Ofițer principal I prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Constanța - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  12. poz. 3 - Ofițer principal I prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Dâmbovița - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. DB, MUNICIPIUL TARGOVISTE, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  13. poz. 3/a - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Dolj - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. DJ, MUNICIPIUL CRAIOVA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  14. poz. 2/c - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Galați - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. GL, MUNICIPIUL GALATI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  15. poz. 2 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Giurgiu - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. GR, MUNICIPIUL GIURGIU, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  16. poz. 2/a - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Giurgiu - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. GR, MUNICIPIUL GIURGIU, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  17. poz. 2 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Hunedoara - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. HD, MUNICIPIUL HUNEDOARA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  18. poz. 2/a - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Hunedoara - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. HD, MUNICIPIUL HUNEDOARA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  19. poz. 2 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Ialomița - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. IL, MUNICIPIUL SLOBOZIA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  20. poz. 2/b - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Iași- Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. IS, MUNICIPIUL IASI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  21. poz. 3/d - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Ilfov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  22. poz. 3/e - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Ilfov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  23. poz. 3/f - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Ilfov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  24. poz. 3/h - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Ilfov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  25. poz. 3/i - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Ilfov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  26. poz. 3/k - Ofițer I prevăzut cu gradul de Subcomisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Ilfov - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  27. poz. 2 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Sălaj - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. SJ, MUNICIPIUL ZALAU, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  28. poz. 3/a - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Sibiu - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  29. poz. 4 - Ofițer principal I prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Sibiu - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  30. poz. 3/a - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Biroul pentru Imigrări al județului Suceava - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. SV, MUNICIPIUL SUCEAVA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  31. poz. 4/b - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Timiș - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  32. poz. 6 - Ofițer principal II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Timiș - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  33. poz. 2/a - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Tulcea - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. TL, MUNICIPIUL TULCEA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  34. poz. 3 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Serviciul pentru Imigrări al județului Tulcea - Reglementarea șederii cetățenilor UE/SEE și state terțe, jud. TL, MUNICIPIUL TULCEA, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  35. poz. 4/b - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Direcția pentru Imigrări a Municipiului București - Biroul autorizații de muncă , jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  36. poz. 4/c - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Direcția pentru Imigrări a Municipiului București - Biroul autorizații de muncă , jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  37. poz. 19 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Direcția pentru Imigrări a Municipiului București - Serviciul Cetăţeni State Terțe - Admisia și reîntregirea familiei cetățeni state terțe , jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
  38. poz. 40 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Inspectoratul General pt. Imigrari, unitatea: Insp. Gen. pt. Imigrari - Direcția pentru Imigrări a Municipiului București - Serviciul Cetăţeni Comunitari - Reîntregirea familiei cetăţeni comunitari şi cetăţeni români , jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Migrație - Reglementarea șederii
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru mai multe posturi distincte (la alegerea candidatului)
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Pentru a participa la concursul cu recrutare prin încadrare directă, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic;(*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)
m) prin încadrare directă, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă.

(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***)Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de polițist nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Pentru a participa la acest concurs, polițistul căruia i-au încetat raporturile de serviciu trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; (*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)
m) dacă prin reîncadrare, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă;
n) nu le-au încetat raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 alin. (1) lit. a), c), g)-i), k), l) şi n) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare. (****)

(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiei, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***) Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.

(****) „a) la împlinirea vârstei şi a celorlalte condiţii necesare pensionării în sistemul public de pensii pentru instituţiile din domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale;
c) la împlinirea limitei de vârstă în grad profesional;
g) la destituirea din poliţie;
h) la acordarea calificativului nesatisfăcător, de două ori;
i) când este condamnat prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă, cu excepţia cazurilor în care s-a dispus suspendarea executării pedepsei sub supraveghere sau amenzii penale pentru infracţiuni săvârşite din culpă, pe baza aprobării persoanelor care au acordat gradele profesionale prevăzute la art. 15;
k) când nu promovează examenul de definitivare prevăzut la art. 21 alin. (5);
l) când s-a stabilit că a fost încadrat în mod fraudulos în poliţie, chiar dacă aceasta situaţie a fost depistată ulterior;
n) când poliţistul nu a susţinut, din motive imputabile, evaluarea psihologică în termen de 3 luni de la data suspendării raportului de serviciu în condiţiile art. 27^25 lit. h).”
(n.n. „art. 27^25 – (1) Raportul de serviciu al poliţistului se suspendă de drept în următoarele situaţii: (…) h) nu susţine evaluarea psihologică care se efectuează periodic, la reluarea activităţii, la solicitarea comisiilor de expertiză/evaluare a capacităţii de muncă sau când este dispusă ca urmare a constatării motivate a existenţei unor indicii comportamentale temeinice care ar putea reclama necesitatea examinării psihologice;”)


ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de polițist nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Pentru a participa la acest concurs, în vederea transferului din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; (*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege.
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; (***)


(*) Îndeplinirea condiţiei se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiei, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.

(**) Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

(***) Verificarea criteriului specific, se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul.


Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau ciclul I - studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S), absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: deține sau obține ulterior autorizație pentru acces la informații conform clasei/nivelului de secretizare prevăzut în fișa postului
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
30.05.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - incadrare directa + reincadrare + transfer
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

  21. Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne şi se depune la adresa de e-mail: cariera14.igi@mai.gov.ro, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic

  5. Agenții de poliție pentru care s-a emis un aviz psihologic (APT/INAPT), aflat la momentul înscrierii în perioada de valabilitate de 6 luni, ca urmare a evaluării psihologice pe care au susținut-o pentru același scop, respectiv în cadrul altor proceduri de concurs, prin modalitatea trecerii în corpul ofițerilor de poliție a agenților de poliție care îndeplinesc condițiile legale, vor completa, în acest sens, o declarație pe propria răspundere.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - Evaluarea performanței fizice (eliminatorie)
  1. Proba de evaluare a performanței fizice se apreciază și se notează potrivit normelor și baremelor specifice prevăzute în anexă la anunț.

  2. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  3. Data, ora și locul unde se va desfășura proba de evaluare a performanței fizice se vor stabili, în funcție de numărul candidaților şi se vor comunica acestora prin postarea unui anunț în secțiunea „Fișiere anunț” din această pagină.

  4. Evaluarea performanței fizice are caracter eliminatoriu și se face potrivit probei, normelor şi baremelor specifice prevăzute în anexa nr. 3^1 la Ordinul OMAI nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.

  5. Evaluarea performanței fizice a candidaților constă în parcurgerea în întregime a traseului practic-aplicativ şi a elementelor care îl compun şi abordarea obligatorie a tuturor obstacolelor, în ordinea stabilită, conform documentului anexat în secțiunea de fișiere din acest anunț.

  6. Proba se desfășoară numai în săli de sport.
    Este declarat „PROMOVAT" candidatul care îndeplinește baremul minim de 3'10".
    Rezultatele obținute se aduc la cunoștința candidaților, la finalul probei, pe bază de semnătură.

  7. Proba de evaluare a performanței fizice poate fi contestată o singură data în termen de 24 de ore de la postarea rezultatelor, iar admiterea contestației determină replanificarea candidatului și susținerea din nou a probei.

  8. Eventualele contestații se vor depune la adresa de e-mail: cariera14.igi@mai.gov.ro

  9. În cazul admiterii contestației, candidații vor fi anunțați printr-un anunț postat la secțiunea „Fișiere Anunț” din această pagină, cu privire la ziua, ora și locul reexaminării.

  10. Rezultatele reexaminării și rezultatele finale la proba de evaluare a performanței fizice vor fi comunicate printr-un anunț postat la secțiunea „Fișiere Anunț”.

  11. Candidații declarați „NEPROMOVAT” la proba de evaluare a performanței fizice nu vor fi planificați la proba scrisă.

  12. Candidații care nu se prezintă la data, ora şi locul indicate pentru susținerea probei de evaluare a performanței fizice, vor fi declarați „NEPREZENTAT” şi vor fi eliminați din concurs.

  13. La proba de evaluare a performanței fizice candidaţii se vor prezenta în ţinută adecvată (trening și pantofi sport, etc.) şi vor prezenta actul de identitate

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Ora și locul unde se va desfăşura proba de concurs se va stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se va comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  5. În cadrul probei scrise, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ștergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaților în cauză.

  6. Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă, elaborat de către Comisia de concurs din cadrul I.G.I. din tematica şi bibliografia recomandată, având ca scop verificarea cunoștințelor de specialitate pe care le au candidații și va fi înregistrată audio-video.

  7. Nota finală reprezintă nota obţinută la proba scrisă.

  8. Sunt declarați „admis” candidații care au obţinut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare a notelor, dintre candidații înscriși, în limita locurilor scoase la concurs .


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Eventualele contestații se pot depune electronic, la adresa de e-mail: cariera14.igi@mai.gov.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă este definitivă.

Departajare:
  1. În situația în care între doi sau mai mulți candidați există egalitate la proba scrisă, departajarea se va realiza prin organizarea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, elaborate din tematica şi bibliografia recomandată. Interviul se va susține după expirarea termenului de soluționare a contestațiilor, la o dată ce va fi comunicată. Interviul se poate contesta în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail cariera14.igi@mai.gov.ro. Eventualele contestații se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere. Este declarat admis la concurs candidatul care a obținut nota cea mai mare la interviu, indiferent de nota obținută.

  2. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute se va afişa în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Candidaţii declaraţi "respins" , în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau în alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Înscrierea se realizează până la data de 30.05.2024 (inclusiv în zilele nelucrătoare, doar până la orele 15:00) online la adresa de e-mail: cariera14.igi@mai.gov.ro.
    Documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic la aceeași adresă de email (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral).

  9. Fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Ionescu Ion-act identitate, Ionescu Ion-cerere înscriere, etc.).

  10. Toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licentă este scanată față verso) și este lizibil.

  11. Toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 15 MB

  12. E-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Ionescu Iom-Dosar de recrutare concurs ofițer specialist I - BIJ SUCEAVA).

  13. În următoarele două zile lucrătoare, ulterioare depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de la aceeași adresă (cariera14.igi@mai.gov.ro), în care se va preciza numărul de înregistrare al cererii de înscriere la concurs. Numărul de înregistrare va deveni cod unic de identificare al candidatului pe întreaga procedură de concurs.

  14. În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din Inspectoratul General pentru Imigrări la nr. de telefon 021-410.7513; interior MAI 021/39337.

  15. În cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului General pentru Imigrări din municipiul București, str. Lt. Col. Marinescu Constantin, nr. 15 A, în vederea clarificării.

  16. Atenție! Transmiterea documentelor care constituie dosarul de recrutare după data și ora prevăzute în prezentul anunț (30.05.2024, ora 15:00), nu vor fi luate în considerare.
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au menţiuni sau înscrisuri pe ambele părţi, se transmit scanate faţă-verso.

  17. Atenție! Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și / sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă sunt obligatorii pentru candidatii care au / au avut raporturi juridice de muncă.

  18. După postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat „admis” la concursul pentru ocuparea postului vacant prin încadrare directă susţine evaluarea psihologică și examinarea medicală. În situaţia constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57 ind. 1 alin. (5) din O.m.a.i. nr. 140/2016, respectiv în cazul neîndeplinirii uneia dintre aceste condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notei obținute.

  19. ATENȚIE! CANDIDATUL VA BIFA PE CEREREA DE ÎNSCRIERE O SINGURĂ STRUCTURĂ (Exemplu: □ Pozițiile nr. 2, nr. 2/a din Statul de Organizare al Biroului pentru Imigrări al județului Giurgiu; )
    ÎN SITUAȚIA ÎN CARE STRUCTURA ARE MAI MULTE POSTURI VACANTE SCOASE LA CONCURS REPARTIȚIA SE VA REALIZA ÎN ORDINEA DESCRESCĂTOARE A NOTELOR OBȚINUTE

  20. *ATENȚIE! EXPRIMAREA OPȚIUNII DE ÎNSCRIERE LA CONCURS PRIN BIFAREA CĂSUȚELOR AFERENTE MAI MULTOR STRUCTURI CONDUCE LA INVALIDAREA DOSARULUI DE RECRUTARE!

Informații suplimentare:
  1. Candidatului declarat admis la concurs i se acordă gradul profesional și este numit în funcție numai dacă sunt îndeplinite condițiile și criteriile specifice prevăzute la art. 10 alin. (1) și (1^2) din Legea nr. 360/2002, cu modificările și completările ulterioare. Motivarea deciziilor bazate pe considerente de ordine publică sau securitate națională, nu se comunică.

  2. Candidatul declarat admis la concurs are obligația de a se prezenta la post în termen de maximum 30 de zile de la data înștiințării cu privire la emiterea actului administrativ de acordare a gradului profesional.

  3. În cazul în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive ce țin exclusiv de persoana candidatului declarat admis sau acesta nu se prezintă la post în termenul de mai sus, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe locul următor, în ordinea descrescătoare a notelor obținute, cu condiția să fi obținut minimum nota 7,00.

  4. Candidaților declarați „admis” la concurs şi care îndeplinesc condiţiile legale de încadrare, li se vor acorda gradele profesionale prin raportare la prevederile legale în vigoare și vor fi încadrați în funcțiile minime prevăzute de lege corespunzătoare gradelor profesionale acordate, conform prevederilor Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare.
    Persoanei care dobândeşte statutul de poliţist prin încadrare directă sau transfer, potrivit art. 9 alin. (2^2), i se acordă gradul profesional în funcţie de pregătirea sa şi de vechimea în specialitatea corespunzătoare studiilor absolvite, raportate la cerinţele postului. Încadrarea poliţistului se va face pe o perioadă de probă de 12 luni și nu i se vor putea modifica raporturile de serviciu prin delegare, detașare, mutare sau transfer timp de cel puțin 2 ani de la numirea în prima funcție, cu excepția situației în care intervine reorganizarea unității.

  5. Inspectorul general al Inspectoratului General pentru Imigrări şi preşedintele comisiei de concurs pot emite precizări cu privire la desfăşurarea concursului, pe care le aduc la cunoştinţa candidaţilor, în timp util, prin postarea la secţiunea Fișiere anunț.

  6. ATENȚIE! CANDIDATUL VA BIFA PE CEREREA DE ÎNSCRIERE O SINGURĂ STRUCTURĂ (Exemplu: □ Pozițiile nr. 2, nr. 2/a din Statul de Organizare al Biroului pentru Imigrări al județului Giurgiu; )
    ÎN SITUAȚIA ÎN CARE STRUCTURA ARE MAI MULTE POSTURI VACANTE SCOASE LA CONCURS REPARTIȚIA SE VA REALIZA ÎN ORDINEA DESCRESCĂTOARE A NOTELOR OBȚINUTE

Date de contact:
  1. Interior MAI:021/39337
    Telefon: 0214107513
    E-mail: cariera14.igi@mai.gov.ro

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 12:06
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 14:07
  2. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 14:07
  3. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 14:07
  4. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 14:07
  5. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 14:07
  6. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 15:02
  7. Model - Tabel nominal cu rudele - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 21.05.2024, ora 15:02
  8. Alte informări pentru candidați - Baremul probei de evaluare a performantei fizice - Baremul probei de evaluare a performantei fizice (1).pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 9:14
  9. TEMATICA si BIBLIOGRAFIE.pdf - Adăugat la: 22.05.2024, ora 15:53
  10. Model - CERERE INSCRIERE CONCURS - CERERE INSCRIERE CONCURS.docx - Adăugat la: 22.05.2024, ora 15:53
  11. Anunț - 2218-Anunț ocupare 38 posturi de ofițer de poliție - Reglementarea șederii - Anunț ocupare 38 posturi de ofițer de poliție - Reglementarea șederii.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:37
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - PRECIZĂRI PROBE CONCURS - PRECIZĂRI.docx - Adăugat la: 24.05.2024, ora 11:24
  2. Anunț - Programare evaluare psihologică - PROGRAMARE EVALUARE PSIHOLOGICĂ CANDIDAȚI - agenți de poliție.pdf - Adăugat la: 04.06.2024, ora 17:00
  3. Anunț - REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICĂ - ANUNȚ REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICĂ_.doc - Adăugat la: 11.06.2024, ora 8:58
  4. Anunț - ERATĂ REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICĂ CANDIDAȚI 06-07.06.2024 - ERATĂ REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICĂ.pdf - Adăugat la: 11.06.2024, ora 18:09
  5. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Precizări - Analiza dosarelor de recrutare - PRECIZĂRI - ANALIZA DOSARELOR DE RECRUTARE ALE CANDIDAȚILOR.pdf - Adăugat la: 11.06.2024, ora 18:18
  6. Anunț - ERATĂ REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICĂ CANDIDAȚI 06-07.06.2024 - ERATĂ REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICĂ -.pdf - Adăugat la: 12.06.2024, ora 15:33
  7. Anunț - ERATĂ PRIVIND REZULTATUL ANALIZEI DOSARELOR DE RECRUTARE - ERATĂ REZULTATE ANALIZĂ DOSARE RECRUTARE.pdf - Adăugat la: 12.06.2024, ora 18:14
  8. Anunț - Precizări susținere probă sportivă 15.06. - 16.06.2024 - precizări proba sportiva.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 11:53
  9. Anunț - Rezultate evaluare performante fizice 15.06.2024 - precizari analiza proba privind evaluarea performantei fizice (eliminatorie) 15.06.2024.pdf - Adăugat la: 15.06.2024, ora 21:34
  10. Anunț - Rezultate evaluare performante fizice 16.06.2024 - Rezultate evaluare performante fizice 16.06.2024.pdf - Adăugat la: 16.06.2024, ora 14:17
  11. Rezultat soluționare contestații probă - REZULTAT SOLUȚIONARE CONTESTAȚII - precizari CONTESTAȚIE PROBĂ ELIMINATORIE.pdf - Adăugat la: 18.06.2024, ora 14:14
  12. Rezultate probă - REZULTATE FINALE PROBA DE EVALUARE A PERFORMANȚELOR FIZICE 15-16.06.2024 - REZULTATE FINALE PROBA ELIMINATORIE.pdf - Adăugat la: 19.06.2024, ora 11:03
  13. Erată - Erată dată concurs - Erată data concurs..pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:27