Postat la data de: 05.06.2024, ora 13:21
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

I.J.J. Arad - concurs Șef Serviciu II la Serviciul Logistic

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Arad organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 73 - Șef Serviciu II prevăzut cu gradul de Locotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Arad - Serviciului Logistic, jud. AR, MUNICIPIUL ARAD, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: - locotenent;
  • pregătire de specialitate: - master / curs postuniversitar în management sau în
    specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau studii universitare de lungă durată
    cu licență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
  • alte cunoştinţe: - nu este cazul;
  • pregătire de bază: -studii universitare de licențp cu diploma (ciclul I de studii universitare), în unul din domeniile de licență;
    -Inginerie civilă;
    -Ingineria transporturilor;
    -Ingineria mecanică, electronica, inginerie industrial și management / Inginerie mecanică (specializările: - sisteme și echipamente termice / mașini și sisteme hidraulice și pneumatice / mecanică fină și nanotehnologii / Inginerie mecanică / mașini și instalații pentru agricultură și industrie alimentară / utilaje tehnologice pentru construcții), Inginerie industrial(specializările: - tehnologia și designul produselor textile / tehnologia și designul confecțiilor / Ingineria prelucrării materialelor polimetrice, textile și composite; tehnologia construcțiilor de mașini / sisteme de producție digitale / nanotehnologii și sisteme neconvenționale), Științe inginerești applicate (specializările: - optometrie / inginerie fizică), Mecatronică și robotică, Ingineria materialelor, Inginerie și management ( specializările : -inginerie economică în domeniul mecanic / inginerie și management în domeniul transporturilor / inginerie și management ăn domeniul comunicațiilor militare),
    Inginerie genistică, Inginerie de armament, rachete și muniții;
    - Științe Juridice;
    - Științe militare, informații și ordine publică;
    - Științe Economice / Cibernetică, statistică și informatică econimică (specializarea – informatică economică), Economie (specializările: - economie general/ economia mediului / economie și comunicare economică în afaceri / economie agroalimentară și a mediului / economie general și comunicare economică / economie)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - delegare pentru activități de control
    -autorizație de acces la informații clasificate „strict secret” inclusiv (obținută după încadrarea pe post);
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - se asigură îndrumare profesională din partea șefului nemijlocit, 6 luni.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - minim 3 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - minim 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - minim 2 ani;
  • vechime în armă: - minim 3 ani
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este cazul;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - de conducere, organizatorice, de coordonare şi
    control, spirit de observaţie, de cooperare - dezvoltare foarte bune, inteligenţă, memorie
    durabilă;
    - să lucreze sub presiunea timpului, cunoaşterea oamenilor, gândire analitică şi
    conceptuală;
    - tact, amabilitate, calm, politeţe faţă de superiori, disponibilitate pentru dialog şi
    negocieri;
    - imaginaţie, prevedere, flexibilitate, claritate în idei;
    - capacitate de comunicare verbală şi scrisă;
    - pasiune, receptivitate față de nou, perspicacitate, stabilitate emoțională;
    - deprinderi metodice de comandă.
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală bună, iniţiativă, flexibilitate în
    gândire, lucru în echipă, capacitate de asumare a răspunderii, limbaj, vestimentaţie şi
    politeţe ireproşabile, fermitate şi consecvenţă;
    - să fie disciplinat, exemplu de devotament în îndeplinirea obiectivelor propuse, să
    transmită aceste trăsături şi subordonaţilor;
    - dorinţa autodepăşirii de sine şi de perfecţionare a muncii;
    - sociabilitate, trăsături pozitive de caracter, exigenţă, obiectivitate, spirit autocritic,
    consecvenţă, motivaţie;
    - simţ al demnităţii personale, pornit din conştiinţa respectului de sine şi al respectului faţă
    de şefi (superiori) cât şi faţă de subordonaţi, dezvoltare foarte bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: să fie sănătos clinic, apt pentru
    îndeplinirea sarcinilor specifice postului; Ordinul 177 impune apt medical – art. 32, alin . 1 ,
    lit a
  • trăsături psihice şi de personalitate: - să fie apt psihologic pentru funcțiede conducere - aviz psihologic.
  • alte cerințe: - este declarat „apt medical” și „apt” la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
18.06.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
24.06.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. 1. În situația în care, mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situația în care, mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situația în care nu se reușește departajarea candidaților pe criteriile prevăzute mai sus, președintele comisei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaților și rezultatele obținute la interviu, pe fiecare item, și decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Candidații care solicită înscrierea la concurs vor transmite SCANAT la adresa de e-mail
    resurseumane@jandarmeriaarad.ro, cererea de înscriere(Anexa la prezentul anunț), CVul(
    Anexa la
    prezentul anunț) și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de
    recrutare(Anexa la
    prezentul anunț), până la data de 18.06.2024 inclusiv ora 16.00.
    E-mail-ul de înaintare al cererii de înscriere(Anexa nr. 1) va cuprinde la rubrica „subiect”
    sintagma
    „cerere” urmat de numele și prenumele candidatului(Exemplu: Cerere_Grigore_Ioan, CV_
    Grigore_Ioan).
    După transmiterea e-mail-ului de înaintare al cererii de înscriere, CV-ul și a declarației de
    confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare, în intervalul alocat pentru înscriere, vor
    primi un e-mail
    de confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul 08,00-16,00 al zilelor
    lucrătoare, în care se
    va confirma primirea documentației și se va menționa numărul de înregistrare al cereri
    de înscriere,
    urmând ca persoana să fie anonimizată cu respectivul număr.
    Pe parcursul procedurii de recrutare, candidatul va fi indicat doar prin folosirea numărului
    în cauză.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT în
    volum complet
    și în integralitate lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format
    pdf(atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 Mb) la adresa de e-mail
    resurseumane@jandarmeriaarad.ro, până la data de 24.06.2024, ora 16.00.
    E-mail-ul de înaintare al dosarului de recrutare va cuprinde la rubrica „subiect” sintagma
    „dosar” urmat
    de numele și prenumele candidatului(Exemplu: Dosar_Grigore_Ioan).
    Atenție! Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine
    candidatului.
    Secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului nu și dacă documentele
    sunt corect
    întocmite sau scanate corespunzător.
    Se va evita pe cât posibil, transmiterea documentelor în format de imagine electronică /
    fotografiate
    sau orice alt format care va necesita instalarea unor programe specifice pentru ca
    acestea să fie
    accesate!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate,
    independentă de
    persoana candidatului, se anunță telefonic în scopul identificării de soluții care să nu
    impieteze
    înscrierea candidaților în concurs.
    NOTĂ:
    - cererile de înscriere , precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț,
    depuse după data
    și ora menționată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în calcul;
    - cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț,
    transmise la altă
    căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț, nu vor fi luate în considerare.
    2. ALTE INFORMAȚII DE INTERES:
    Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă implicit acordul cu privire la condițiile și
    modul de
    organizare și desfășurare a concursului.
    Candidații sunt rugați să citească cu atenție anunțul și să respecte organizarea stabilită
    cu privire la
    toate etapele concursului.
    Se impune verificarea permanentă și atentă a site-ului Inspectoratului de Jandarmi
    Județean Arad,respectiv www.jandarmeriaarad.ro.
    În perioada concursului, pe pagina de internet se vor posta informații privind mai multe
    concursuri,
    situație în care este necesară verificarea atentă a tuturor informațiilor postate, astfel
    încât să se evite
    omiterea luării la cunoștință de către candidați a datelor legate de concurs.
    În cadrul probei de concurs, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de
    identitate,
    legitimația de serviciu(adeverință de legitimare pentru cei care nu au emise legitimații de
    serviciu) și
    un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare,
    dicționare, notițe,
    însemnări, precum și cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.).
    Fraudele, precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din
    concurs a
    candidatului/candidaților în cauză.
    Înștiințarea candidaților, referitor la data, ora și locația desfășurării evaluării psihologice,
    se va face în
    timp util, prin postare la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Arad și pe pagina de
    internet a
    instituției, respectiv www.jandarmeriaarad.ro;
    3. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității, unde este încadrat
    candidatul, care să
    cuprindă următoarele informații:
    - vechimea în muncă;
    - vechimea în Ministerul Afacerilor Interne;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în specialitatea structurii;
    - gradul militar deținut;
    - cursuri sau alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea
    atribuțiilor
    postului scos la concurs;
    - dacă se află în curs de urmărire penală;
    - dacă este în curs de cercetare disciplinară, ori dacă se află sub efectul unei sancțiuni
    disciplinare;
    - calificative obținute pe întreaga perioadă a carierei profesionale;
    - sancțiuni disciplinare aplicate;
    - recompensele acordate de-a lungul carierei;
    - dacă este pus la dispoziție sau suspendat din funcție, în condițiile articolului 89 din
    Legea nr. 80/1995
    privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare;
    Realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/imaginii instituției;
    Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului,
    după caz.
    4. ATENŢIE!
    Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității în care este încadrat
    potențialul candidat,
    este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunțului de concurs.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea concursului, pot fi obținute de la
    Inspectoratul
    de Jandarmi Județean Arad, telefon: 0257/514950, int. 24535 sau 24557, luni-vineri, între
    orele
    09.00-15.00.

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DESFASURARII CONCURSULUI SEF SERVICIU LOGISTIC.pdf - Adăugat la: 05.06.2024, ora 9:24
Fișiere anunț:
  1. Model - Anexa 1 - Cerere înscriere concurs.docx - Adăugat la: 05.06.2024, ora 9:28
  2. Model - Anexa 2 - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 05.06.2024, ora 9:28
  3. Model - Anexa 3 - CV.docx - Adăugat la: 05.06.2024, ora 9:30
  4. Tematica bibliografie sef serviciu 05.06.2024 - Hub.pdf - Adăugat la: 05.06.2024, ora 9:35
  5. Anunț - 2467-I.J.J. Arad - concurs Șef Serviciu II la Serviciul Logistic - I.J.J. Arad - concurs Șef Serviciu II la Serviciul Logistic .pdf - Adăugat la: 05.06.2024, ora 13:21
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată anunț concurs - ERATA CONCURS - Hub.pdf - Adăugat la: 05.06.2024, ora 15:27
  2. Model - Anexa 1 - Cerere înscriere concurs.docx - Adăugat la: 05.06.2024, ora 15:30