Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.
Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.
Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.
Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.
Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.
In vederea participarii la concurs, candidatii vor parcurge etapele pentru obtinerea Fisei de aptitudine in munca, eliberata pentru candidati, de catre medicul specialist de medicina muncii la care este arondat Inspectoratul de Jandarmi Judetean Arges din care sa rezulte aptitudinea in munca pentru profesia / functia si locul de munca pentru care s-a organizat concursul, conform prevederilor Ordinului M.A.I. nr. 291/2011 privind Normele metodologice de supravegherea sanatatii lucratorilor si Procedurii PS-001-DM-RU nr. 4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul si responsabilitatea personalului impicat in activitatea de examinare medicala pentru incadrarea personalului contractual in unitatile M.A.I. Fisa de aptitudine in munca mentionata anterior, incheiata cu mentiunea "APT" va fi depusa la dosarul de inscriere pana la data si ora desfasurarii primei probe, conform graficului. Fara aceasta fisa nefiind posibila participarea candidatului la concurs. Evaluarea medicala in vederea obtinerii fisei de aptitudine in munca, se efectueaza cu plata, doar de catre candidatii declarati ADMIS la etapa de selectie a dosarelor de inscriere si care au fost declarati APT la testarea prsihologica.
Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.
Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.
Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.
Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.
Doar pentru candidatii declarati "ADMIS" la etapa de seletie a dosarelor de concurs
Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.
Aceasta activitate va cuprinde:
- verificarea dosarelor de inscriere 03.07.2024
- Afişare rezultate selecţie dosare 04.07.2024
- Depunerea eventualelor contestaţii 05.07.2024
- Afişarea rezultatelor după soluţionarea eventualelor contestaţii 08.07.2024
Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.
Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.
Rezultatele la proba scrisă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
Proba scrisa se va desfasura la sediul Inspectoratului de jandarmi Judetean Arges din mun. Pitesti, str. Smeurei nr. 21, jud. Arges
- Sustinere proba scrisă 27.08.2024 ora 11.00;
- Afişare rezultate probă scrisa 28.08.2024
- Depunerea eventualelor contestaţii 29.08.2024
- Afişare rezultate după soluţionare eventualelor contestaţii şi rezultat final probă 30.08.2024
În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
b) capacitatea de analiză și sinteză;
c) motivația candidatului;
d) comportamentul în situațiile de criză;
e) abilități de comunicare;
f) inițiativă și creativitate.
În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.
Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.
Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.
Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.
Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.
Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
- Proba interviului se va sustine in data de 02.09.2024 ora 11.00, la sediul Inspectoratului de jandarmi Judetean Arges din mun. Pitesti, str. Smeurei nr. 21, jud. Arges,
- Afişarea rezultatelor la proba interviului 03.09.2024;
- Depunerea eventualelor contestaţii 04.09.2024;
- Afişare rezultate după soluţionarea eventualelor contestaţii 05.09.2024.
Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.
Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu. Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53
/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542
alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi
completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor depune dosarul de concurs la sediul Inspectoratului de jandarmi Judetean Arges din mun. Pitesti, str. Smeurei nr. 21, jud. Arges, pana la data de 01.07.2024 ora 16.00 (DOAR IN ZILE LUCRATOARE, IN INTERVALUL ORAR 08.00 - 16.00)
Cu ocazia inscrierii, candidatii vor prezenta toate documentele sus-mentionate. Toate actele solicitate in COPIE vor fi prezentate si in ORIGINAL, in vederea verificarii conformitatii si certificarii de catre persoana desemnata. Documetele depuse in copie legalizata, nu mai necesita prezentarea originalelor. La depunerea dosarelor de concurs candidatilor li se atribuie un cod numeric pentru identificare al dosarului de concurs, cod ce va fi folosit pentru identificarea candidatilor pentru identificarea candidatilor pe intreaga procedura de concurs.
- inscrierea si depunerea dosarelor de concurs se face PERSONAL, de catre candidat, exclusiv la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judetean Arges;
- documentele transmise prin alte mijloace decat persolal nu vor fi luate in considerare
- nu va fi acceptat dosarul de concurs in cazul in care, documentele solicitate in original, prezinta deteriorari sau alterari ale elementelor de siguranta care nu permit stabilirea autenticitatii documentului sau sunt plastifiate.
Relaţii se pot obţine la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Argeş, din Municipiul Piteşti, Intrarea Teilor, nr. 4, jud. Argeș și la numerele de telefon: 0248/211505, interior 24675/24609.