Postat la data de: 14.06.2024, ora 8:10

anunt incadrare directa PERSONAL CONTRACTUAL, ÎNGRIJITOR, SPAŢII EXTERIOARE

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Prahova organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
  5. Ordinul M.A.I. nr. 23/2015 privind activitatea de psihologie în Ministerul Afacerilor Interne
  6. Dispoziţia directorului general al Direcţiei Management Resurse Umane nr. II/1620/15.09.2015 privind unele proceduri şi formulare utilizate în activitatea de management resurse umane în unităţile Ministerului Afacerilor Interne
  7. Procedura PS-001-DM-RU nr. 4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul şi responsabilităţile personalului implicat în activitatea de examinare medicală pentru încadrarea personalului contractual în unităţile M.A.I.
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii generale

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 131 - îngrijitor (spaţii exterioare) prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Prahova - Serviciului Logistic, jud. PH, MUNICIPIUL PLOIESTI, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • Studii de specialitate: absolvent de minim 8 clase
  • Cerințe specifice: să obțină după numirea în funcţie, autorizație de acces la informaţii clasificate ,,secret de serviciu”;
    - să fie declaraţi ,,apt” medical şi psihologic.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
01.07.2024, ora 16:00
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Având în vedere prevederile O.M.A.I. nr. 291/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor în M.A.I. şi ale Procedurii PS-001-DMRU nr. 4244380 din 03.10.2013, în vederea participării la concurs, candidaţii vor parcurge etapele prevăzute de actele interne menţionate, pentru obţinerea fişei de aptitudine în muncă eliberată de structura competentă de medicina muncii din cadrul M.A.I. - Direcţia Medicală. Fişa de aptitudine în muncă menţionată anterior, încheiată cu menţiunea „Apt” va fi depusă la dosarul de concurs până cel târziu la data de 23.08.2024, ora 16.00 (inclusiv), fără această fişă nefiind posibilă participarea candidatului la concurs.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Testarea psihologică va fi efectuată la Centrul de Psihosociologie al M.A.I., în baza solicitării Serviciului Resurse Umane, avizul psihologic încheiat cu menţiunea „Apt” va fi depus la dosarul de concurs până cel târziu la data de 23.08.2024, ora 16.00 (inclusiv), fără acesta nefiind posibilă participarea candidatului la concurs.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

  2. Selecţia dosarelor de înscriere: _____________ 02.07.2024
    Afişare rezultate selecţie dosare: _____________ 02.07.2024
    Depunere contestaţii: _____________ 03.07.2024
    Afişare rezultate după soluţionare contestaţii: _____________ 04.07.2024

  3. Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi „ADMIS” la etapa precedentă

Proba practică (personal contractual - funcții de execuție)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba practică se desfăşoară pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:
    a)capacitatea de adaptare;
    b)capacitatea de gestionare a situaţiilor dificile;
    c)îndemânare şi abilitate în realizarea cerinţelor practice;
    d)capacitatea de comunicare;
    e)capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfăşurarea probei practice

  3. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  4. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  5. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  6. Probele susţinute în cadrul concursului să fie înregistrate audio-video

  7. Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi „ADMIS” la etapa precedentă

  8. Proba practică: _____________ 26.08.2024, ora 12.00
    Afişare rezultat: _____________ 26.08.2024, la finalul testului
    Depunere contestaţii: _____________ 27.08.2024
    Afişare rezultate contestaţii şi rezultat final probă: _____________ 28.08.2024

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  3. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  4. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  5. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  6. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  7. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  8. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  9. Probele susţinute în cadrul concursului să fie înregistrate audio-video

  10. Interviul: _____________ 29.08.2024, ora 12.00
    Afişare rezultat: _____________ 29.08.2024, la finalul interviului
    Depunere contestaţii: _____________ 30.08.2024
    Afişare rezultate contestaţii şi rezultat final probă: _____________ 02.09.2024


Contestații:
  1. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  2. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  3. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

  4. După afişarea rezultatelor obţinute la proba practică ori la interviu, candidaţii pot face contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, prin depunerea personală a acesteia la sediul unităţii, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor

  5. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul unității, precum şi pe portalul HUB de servicii publice al M.A.I.: https://hub.mai.gov.ro, după caz, imediat după soluţionarea contestaţiilor.

Departajare:
  1. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba practică şi interviu

  2. Este declarat ,,admis" la concurs candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru postul vacant, cu condiţia ca acesta să fi obţinut punctajul minim necesar. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

Informații suplimentare:
  1. Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile generale şi specifice din prezentul anunţ

  2. Condiții specifice postului:
    - Locul de muncă: reședința unității, municipiul Ploieşti, str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 257, judeţul Prahova și la ordin zona de responsabilitate a unității.
    - Programul de lucru: - 8 ore zilnic, 40 ore săptămânal, în zilele lucrătoare, iar în funcţie de situaţie, durata programului de lucru se poate prelungi, în zilele de repaus săptămânal, de sărbători legale şi în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează.

  3. Concursul pentru ocuparea postului vacant de personal contractual, se va desfășura la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Prahova din Ploiești, str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 257, judeţul Prahova, și va consta în trei etape succesive, după cum urmează:
    a) selecţia dosarelor;
    b) proba practică;
    c) interviul.

  4. Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare

  5. Scopul principal al postului: execută lucrări de curăţenie şi întreţinere spaţii exterioare aparținând unităţii

  6. Aptitudinea medicală și psihologică se constată de către structurile de specialitate ale M.A.I. ca urmare a examinării medicale, verificării îndeplinirii criteriilor antropometrice şi, respectiv, evaluării psihologice, potrivit baremelor şi/sau criteriilor aplicabile.

  7. Pentru înscrierea la examen/concurs, candidaţii vor prezenta personal până la data de 28.06.2024, ora 16.00 (inclusiv), la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Prahova, cu sediul în Ploiești, str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 257, judeţul Prahova, telefon 0244.406412, structurii de resurse umane a unității

  8. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

  9. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

  10. La depunerea dosarelor de concurs candidaţilor li se atribuie un cod numeric pentru identificare care corespunde cu numărul de înregistrare al dosarului de concurs, cod ce va fi folosit pentru identifcarea candidaţilor pe întreaga procedură de concurs

  11. Toate actele solicitate în copie vor fi prezentate şi în original, până la data limită de depunere a dosarelor de concurs, respectiv în ziua de 28.06.2024, ora 16.00 (inclusiv) în vederea verificării conformităţii şi pentru a se certifica de persoana desemnată şi de candidat.
    Documentele pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care nu mai este necesară şi prezentarea originalelor.

  12. Înscrierea şi depunerea dosarelor de concurs se fac personal, de către candidat

  13. Nu va fi acceptat dosarul de concurs în cazul în care, documentele solicitate în original, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate

  14. Prin înscrierea la concurs candidaţii îşi manifestă implicit acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului, inclusiv că probele susţinute în cadrul concursului să fie înregistrate audio-video, cu respectarea prevederilor referitoare la protecţia datelor cu character personal

  15. După constituirea dosarului de recrutare, candidaţii care îndeplinesc condiţiile şi criteriile de participare la concurs, ulterior susţinerii etapei de selecţie a dosarelor, se prezintă la medicul de unitate (care aparține de U.M. 0756 Ploiești), sunt luaţi în evidenţă, ocazie cu care li se aduce la cunoştinţă, sub semnătură, obligativitatea efectuării examenelor medicale recomandate de medicul specialist medicina muncii

  16. Rezultatele finale se afişează la sediul unității, precum şi pe portalul HUB de servicii publice al M.A.I.: https://hub.mai.gov.ro, conform graficului, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins».

  17. Candidatul declarat «admis» la concurs este obligat să se prezinte la post în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data afişării.
    Prin excepţie, în urma formulării unei cereri scrise şi temeinic motivate, candidatul declarat «admis» la concurs poate solicita, în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatului concursului, un termen ulterior de prezentare la post, care nu poate depăşi 20 de zile lucrătoare de la data afişării rezultatului concursului .
    În cazul neprezentării la post la termenul stabilit şi în lipsa unei înştiinţări, postul este declarat vacant, urmând să se comunice candidatului care a obţinut nota finală imediat inferioară posibilitatea de a ocupa postul respectiv

  18. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la data desfăşurării activităţilor prilejuite de desfăşurarea concursului, aceştia fiind obligaţi să se informeze prin verificarea permanentă a acestei pagini şi consultarea avizierului unităţii.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare se pot obţine în zilele lucrătoare, între orele 08.00-16.00, la telefon 0244.406412 - Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Prahova

Grafic concurs:
  1. 4 Graficul desfasurarii concursului - INGRIJITOR.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 11:27
Fișiere anunț:
  1. 3 Tematica si bibliografie concurs INGRIJITOR.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 11:27
  2. Model - Formular înscriere concurs - Anexa 1 - Formular înscriere concurs.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 13:51
  3. Model - Curriculum vitae, model comun european - Anexa 2 - Curriculum vitae, modelul comun european.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 13:52
  4. Model - Adeverinta emisă angajator privind vechimea in munca - Anexa 3 - Adeverință emisă de angajator privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 13.06.2024, ora 13:53
  5. Model - Indrumar si model autobiografie - Anexa 4 - Indrumar si model autobiografie.PDF - Adăugat la: 13.06.2024, ora 13:55
  6. Model - Tabel nominal cu rudele candidatului - Anexa 5 - Tabel nominal cu rudele candidatului.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 13:56
  7. Model - Declaratie confirmare cunoastere conditii de recrutare - Anexa 6 - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 13:57
  8. Anunț - 2611-anunt incadrare directa PERSONAL CONTRACTUAL, ÎNGRIJITOR, SPAŢII EXTERIOARE - anunt incadrare directa PERSONAL CONTRACTUAL, ÎNGRIJITOR, SPAŢII EXTERIOARE.pdf - Adăugat la: 18.06.2024, ora 8:25
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - ANUNT MODIFICARE SI COMPLETARE ANUNT concurs incadrare directa INGRIJITOR - 11 MODIFICARE SI COMPLETARE ANUNT incadrare directa INGRIJITOR.pdf - Adăugat la: 18.06.2024, ora 8:02
  2. Model - Declaratie exprimare consimtamant privind solicitarea extrasului de pa cazierul judiciar - Anexa nr. 7-Consimtamant-solicitare-cazier.pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 8:09
  3. Rezultate probă - REZULTATE PROBA SELECTIE DOSARE DE CONCURS - 5 Tabel selectie dosare concurs personal contractual INGRIJITOR SPATII EXTERIOARE.pdf - Adăugat la: 02.07.2024, ora 18:08