Postat la data de: 14.06.2024, ora 16:25

Concurs personal contractual - îngrijitor

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Vrancea organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
  5. Ordinul M.A.I. nr. 23 din 09 martie 2015 privind activitatea de psihologie în Ministerul Afacerilor Interne
  6. Dispoziţia directorului general al Direcţiei Management Resurse Umane nr. II /1620/15.09.2015 privind unele proceduri şi formulare utilizate în activitatea de management resurse umane în unităţile Ministerului Afacerilor Interne
  7. Procedura PS-001-DM-RU nr. 4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul şi responsabilităţile personalului implicat în activitatea de examinare medicală pentru încadrarea personalului contractual în unităţile Ministerului Afacerilor Interne
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii generale

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 81 - Îngrijitor prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Serviciului Logistic, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • Studii de specialitate: minim studii gimnaziale
  • Cerințe specifice: - apt medical: stare de sănătate care să-i permită să lucreze în condiţiile specifice postului
    - apt psihologic
    - nivel de acces la informaţii clasificate: autorizaţie la informaţiile clasificate - secret de serviciu (după încadrare)
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
01.07.2024, ora 16:00
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  3. Având în vedere prevederile O.M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor în Ministerului Afacerilor Interne şi ale Procedurii PS-001-DMRU nr. 4244380 din 03.10.2013 privind algoritmul şi responsabilităţile personalului implicat în activitatea de examinare medicală pentru încadrarea personalului contractual în unităţile Ministerului Afacerilor Interne, în vederea participării la concurs, candidaţii vor parcurge etapele prevăzute de actele interne menţionate, în vederea obţinerii fişei de aptitudine în muncă eliberată de structura competentă de medicina muncii din cadrul M.A.I. - Direcţia Medicală. Fişa de aptitudine în muncă menţionată anterior, încheiată cu menţiunea „apt” va fi depusă la dosarul de concurs până cel târziu la data şi ora desfăşurării primei probe, conform calendarului de desfăşurare a concursului, fără această fişă nefiind posibilă participarea candidatului la concurs. Evaluarea medicală în vederea obţinerii fişei de aptitudine în muncă se efectuează cu plată, doar de către candidaţii declaraţi „admis" la etapa de selecţie a dosarelor de concurs şi care au fost declaraţi „apt” la testarea psihologică.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  4. Avizul psihologic încheiat cu menţiunea „apt” va fi depus la dosarul de concurs până cel târziu la data şi ora desfăşurării primei probe, fără acesta nefiind posibilă participarea candidatului la concurs.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
Perioada de desfășurare a probei: 02.07.2024
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

Proba practică (personal contractual - funcții de execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 07.09.2024, ora 10:00
  1. Proba practică se desfăşoară pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:
    a)capacitatea de adaptare;
    b)capacitatea de gestionare a situaţiilor dificile;
    c)îndemânare şi abilitate în realizarea cerinţelor practice;
    d)capacitatea de comunicare;
    e)capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfăşurarea probei practice

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba practică se va desfăşura la sediul I.J.J. Vrancea din mun. Focşani, str. Mărăşti, nr. 2, jud. Vrancea.

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 12.09.2024, ora 10:00
  1. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  6. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  7. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  8. Interviul se va desfăşura la sediul I.J.J. Vrancea din mun. Focşani, str. Mărăşti, nr. 2, jud. Vrancea.


Contestații:
  1. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  2. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  3. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

Departajare:
  1. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba practică şi interviu.

  2. Este declarat ,,admis" la concurs candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru postul vacant, cu condiţia ca acesta să fi obţinut punctajul minim necesar.

  3. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

Informații suplimentare:
  1. Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile generale şi specifice din prezentul anunţ.
    2. Condiții specifice postului:
    - Locul de muncă: reședința unității, municipiul Foşani, str. Mărăşti, nr. 2, judeţul Vrancea și, la ordin, în zona de responsabilitate a unității.
    - Programul de lucru: - 8 ore zilnic, 40 ore săptămânal, în zilele lucrătoare, iar în funcţie de situaţie, durata programului de lucru se poate prelungi, în zilele de repaus săptămânal, de sărbători legale şi în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează.
    3. Concursul pentru ocuparea postului vacant de personal contractual, se va desfășura la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Vrancea din mun. Focşani, str. Mărăşti, nr. 2, judeţul Vrancea și va consta în trei etape succesive, după cum urmează:
    a) selecţia dosarelor;
    b) proba practică;
    c) interviul.
    4. Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
    5. Scopul principal al postului: execută şi menţine starea de curăţenie, spaţiile interioare şi exterioare ale unităţii.
    6. Aptitudinea medicală și psihologică se constată de către structurile de specialitate ale M.A.I. ca urmare a examinării medicale, verificării îndeplinirii criteriilor antropometrice şi, respectiv, evaluării psihologice, potrivit baremelor şi/sau criteriilor aplicabile.
    7. Pentru înscrierea la examen/concurs, candidaţii se vor prezenta personal până la data de 01.07.2024, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 - 16:00, la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Vrancea, cu sediul în mun. Focşani, str. Mărăşti, nr. 2, judeţul Vrancea, tel./fax 0237215303, interior: 24535/24407.
    8. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
    9. La depunerea dosarelor de concurs candidaţilor li se atribuie un cod numeric pentru identificare care corespunde cu numărul de înregistrare al dosarului de concurs, cod ce va fi folosit pentru identifcarea candidaţilor pe întreaga procedură de concurs.
    10. Toate actele solicitate în copie vor fi prezentate şi în original, până la data limită de depunere a dosarelor de concurs, respectiv în ziua de 01.07.2024, ora 16.00, în vederea verificării conformităţii şi pentru a se certifica de persoana desemnată şi de candidat. Documentele pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care nu mai este necesară şi prezentarea originalelor.
    11. Înscrierea şi depunerea dosarelor de concurs se fac personal, de către candidat.
    12. Nu va fi acceptat dosarul de concurs în cazul în care, documentele solicitate în original, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate.
    13. Prin înscrierea la concurs candidaţii îşi manifestă implicit acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului, inclusiv că probele susţinute în cadrul concursului să fie înregistrate audio-video, cu respectarea prevederilor referitoare la protecţia datelor cu caracter personal.
    14. După constituirea dosarului de recrutare, candidaţii care îndeplinesc condiţiile şi criteriile de participare la concurs, ulterior susţinerii etapei de selecţie a dosarelor, se prezintă la medicul de unitate (care aparține de U.M. 0965 Focşani), sunt luaţi în evidenţă, ocazie cu care li se aduce la cunoştinţă, sub semnătură, obligativitatea efectuării examenelor medicale recomandate de medicul specialist medicina muncii.
    15. Rezultatele finale se afişează la sediul unității, precum şi pe portalul HUB de servicii publice al M.A.I., la adresa: https://hub.mai.gov.ro, conform graficului, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii "admis" sau "respins".
    16. Candidatul declarat "admis" la concurs este obligat să se prezinte la post în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data afişării.
    17. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la data desfăşurării activităţilor prilejuite de desfăşurarea concursului, aceştia fiind obligaţi să se informeze prin verificarea permanentă a acestei pagini şi consultarea avizierului unităţii.

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Vrancea, mun. Focşani, str. Mărăşti, nr. 2, jud. Vrancea, tel./fax: 0237215303, interior: 24535 / 24407, e-mail: angajari@jandarmeriavrancea.ro

Grafic concurs:
  1. Calendar desfasurare concurs.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 16:23
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 9:33
  2. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 9:33
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 9:33
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 9:33
  5. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 9:33
  6. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 14.06.2024, ora 9:33
  7. Bibliografia si tematica pentru concurs.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:23
  8. Anunț - 2627-Concurs personal contractual - îngrijitor - Concurs personal contractual - îngrijitor.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 16:25
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Rezultate probă - Anunt rezultate selectie dosare de concurs - ANUNT SELECTIE DOSARE_CONCURS P.C. 02.07.2024.pdf - Adăugat la: 02.07.2024, ora 18:47