Postat la data de: 25.06.2024, ora 18:47

CONCURS TCO - OFIȚER PRINCIPAL II - SECȚIA 7 POLIȚIE RURALĂ GREBĂNU

Inspectoratul de Politie Judetean Buzau organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 0834 - OFITER PRINCIPAL II prevăzut cu gradul de Subinspector de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Buzau - SECTIA 7 POLITIE RURALA GREBANU, jud. BZ, Com. GREBANU, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: MINIM SUBINSPECTOR DE POLITIE
  • pregătire de bază: studiile superioare absolvite să corespundă cerinţelor postului, respectiv :
    - pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem “Bologna”: studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    - pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem “Bologna”: studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

  • pregătire de specialitate: NU ESTE CAZUL
  • alte cunoştinţe: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să deţină/să obţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate nivel ”secret”, conform cerinţelor din fişa postului;
    să deţină/să obţină aviz pentru numirea în structurile poliţiei judiciare, în calitate de organ de cercetare al poliţiei judiciare;
    să dețină/să obțină permis de conducere categoria B;
    să deţină/să obţină aviz de polițist rutier.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în MAI: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni - 1 an
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical conform baremelor M.A.I.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic conform baremelor M.A.I.
  • alte cerințe: -
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: Nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: Desfasoara activitatile ce revin Politiei Romane, pentru mentinerea ordinii publice pe raza de competenta, precum si pentru prevenirea si combaterea criminalitatii. Totodata desfasoara activitati specifice organelor de cercetare penala ale politiei judiciare.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilitati de comunicare si relationare atat la nivel intergrupal cat si la nivel intragrupal - dezvoltare foarte buna;
    - rezistenta la actiunea factorilor stresori - dezvoltare foarte buna;
    - spirit de observatie - dezvoltare foarte buna;
    - flexibilitate in gandire - dezvoltare foarte buna;
    - inovarea activitatii -dezvoltare foarte buna;
    - capacitate de a comunica verbal si in scris - dezvoltare foarte buna;
    - aptitudini de organizare, coordonare si control - dezvoltare foarte buna;
    - capacitate de analiza si sinteza - dezvoltare foarte buna;
    - abilitati de negociere/ mediere - dezvoltare foarte buna.
  • atitudini necesare/comportament: - atitudine pozitiva fata de munca: interes profesional, constiiciozitate, rigurozitate, perseverenta, solicitudine, asumarea responsabilitatii;
    - atitudine pozitiva fata de altii: obiectivitate si cinste;
    - alte atitudini necesare: devotament si loialitate fata de institutie, tact, atitudine de cooperare sociala si disponibilitatea de a lucra in echipa;
    - comportament echilibrat si stapanire de sine;
    - prestanta(limbaj si vestimentatie adecvata, respectarea regulilor de politete;
    - trasaturi pozitive de caracter: integritate morala, sociabilitate, discretie, spirit critic, adaptabilitate, rabdare si fermitate;
    - discretie (pastrarea confidentialitatii activitatii profesionale, a datelor si documentelor de uz intern).
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
07.07.2024, ora 23:59
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Concursul va avea loc la data de 20.07.2024 şi va cuprinde o singură probă, care va consta într-un test scris, de tip grilă, al cărui conţinut va fi elaborat de Comisia centrală de concurs din cadrul I.G.P.R., din tematica și bibliografia recomandată, testul având ca scop verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiilor postului.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Sunt declaraţi "admis" la concurs, pentru posturile vacante scoase la concurs, candidaţii care au obţinut notele cele mai mari la testul scris, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la proba de concurs, în limita numărului de posturi pentru care au candidat, conform opţiunilor exprimate în scris, după rămânerea definitivă a rezultatelor obţinute. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, departajarea între aceştia se va realiza pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu pe subiecte profesionale, ce se poate contesta.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea se realizează, în perioada 25.06.2024-05.07.2024 - (doar până la ora 16:00), online la adresa de e-mail: resurseumane@bz.politiaromana.ro .
    Cererile de înscriere însoțite de documentația solicitată transmise după data de 05.07.2024, ora 16:00, nu vor fi luate în considerare.
    Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii, menționate mai sus:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licență este scanată față/verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 25 MB.
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: grad (opțional), nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Candidatul /Agent de poliție Popescu Ioan-Dosar de recrutare înscriere concurs ordine publica pozițiile ......).

    Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare incomplete sau incorect întocmite.

    În următoarea zi lucrătoare, ulterioară depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de la aceeași adresa, respectiv resurseumane@bz.politiaromana.ro , de confirmare a primirii cererii precizându-se și numărul de înregistrare și codul atribuit candidatului.
    În situația în care candidatul nu primește confirmare în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane la nr. de tel 0238/402013/interior 20113, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din str. Chiristigii, nr. 8-10, mun. Buzău, în vederea clarificării.

    Înscrierea candidaţilor se va face pe bază de cerere de înscriere, conform Anexei, și a documentelor, în volum complet, specificate în anunţ și transmise împreună la adresa de e-mail resurseumane@bz.politiaromana.ro

    Atenție! Este interzisă înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau prin orice alte mijloace decât prin e-mail, astfel că cererile transmise în aceste moduri nu vor fi luate în considerare.

Date de contact:
  1. 0238/402013 sau interior 038/20113

Grafic concurs:
  1. CALENDAR CONCURS.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 18:39
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 17:03
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 17:03
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 17:03
  4. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 18:39
  5. Anunț - ANUNT CONCURS TCO- OFITER PRINCIPAL II - SECTIA 7 POLITIE RURALA GREBANU - anunt CONCURS TCO ORDINE PUBLICA SECTIA 7 GREBANU.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 18:42
  6. Anunț - 2837-CONCURS TCO - OFIȚER PRINCIPAL II - SECȚIA 7 POLIȚIE RURALĂ GREBĂNU - CONCURS TCO - OFIȚER PRINCIPAL II - SECȚIA 7 POLIȚIE RURALĂ GREBĂNU.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 11:20
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - ERATA-modificare grafic desfasurare concurs - ERATA-modificare grafic desfasurare concurs TCO Sectia 7 Grebanu.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 11:21