Postat la data de: 07.11.2023, ora 18:55
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Șef serviciu I la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresa I.G.J.R. nr. 161.803 din 13.10.2023 și Anexa cu nr. 161.770 din 13.10.2023
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 57 - ȘEF SERVICIU I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Iasi - SERVICIULUI COMUNICAȚII ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI, jud. IS, MUNICIPIUL IASI, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim căpitan
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată cu licență sau studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în unul din domeniile și specializările aferente:
    - Inginerie electrică;
    - Inginerie electronică, telecomunicații şi tehnologii informaționale;
    - Calculatoare și tehnologia informației;
    - Ingineria sistemelor;
    - Informatică;
    - Cibernetică statistică și informatică economică (specializările Cibernetică economică și informatică economică);
    - Ingineria materialelor (specializarea Informatică aplicată în ingineria materialelor);
    - Matematică (specializarea matematică informatică);
    - Fizică (specializarea Fizică informatică);
    - Chimie (specializarea Chimie informatică);
    - Contabilitate (specializarea contabilitate și informatică de gestiune);
  • pregătire de specialitate: Studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau studii universitare de master – ciclul II Bologna cu diplomă de master/studii postuniversitare în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei
  • alte cunoştinţe: nu
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Certificat sau autorizație de acces la informații clasificate „ Strict Secret.”, după numirea pe post.
    Neacordarea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea din funcție de drept!
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - de conducere, organizatorice, decizionale, de coordonare și control, spirit de observație, de cooperare-dezvoltare foarte bune, inteligență, memorie durabilă;
    - imaginație, prevedere, flexibilitate, claritatea ideilor;
    -tact, amabilitate, calm, atitudine prietenească în raportul cu subordonații, disponibilitate pentru dialog și negocieri, abilități pedagogice;
    - pasiune, receptivitate fată de nou, perspicacitate, stabilitate emoțională;
    - să poată lucra sub presiunea timpului;
    - să poată motiva subalternii în muncă;
    - să aibă o gândire analitică și sintetică.
  • atitudini necesare/comportament: - să aibă conduită morală și civică;
    - să aibă inițiativă și să știe să lucreze în echipă;
    - să aibă o gândire flexibilă;
    - să fie perseverent în muncă;
    - să fie exigent cu sine și cu subalternii;
    - să fie dominat de dorința autodepășirii de sine și luării măsurilor de perfecționare a muncii;
    - să fie disciplinat, exemplu al devoțiunii și îndeplinirii obiectivelor propuse, să transmită aceste trăsături și subordonaților;
    - să fie organizat în gândire și acțiune, să posede suplețe intelectuală și comportamentală;
    - să manifeste fermitate, perseverență, independentă și stabilitate.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcții de conducere;
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic pentru funcții de conducere.
    - Stabilitate emoțională, autocontrol, sociabilitate, stimă de sine, toleranță la frustrări, rezistență la stres, conformism, adaptabilitate, motivație.
  • alte cerințe: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 6 ani / 6 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: Organizează, coordonează direct, sprijină calificat și verifică permanent activitatea pe linie de comunicații și tehnologia informației din unitate.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
14.11.2023, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
29.11.2023, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidatul are obligația de a participa la evaluarea psihologică, conform planificării în acest scop, ori în situația în care candidatul a fost evaluat psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei desfășurării interviului, acest aspect se va menționa în cererea de înscriere la concurs.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 07.12.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 15.12.2023
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Evaluarea candidaţilor se realizează de fiecare membru al comisiei de concurs în parte, inclusiv de către preşedintele comisiei.
    Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
    Este declarat admis candidatul care a fost declarat «promovat» la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba evaluarea dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviu.
    În situaţiile în care se înregistrează diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele comisiei identifică itemii apreciaţi diferit şi, după caz, stabileşte punctajul final în vederea încadrării în marja de diferenţă menţionată.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. g) Adeverinţă, eliberată de structura de resurse umane a unităţii în care este încadrat candidatul, emisă ulterior publicării anunțului, din care să rezulte următoarele:
    - vechimea în muncă;
    - vechimea în M.A.I./instituții din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate națională;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    - gradul militar deținut;
    - calificative obținute pe întreaga perioadă a carierei;
    - sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    - recompense acordate de-a lungul carierei;
    - dacă este cercetat disciplinar, sau se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la ordinul M.A.I. nr. 177 din 16 noiembrie 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare;
    - nivelul de acces la informații clasificate, potrivit autorizației deținute, precum și perioada de valabilitate a acesteia.

  2. Conform art. 22 alin. (2^2) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, adeverința eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul, care conţine date referitoare la situaţia acestuia, este valabilă doar dacă a fost eliberată ulterior publicării prezentului anunţ.

  3. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

  4. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane al I.J.J. Iași, tel. 0232.410.425, interior 032/24.504, în scopul identificării de soluții care să nu împieteze înscrierea candidaților în concurs.

  5. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare depuse după data și ora precizate în anunț, ori care sunt transmise la altă căsuță de e-mail decât cea menționată în anunț, nu vor fi luate în considerare.

  6. Dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, scanate în format PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb) pe adresa de e-mail sru@jandarmeriaiasi.ro,, până la data și ora precizate în graficul de concurs.

  7. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (exemple: cerere înscriere_IONESCU_ION.pdf, copie CI_IONESCU_ION.pdf etc.).

  8. Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, copia actului de identitate, CV-ul și declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare la adresa de e-mail: sru@jandarmeriaiasi.ro în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail prin care li se va comunica numărul de înregistrare al cererii și se va confirma primirea documentelor (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00 ale fiecărei zile lucrătoare).
    La solicitarea candidaţilor, numărul de înregistrare al cererii de participare la concurs poate deveni şi cod unic de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.
    Codul unic de identificare (de exemplu IJJIS-SCTI-123456) se compune din:
    - abrevierea unității organizatoare – IJJIS
    - codificarea denumirii structurii – SCTI
    - numărul de înregistrare a cererii de înscriere: 123456.

  9. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise, în perioada alocată conform graficului de concurs, SCANATE, în volum complet, în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail sru@jandarmeriaiasi.ro, făcându-se referire la numărul de înregistrare al cererii comunicat anterior.

  10. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului nu şi dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate.

  11. În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentele de identificare precizate şi un pix/stilou cu pastă/cerneală de culoare albastră, nu va fi permis accesul cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau comunicare. Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.

  12. Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestaţie, o singură dată pentru fiecare probă, în termen de 24 de ore de la afişare. Cererea de contestare a probei/concursului se denumește în mod corespunzător și va avea atașat numele și prenumele complet al candidatului (ex.: Contestatie_IONESCU_ION.pdf)

Date de contact:
  1. Informaţii suplimentare despre organizarea concursului şi depunerea documentelor se pot obţine la Serviciul Resurse Umane a Inspectoratului de Jandarmi Județean Iași sau la telefon 0232.410.425, interior 032/24.504, în fiecare zi lucrătoare, între orele 09.00 - 15.00.
    Cererea de înscriere la concurs, CV-ul, copia actului de identitate şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit, în perioada alocată conform graficului de concurs, SCANATE la adresa de e-mail: sru@jandarmeriaiasi.ro, în format PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb).
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise, în perioada alocată conform graficului de concurs, SCANATE, în volum complet, în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail sru@jandarmeriaiasi.ro.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC FINAL DESFASURARE CONCURS - SEF SERVICIU I SCTI.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 18:39
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 07.11.2023, ora 17:10
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 07.11.2023, ora 17:10
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 07.11.2023, ora 17:10
  4. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE - SEF SERVICIU I SCTI.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 18:38
  5. Model - Consimțământ date cu caracter personal - Anexa nr. 4 - Consimtamant date cu caracter personal.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 18:39
  6. Anunț - Anunț concurs - șef serviciu I -SERVICIUL COMUNICAȚII ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI - Anunt post vacant SEF SERVICIU SCTI 07.11.2023.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 18:50
  7. Anunț - 286-Șef serviciu I la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației - Șef serviciu I la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației .pdf - Adăugat la: 15.12.2023, ora 18:49
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunț testare psihologică - ANUNT - TESTARE PSIHOLOGICA - 15.11.2023 SCTI.pdf - Adăugat la: 15.11.2023, ora 13:37
  2. Rezultate probă - Rezultate proba - Evaluarea dosarelor de recrutare - Rezultate proba - Evaluarea dosarelor de recrutare - 07.12.2023 - HUB MAI SI SITE.pdf - Adăugat la: 07.12.2023, ora 15:07
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - REZULTATE CONCURS - TABEL REZULTATE CONCURS - SEF SCTI.pdf - Adăugat la: 15.12.2023, ora 18:49