Postat la data de: 08.11.2023, ora 13:07
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

ȘEF SECȚIE III ȘI COMANDANT PLUTON I-SECȚIA DE JANDARMI HUȘI

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Vaslui organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 282 - ȘEF SECȚIE III prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vaslui - SECȚIA DE JANDARMI HUȘI, jud. VS, MUNICIPIUL HUSI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
  • poz. 283 - COMANDANT PLUTON I prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vaslui - SECȚIA DE JANDARMI HUȘI, jud. VS, MUNICIPIUL HUSI, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: - Sublocotenent;
  • pregătire de bază: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III - Studii universitare de licenţă - ciclul I sau studii universitare de lungă durată cu licenţă în una din specializările cuprinse în Domeniul fundamental:„Științe sociale”.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I - Studii universitare de licenţă- ciclul I de învăţământ sau studii universitare de lungă durată.
  • pregătire de specialitate: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III -
    FORMARE PROFESIONALĂ ÎN DOMENIUL IP:
    - Tehnician de intervenție profesională (TIP),
    - Tehnician de trecere operațională (TTO), după ocuparea postului;
    - Monitor de intervenție profesională (MIP),
    - Monitor de trecere operațională (MTO), după ocuparea postului.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I -
    FORMARE PROFESIONALĂ ÎN DOMENIU IP:
    o Tehnician de intervenţie profesională (TIP)
    o Tehnician de trecere operaţională (TTO) după ocuparea postului
    o Monitor de intervenţie profesională(MIP)
    o Monitor de trecere operaţională(MTO), după ocuparea postului;
  • vechime în funcţii de conducere: Pentru ambele funcții - Nu este cazul.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Pentru ambele funcții - apt medical pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Pentru ambele funcții - Apt psihologic pentru ocuparea funcţiiilor de conducere ;
  • vechime în armă: Pentru ambele funcții - Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Pentru ambele funcții - Nu este cazul.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Pentru ambele funcții - Nu este cazul.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Pentru ambele funcții - Nu este cazul.
  • alte cerințe: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III - - Nu sunt necesare anterior ocupării postului.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I - cunoştinţele necesare a fi deţinute de titular fără obligativitatea absolvirii unui curs, dar care trebuiesc a fi verificate anterior numirii în funcţie;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III - Autorizaţie de acces la informaţii clasificate nivel ,,SECRET DE SERVICIU”, obţinută după numirea în funcţie (neavizarea sau retragerea autorizației de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie);
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I -Autorizaţie de acces la informaţii clasificate, pentru nivel “ Secret de serviciu”(după numirea în funcție); Neacordarea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea din funcţie de drept!
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III- Nu sunt necesare anterior ocupării postului.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I - Nu este obligatorie.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: Pentru funcția de ȘEF SECTIE III - 6 luni.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I - 3 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III:
    - Aptitudini de organizare, coordonare și planificare : dezvoltare bună;
    - Capacitate de analiză şi sinteză: dezvoltare bună;
    - Capacitate de a comunica şi competenţă în redactare: dezvoltare bună;
    - Capacitate de adaptare si percepţie socială: dezvoltare bună;
    - Abilităţi în utilizarea echipamentelor informatice: dezvoltare bună;
    - Abilităţi de comunicare şi relaţionare - dezvoltare bună;
    - Rezistenţă psihofizică : dezvoltare bună;
    - Reactivitate la stimuli, spirit de observaţie: dezvoltare bună.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I :
    • Capacitate de analiză şi sinteză: dezvoltare foarte bună
    • Capacitate de a comunica şi competenţă în redactare: dezvoltare foarte bună
    • Capacitate de adaptare si percepţie socială: dezvoltare foarte bună
    • Abilităţi în utilizarea echipamentelor informatice: dezvoltare foarte bună
    • Abilităţi de comunicare şi relaţionare - dezvoltare bună
    • Rezistenţă psihofizică : dezvoltare foarte buna;
    • Reactivitate la stimuli, spirit de observaţie: dezvoltare foarte bună.
  • atitudini necesare/comportament: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III:
    - Respectarea prevederilor legale, a normelor de etică şi deontologie profesională: dezvoltare bună;
    - Responsabilitate şi spirit de iniţiativă: dezvoltare bună;
    - Obiectivitate (atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi): dezvoltare bună;
    - Discreţie (păstrarea confidenţialităţii datelor şi documentelor de uz intern): dezvoltare bună;
    - Loialitate (corectitudine şi devotament în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu): dezvoltare bună;
    - Obiectivitate (atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi), exigenţă şi autodisciplină: dezvoltare bună;
    - Receptivitate şi spirit de echipă: dezvoltare bună;
    - Preocupare pentru perfecţionarea calificării profesionale: dezvoltare bună.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I:
     Respectarea prevederilor legale, a normelor de etică şi deontologie profesională: dezvoltare foarte bună;
     Responsabilitate şi spirit de iniţiativă: dezvoltare foarte bună ;
     Obiectivitate (atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi): dezvoltare foarte bună;
     Discreţie (păstrarea confidenţialităţii datelor şi documentelor de uz intern): dezvoltare foarte bună;
     Loialitate (corectitudine şi devotament în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu): dezvoltare foarte bună;
     Obiectivitate (atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi), exigenţă şi autodisciplină: dezvoltare foarte bună;
     Receptivitate şi spirit de echipă: dezvoltare foarte bună ;
     Preocupare pentru perfecţionarea calificării profesionale: dezvoltare foarte bună.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III - 2 ani (nu se aplică absolventului de Academie de Poliție ,,Alexandru Ioan Cuză” – arma jandarmi, la numirea în prima funcție sau în decurs de 2 ani de la absolvirea Academie de Poliție ,,Alexandru Ioan Cuză” – arma jandarmi).
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I - nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III - 2 ani (nu se aplică absolventului de Academie de Poliție ,,Alexandru Ioan Cuză” – arma jandarmi, la numirea în prima funcție sau în decurs de 2 ani de la absolvirea Academie de Poliție ,,Alexandru Ioan Cuză” – arma jandarmi).
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I - minim 2 ani.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III:
    - Asigură, în condiţiile legii, protecţia bunurilor şi valorilor aparţinând Judecătoriei Huşi, Parchetului de pe lângă Judecătoria Huşi şi Trezoreria Huşi împotriva oricăror acţiuni ilicite care lezează dreptul de proprietate, existenţa materială a acestora, precum şi a protejării persoanelor împotriva oricăror acte ostile care le pot periclita viaţa, integritatea fizică sau sănătatea precum şi ordinea publică în zona de responsabilitate;
    - Este comandantul întregului personal din subordine şi este obligat să-l cunoască, să respecte demnitatea subordonaţilor, să evalueze în orice moment starea de pregătire a subunităţii şi a fiecăruia dintre subordonaţii săi şi să ia toate măsurile ce se impun pentru menţinerea acesteia în standardele stabilite;
    - Răspunde de starea și operativitatea secției , ordinea şi disciplina militară, starea tehnică şi de întreţinere a armamentului, tehnicii de luptă şi a mijloacelor din dotarea subunități subordonate;
    - Pune în aplicare prevederile legilor pe timpul executării serviciului şi ia măsurile legale împotriva persoanelor care încalcă legea.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I:
     îndrumă, organizează, coordonează şi controlează activitatea efectivului din subordinea sa;
     răspunde de organizarea, coordonarea, conducerea şi executarea misiunilor specifice încredinţate;
     răspunde de pregătirea subordonaţilor, starea de operativitate a plutonului, ordinea şi disciplina militară, starea tehnică şi de întreţinere a armamentului şi tehnicii din dotare, precum şi de activitatea de ordine interioară în subunitate.
     conduce, coordonează şi execută misiuni operative de intervenţie cu un grad ridicat de risc ori în condiţii de pericol deosebit.
  • alte cunoştinţe: Pentru funcția de ȘEF SECȚIE III - Nu sunt necesare anterior ocupării postului.
    Pentru funcția de COMANDANT PLUTON I - Cunoştinţele necesare a fi deţinute de titular fără obligativitatea absolvirii unui curs, dar care trebuiesc a fi verificate anterior numirii în funcţie.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
15.11.2023, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
22.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 28.11.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 11.12.2023, ora 10:30
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile anterior prevăzute, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat "admis".

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererea de înscriere și declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, se transmit, în perioada alocată pentru înscriere conform graficului de desfășurare a concursului, scanate lizibil, în integralitatea lor, la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriavaslui.ro, în format PDF (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 Mb), inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică.
    După depunerea cererii de înscriere la concurs, și declaraţiei de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriavaslui.ro, candidaţii vor primi un e-mail de confirmare a primirii documentelor și li se va comunica numărul de înregistrare atribuit, precum şi codul unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora ( conform Regulamentului ( U.E.) nr. 679/2016 ) privind Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
    Prin depunerea cererilor/rapoartelor de înscriere la concurs, candidații își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în condițiile prevăzute de Regulamentul ( U.E. ) nr. 679/2016 privind Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și pentru ca proba de concurs să fie înregistrată audio-video. Cu această ocazie, candidații iau cunoștință despre faptul că aprobarea înscrierilor la concurs nu induce în mod obligatoriu participarea la acesta, care va fi aprobată numai după verificarea dosarului de recrutare de către comisia de concurs.

    Cererile transmise după data de 15.11.2023, ora 16.00 nu vor fi luate în considerare.

  9. Dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, la adresa de e-mail a unităţii organizatoare - resurseumane@jandarmeriavaslui.ro (într-un singur fișier format „pdf”, scanate în ordinea stabilită pentru constituirea dosarului de recrutare, nefiind acceptată depunerea succesivă a diferitelor documente dintre cele solicitate sau în mai multe mesaje) și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, toate documentele menționate în secțiunea “DOSAR RECRUTARE”

Informații suplimentare:
  1. - gradul militar deținut;
    - nivelul de acces, perioada de valabilitate și seria autorizației la informaţii clasificate;
    - vechime în muncă și vechime în specialitatea studiilor;
    - să nu fie în curs de urmărire penală, cercetat disciplinar, sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau să nu fie pus la dispoziţie sau suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 a OMAI nr 177/2016 sau art. 89 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obținute pe întreaga perioadă a carierei profesionale cu ocazia aprecierii de serviciu/evaluării profesionale;
    - dacă se află sub tutelă profesională, în condițiile art. 2 lit. a), b), c) din Anexa 5 la O.M.A.I. 177/2016.
    - vechime în armă;
    - vechime în specialitatea structurii;
    - sancțiuni disciplinare de-a lungul carierei;
    - recompense acordate de-a lungul carierei;

  2. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmând doar recepția mail-ului nu și dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate!

  3. După expirarea termenului de depunere a dosarelor de recrutare, comisia de concurs verifică cu cel puțin 5 ( cinci ) zile lucrătoare înainte de desfășurarea probei de concurs, corectitudinea întocmirii dosarelor candidaților și îndeplinirea condițiilor de participare la concurs.
    Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs, cu precizarea condițiilor neîndeplinite, se afișează la avizierul unității și se postează pe pagina de internet a unității, cu cel puțin 3 ( trei ) zile lucrătoare înainte de desfășurarea probei de concurs.

  4. În conformitate cu prevederile art.62 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, candidatul declarat “ADMIS” depune următoarele documente la compartimentul Management resurse umane și organizare al Inspectoratului de Jandarmi Județean Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Călugăreni nr. 100, astfel:
     În original:
    - Cererea de înscriere;
    - C.V.-ul;
    - Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutrare;
    - Adeverința eliberată de unitatea de proveniență prevăzută în anunț.
     Prezintă originalul pentru certificare a:
    - Copiilor documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului ( însoțite în mod obligatoriu de suplimentele la diplomă/foile matricole, după caz );
    - Copiei a actului de identitate;
    - Copiei certificatului de naștere al candidatului, soțului/soției și fiecărui copil, certificatului de căsătorie, precum și, după caz, a hotărârilor judecătorești privind starea civilă.
    După caz, copiile acestora se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată ca documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, ori nu se prezintă în termen de 30 zile de la data înștiințării, prevederile art. 57^1, alin. (5), din O.M.A.I. nr.177/2016 se aplică în mod corespunzător.

  5. ALTE INFORMAŢII DE INTERES:
    IMPORTANT!
    Se impune verificarea permanentă şi atentă a paginei de internet a Inspectoratului de Jandarmi Județean Vaslui, respectiv www.jandarmeriavaslui.ro, a avizierului I.J.J. Vaslui precum şi a portalului HUB de servicii publice al M.A.I., https://hub.mai.gov.ro, întrucât comunicarea informaţiilor ulterioare referitoare la concurs se va realiza prin aceste modalităţi.
    Legitimarea candidaților se va face cu cartea de identitate sau după caz cu alte documente de legitimare eliberate temporar de unitatea din care fac parte, iar ținuta va fi cea de reprezentare conform anotimpului.
    În perioada concursului, pe paginile de internet se vor posta informaţii privind mai multe concursuri, situaţie în care este necesară verificarea atentă a tuturor informaţiilor postate, astfel încât să se evite omiterea luării la cunoştinţă de către candidaţi a datelor și informațiilor legate de concurs.
    În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare etc.).
    Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.
    Înştiinţarea candidaţilor, referitor la data, ora şi locaţia desfăşurării evaluării psihologice, se va face în timp util, prin postare la sediul I.J.J. Vaslui, precum şi pe paginile de internet menționate anterior.
    Proba de concurs va consta în susținerea unui „INTERVIU” pentru verificarea cunoștințelor necesare îndeplinirii atribuțiilor postului, în acord cu tematica și bibliografia de concurs stabilite de comisia de concurs. În funcție de numărul de candidați care îndeplinesc condițiile de participare la concurs, va fi stabilit locul de desfășurare a probei, informarea candidaților urmând a fi realizată în timp util, prin afișare la avizierul unității, pe pagina web a unității precum şi pe portalul HUB de servicii publice al M.A.I., https://hub.mai.gov.ro,.

Date de contact:
  1. Cererile/rapoartele de înscriere la concurs adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Jandarmi Județean Vaslui, semnate și datate ( ce vor conține și numărul de telefon la care poate fi contactat candidatul), se vor transmite pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriavaslui.ro, până la data de 15.11.2023, ora 16.00.
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi trimise scanat, în volum complet, în format .PDF ( atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 MB ), pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriavaslui.ro, până la data de 22.11.2023, ora 16.00.
    Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea examenului/concursului pot fi obținute de la Inspectoratul de Jandarmi Județean Vaslui, Serviciul Resurse Umane, telefon 0235 / 312373, interior, 035 / 24535 de luni până vineri între orele 08.30-15.30.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs Sef sectie III Husi si Cdt. pluton I Husi_docx.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 13:04
Fișiere anunț:
  1. Model - CURRICULUM VITAE EUROPASS - Model curriculum-vitae-europass_docx.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 11:10
  2. Model - Raport inscriere. - 1_ Raport inscriere concurs sef sectie Husi.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 11:13
  3. Model - Raport inscriere. - 2_ Raport inscriere concurs comandant pluton Husi.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 11:14
  4. Model - Declaratie - 1_ Declaratie de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare sef sectie.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 11:16
  5. Model - Declarație - 2_ Declaratie de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare comandant pluton.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 11:18
  6. Tematica si bibliografie Sef Sectie III S.J.Husi si Cdt Pluton I S.J.Husi.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 13:03
  7. Anunț - 288-ȘEF SECȚIE III ȘI COMANDANT PLUTON I-SECȚIA DE JANDARMI HUȘI - ȘEF SECȚIE III ȘI COMANDANT PLUTON I-SECȚIA DE JANDARMI HUȘI.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 13:07
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.