Postat la data de: 25.06.2024, ora 20:36

Concurs T.C.O. - ofițeri de poliție - Ordine Publică

Inspectoratul de Politie Judetean Galati organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 923 - Ofițer I prevăzut cu gradul de Subcomisar de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Poliția Municipiului Galați - Secția 2 Poliție Rurală Smârdan, jud. GL, Com. SMARDAN, Domeniu de activitate: Ordine publică
  • poz. 856/e - Ofițer principal III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Poliția Orașului Berești , jud. GL, ORAS BERESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  • poz. 869 - Ofițer principal III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Poliția Orașului Târgu Bujor, jud. GL, ORAS TARGU BUJOR, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: subinspector de poliție
  • pregătire de bază: Studii universitare de lungă durată, cu diploma de licență/achivalentă sau studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (sistem Bologna)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Să dețină permis de conducere categoria ,,B”
    -să dețină/să obțină autorizația de acces la informații clasificate, nivelul ,,SECRET DE SERVICIU” pentru poziția 923 din statul de organizare al unității
    -să dețină/să obțină autorizația de acces la informații clasificate, nivelul ,,SECRET” pentru pozițiile 869 și 856/e din statul de organizare al unității
    -să dețină/să obțină aviz de poliție judiciară și calitatea de polițist rutier
  • aptitudini şi abilităţi necesare: abilități de comunicare și relaționare atât la nivel intergrupal, cât și intragrupal;
    -capacitate de a se exprima (oral și în scris), clar și coerent – dezvoltare bună;
    - spirit de observație – dezvoltare bună;
    - gândire analitică și conceptuală – dezvoltare bună;
    -capacitate de analiză și sinteză – dezvoltare bună;
    -flexibilitate în gândire - dezvoltare bună;
    - aptitudini de planificare și organizare a activității – dezvoltare bună;
    -abilități de negociere/mediere - dezvoltare bună;
    -inovarea activității (orientarea consecventă asupra a ceea ce trebuie implementat și/sau schimbat în vederea îmbunătățirii modului de îndeplinire a sarcinilor și atribuțiilor) - dezvoltare bună;
    -stăpânire de sine (atitudinea de a se comporta echilibrat fără excese sau izbucniri emoționale) - dezvoltare bună;
    -rezistență la acțiunea factorilor stresori (lucru în condiții de solicitare psihică intense sub presiunea timpului) - dezvoltare bună;
    -putere de mobilizare și influențare a subordonaților în realizarea sarcinilor – dezvoltare bună, respectiv,
    -raționament logic;
    - cunoașterea legislației și a normelor specifice muncii;
    - cunoașterea în amănunțire a problemelor specifice muncii;
    - deprinderi practice necesare culegerii, verificării, prelucrării și interpretării calitative și cantitative a informațiilor;
    - nivel de cultură generală bine dezvoltat;
  • atitudini necesare/comportament: -atitudine pozitivă față de muncă: interes profesional, spirit de inițiativă, conștiinciozitate, rigurozitate, exigență, perseverență, solicitudine, asumarea responsabilității
    - atitudine pozitivă față de alții: obiectivitate(capacitatea de a fi imparțial în ceea ce privește acțiunile proprii și a celorlalți, de a nu favoriza sau defavoriza o parte sau alta), cooperare, sociabilitate, autocontrol
    - alte atitudini necesare: devotement și loialitate față de instituție, tact, atitudine de cooperare socială și disponibilitatea de a lucra în echipă
    - comportament echilibrat și stăpânire de sine (fără excese și izbucniri emoționale)
    - prestanță (limbaj și vestimentație adecvată, respectarea regulilor de politețe)
    - trăsături pozitive de caracter: dezvoltarea eticii și deontologiei profesionale, integritate morală, sociabilitate, spirit critic, adaptabilitate, răbdare, fermitate
    - discreție (păstrarea activității profesionale, a datelor și documentelor de uz intern).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: ,,APT MEDICAL”
  • trăsături psihice şi de personalitate: ,, APT PSIHOLOGIC” conform baremelor M.A.I.
  • definirea sumara a atributiilor postului: actualizează zilnic harta criminogenă cu faptele de natură penală comise pe raza de responsabilitate şi cu stările conflictuale de orice natură care prezintă riscuri în planul ordinii publice;
    2. sprijină şi îndrumă activitatea poliţiştilor de la poliţiile şi posturile de poliţie comunale în ceea ce priveşte constatarea infracţiunilor şi strângerea datelor în vederea identificării autorilor infracţiunilor şi începerii urmăririi penale;
    3. sprijină şi îndrumă activitatea poliţiştilor de la poliţiile şi posturile de poliţie comunale în ceea ce priveşte culegerea de informaţii şi efectuarea investigaţiilor;
    4. organizează şi conduce,în funcţie de evoluţia situaţiei operative activităţi preventive proactive sau reactive ( razii, acţiuni, controale, filtre rutiere, etc.) în locurile, mediile şi zonele de interes operativ ;
    5. desfăşoară activităţi de urmărire penală în dosarele penale cu autori cunoscuţi sau neidentificaţi, care prezintă un grad ridicat de complexitate ori care se pot conexa datorită elementelor comune din punct de vedere al modului de operare, urmelor, obiectelor corp delict sau semnalmentelor autorilor;
    6. participă la efectuarea cercetării la faţa locului în cazul faptelor penale date în responsabilitate;
    7. supraveghează, îndrumă şi controlează, în condiţiile legii, participanţii la traficul rutier în zona de competenţă şi soluţionează lucrările privind accidentele de circulaţie, produse pe drumurile publice de pe raza de responsabilitate, din care au rezultat doar pagube materiale;
    8. efectuează acte de constatare şi de sancţionare a contravenţiilor în domeniile date în competenţă (aplicarea prevederilor legale a Legii nr. 61/1991 modif., O.G. nr. 23/2008 modif., H.G. 984/2005, Legii nr. 171/2010,O.U.G. nr. 195/2002 , Legea nr. 333/2003, O.U.G. 97/2005, Legea nr. 205/2004, Legea nr. 295/2004, O.G. nr. 15/2002, O.G. nr. 8/1996, O.U.G. nr. 55/2002, Legea nr. 136/2005, Legea nr. 60/1991, Legea nr. 407/2006, O.U.G. nr. 194/2002 etc.)
    9. desfăşurarea activităţilor informativ-operative pentru descoperirea autorilor de infracţiuni şi supravegherea persoanelor predispuse la comiterea de infracţiuni şi implementarea informaţiilor obţinute în aplicaţia R.I.;
    10. sprijină lucrătorii posturilor de poliţie comunală pentru aplanarea stărilor conflictuale cu grad de risc în planul ordinii publice;
    11. desfăşoară activităţi de urmărire penală în dosarele penale cu autori cunoscuţi, precum şi cele cu autori neidentificaţi, potrivit competenţei;
    12. verifică sesizările şi reclamaţiile cetăţenilor, repartizate de şeful secţiei de poliţie rurală ;
    13. îndrumă activitatea poliţiştilor de la posturile de poliţie comunale aflate în coordonare,pentru întocmirea şi realizarea planurilor de pază la operatorii economici de pe raza de competenţă;
    14. soluţionează plângerile penale îndreptate împotriva primarilor, viceprimarilor, consilierilor locali şi secretarilor primăriilor din comunele aflate în responsabilitate ,cu excepţia celor date în competenţa altor unităţi de poliţie;
    15. ia măsuri pentru identificarea şi prinderea persoanelor urmărite în temeiul legii, pentru descoperirea bunurilor date în urmărire sau care fac obiectul dosarelor aflate în instrumentare,precum şi pentru supravegherea persoanelor împotriva cărora s-au dispus măsuri preventive sau de siguranţă;
    16. cooperează cu celelalte formaţiuni operative pentru soluţionarea dosarelor penale cu autori neidentificaţi şi supravegherea suspecţilor aflaţi în atenţia acestora ;
    17. coordonează măsurile de ordine publică pe raza de responsabilitate ,în cazul unor manifestări publice de orice gen care presupun o afluenţă mare de public;
    18. participă, împreună cu reprezentanţii altor instituţii, la luarea măsurilor ce se impun în caz de situaţii de urgenţă (calamităţi naturale,catastrofe etc.);
    19. asigură comunicarea evenimentelor şi situaţiilor de interes operativ,produse pe raza de competenţă şefului de secţie poliţie rurală, şefului poliţiei municipale/orăşeneşti căreia se subordonează;
    20. se prezintă în locurile stabilite şi acţionează conform prevederilor dispoziţiilor interne in situaţia de alarmare a efectivului;
    21. participă la actualizarea evidenţelor şi bazelor de date constituite pentru cunoaşterea situaţiei operative din zona de responsabilitate;
    22. implementează datele specifice obţinute în aplicaţia S.N.R.I.
    23. efectuează acte de urmărire penală la dispoziţia primită din partea procurorului,daca deţine calitatea de organ al poliţiei judiciare;
    24. efectuează înregistrări audio-video în teren cu înregistratoarele tip Body Worn Camera din dotare;
    25. administrează, gestionează și repartizează camerele tip Body Worn Camera lucrătorilor din subordine;
    26. descarcă, consultă, multiplică datele înregistrate cu înregistratoarele audio-video portabile tip Body Worn Camera;
    27. ia măsuri pentru asigurarea securităţii sediului secţiei de poliţie şi a celorlalte bunuri din dotare;
    28. asigură curăţenia şi întreţinerea sediului secţiei de poliţie şi a celorlalte bunuri din dotarea subunităţii;
    29. are acces la informaţii clasificate din clasa de secretizare SECRET DE SERVICIU;
    30. are obligaţia de a asigura protecţia informaţiilor si documentelor clasificate gestionate, în interiorul şi în afara subunităţii, în timpul programului şi în afara acestuia, precum şi la încetarea raporturilor de serviciu.
    31. are acces la bazele de date ale Poliţiei Române care conţin date cu caracter personal, numai pentru îndeplinirea atribuţiilor de serviciu;
    32. actualizeaza evidentele si bazele de date constituite la nivelul sectiei de politie;
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
05.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. Declarație pe propria răspundere privind susținerea evaluării psihologice în ultimele 6 luni anterior derulării selecției.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Agenții de poliție pentru care s-a emis un aviz psihologic (apt/inapt, aflat la momentul înscrierii în perioada de valabilitate de 6 luni, ca urmare a evaluării psihologice pe care au susținut-o pentru același scop, respectiv în cadrul altor proceduri de concurs, prin modalitatea trecerii în corpul ofițerilor de poliție a agenților de poliție care îndeplinesc condițiile legale) vor completa în acest sens o declarație pe propria răspundere conform modelului anexat la rubrica Fișiere Anunț.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Va fi declarat „admis” la concurs candidatul care a obţinut nota cea mai mare la testul scris (cu condiția să fie minim 7,00) și care indeplinește cerintele de ocupare a postului.

  2. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul se poate contesta.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Transmiterea documentelor care constituie dosarul de recrutare după data și ora prevăzute în prezentul anunț, nu vor fi luate în considerare. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au mențiuni sau înscrisuri pe ambele părți se transmit scanate față-verso.
    Atenție! Copia carnetului de muncă/certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă sunt obligatorii pentru candidații care au sau au avut raporturi juridice de muncă.

Informații suplimentare:
  1. 1. Documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf. și transmise în format electronic.
    2. Toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de bacalaureat este scanată față verso) și este lizibil
    3. Este interzisă înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau prin orice alte mijloace decât prin e-mail la adresa indicată în anunț, respectiv sursaexterna@gl.politiaromana.ro, astfel că cererile transmise în aceste moduri nu vor fi luate în considerare.
    4. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs.
    5. În următoarele 2 zile lucrătoare, ulterioară depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii, de pe aceeași adresă, respectiv sursaexterna@gl.politiaromana.ro, precizându-se numărul de înregistrare și codul atribuit candidatului
    6. În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Galați la nr. de tel. 0236407000¬¬¬¬, int. 20114, 20119, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Galați din municipiul Galați, strada Brăilei, 200, județul Galați, în vederea clarificării.
    7. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesar obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, polițistul este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, potrivit art. 57 ind. 1 alin. 6 din Anexa nr. 3 la OMAI 140/2016.
    8. Candidatului declarat ,,Admis" și care îndeplinește condițiile legale de încadrare, i se va acorda gradul profesional prin raportare la prevederile legale în vigoare și va fi încadrat în funcția minimă prevăzută de lege corespunzătoare gradului profesional acordat, conform prevederilor Legii 360/2002 privind Statutul Polițistului, cu modificările și completările ulterioare.
    Persoanei care dobândește statutul de polițist prin încadrare directă sau transfer, potrivit art. 9, alin. 2 ind. 2, i se acordă gradul profesional în funcție de pregătirea sa și de vechimea în specialitatea corespunzătoare studiilor absolvite, raportate la cerințele postului.
    Încadrarea polițistului se va face pe o perioadă de probă de 12 luni și nu i se vor putea modifica raporturile de serviciu prin delegare, detașare, mutare sau transfer, timp de cel puțin 2 ani de la numirea în prima funcție, cu excepție situației în care intervine reorganizarea unității.
    9. În cazul în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive ce țin exclusiv de persoana candidatului declarat ,,admis" sau acesta nu se prezintă la post în termenul de mai sus, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe locul următor, în ordinea descrescătoare a notelor obținute, cu condiția să fi obținut minimum nota 7.00.
    10. - Se impune verificarea permanentă şi atentă a paginii Hub.mai.gov.ro

  2. Adeverinţă eliberată de unitatea de proveniență, prevăzută la secțiunea dosar recrutare pct. 11 nu este necesară pentru poliţiştii care sunt încadraţi la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Galaţi sau la Secţia Regională de Poliţie Transporturi Galaţi

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail: sursaexterna@gl.politiaromana.ro
    Telefon: 0236407215 ( interior - 20114 sau 20119)

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs - sursa externa.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 19:47
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 19:35
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 19:35
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 19:35
  4. Declarație pe propria răspundere privind susținerea evaluării psihologice în ultimele 6 luni anterior derulării selecției. - Declarație testare psihologica pt agentii de politie.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 19:44
  5. TEMATICĂ ȘI BIBLIOGRAFIE OFIȚERI ORDINE PUBLICĂ.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 19:48
  6. Model - Declarație pe propria răspundere privind susținerea evaluării psihologice în ultimele 6 luni anterior derulării selecției. - Declarație testare psihologica pt agentii de politie.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 19:49
  7. Anunț - 2997-Concurs T.C.O. - ofițeri de poliție - Ordine Publică - Concurs T.C.O. - ofițeri de poliție - Ordine Publică .pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 20:36
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Revenire anunț - Erata Concurs TCO OP.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 10:48
  2. Erată - MODIFICARE CALENDAR DESFĂȘURARE CONCURS - grafic concurs NOU - FS.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 11:32