Postat la data de: 26.06.2024, ora 0:34

Concurs 3 posturi prin TCO la SRPT Brașov

Secţia Regională de Poliţie Transporturi Braşov organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 335/A - Ofițer I prevăzut cu gradul de Subcomisar de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Secţia Regională de Poliţie Transporturi Braşov - , jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: TransporturiPoliția Transporturi
  • poz. 360 - ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Secţia Regională de Poliţie Transporturi Braşov - Biroului Județean de Poliție Transporturi Brașov, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: TransporturiPoliția Transporturi
  • poz. 392 - ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Secţia Regională de Poliţie Transporturi Braşov - Biroului Județean de Poliție Transporturi Covasna, jud. CV, MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE, Domeniu de activitate: TransporturiPoliția Transporturi
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliţie
  • pregătire de bază: • studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din următoarele profiluri/domenii/specializări: Științe juridice, Știința militară / Științe militare / Științe militare și informații, Științe administrative, Științe sociale și politice – doar domeniile de licență Științe administrative, respectiv Științe politice (doar specializarea / programul de Studii de securitate); Economic – toate specializările, Științe economice – toate domeniile de licență / specializările, Științe exacte – domeniul de licență / domeniul Informatică – doar specializarea Informatică economică, Științe inginerești; Electric; Electronic; Electromecanic; Energetic / Energetică; Inginerie economică; Inginerie managerială și tehnologică; Mecanic; Construcții; Instalații; Geodezie; Ingineria transporturilor / Tehnologia transporturilor; Mecatronică; Aeronave; Construcții și echipamente navale; Navigație; Știința materialelor; Științe aplicate; Știința sistemelor și a calculatoarelor; Științe aplicate; Ingineria mediului; Zootehnie; Agricol; Științe agricole și silvice; Biotehnologie; Textile-pielărie; Tehnologia produselor alimentare; Forestier; Mine; Geografie (doar specializarea Cartografie și cadastru funciar);
    • studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna) într-unul din următoarele domenii fundamentale: Științe juridice, Științe militare și informații, Științe sociale și politice – doar domeniile de licență Științe administrative, respectiv Științe politice (doar specializarea / programul de Studii de securitate), Științe sociale – doar ramurile de știință Științe juridice; Științe militare, informații și ordine publică; Științe administrative; Științe politice (doar specializarea / programul de Studii de securitate), Științe sociale – ramura de știință Științe economice – toate domeniile de licență / specializările, Științe economice – toate domeniile de licență / specializările / programele de studii, Științe exacte – domeniul de licență Informatică – doar specializarea Informatică aplicată, Matematică și științe ale naturii – domeniul de licență Informatică – doar specializarea Informatică aplicată, Științe inginerești;
  • pregătire de specialitate: nu este necesară pentru ocuparea acestei funcţii
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să deţină/să obţină autorizaţie /certificat de acces la informaţii clasificate nivel „secret” ,pentru poziția 392, iar pentru pozitiile 335/A și 360, să deţină/să obţină autorizaţie la informaţii clasificate nivel „secret de serviciu”
    - să deţină/să obţină avizul pentru numirea în structurile poliţiei judiciare;
    - să dețină/ să obțină permis de conducere cel puțin categoria B;
    - să deţină/să obţină calitatea de polițist rutier.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abililăți de exprimare (oral şi în scris) – dezvoltare foarte bună;
    - gândire flexibilă – dezvoltare foarte bună;
    - atenție concentrată și distributivă - dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare – dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţă la acţiunea factori stresori - dezvoltare foarte bună;
    - spirit inovativ - dezvoltare foarte bună;
    - aptitudini de planificare şi organizare a activităţii– dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de analiză şi sinteză – dezvoltare foarte bună;
    - stăpânire de sine (aptitudinea de a se comporta echilibrat, fără excese sau izbucniri emoţionale) – dezvoltare foarte bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt din punct de vedere fizic şi medical potrivit baremelor medicale din Ministerul Afacerilor Interne;
  • atitudini necesare/comportament: - Atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, conştiinciozitate, rigurozitate, exigenţă, perseverenţă, solicitudine, curaj în asumarea responsabilităţii, adaptabilitate, spirit de iniţiativă în muncă - dezvoltare foarte bună;
    - Atitudine faţă de alţii: obiectivitate, cooperare, sociabilitate, corectitudine, sinceritate, disponibilitatea de a lucra în echipă - dezvoltare foarte bună;
    - Alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie, tact, comportament echilibrat - dezvoltare foarte bună;
    - Trăsături pozitive de caracter: respectarea eticii şi deontologiei profesionale, integritate morală (conduită morală ireproşabilă în relaţiile de serviciu şi în societate), prestanţă, discreţie - dezvoltare foarte bună;
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt, conform baremurilor în M.A.I.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Desfăşoară activităţile specifice de poliţie în sistemul transporturilor, pe linia prevenirii şi combaterii infracţiunilor îndreptate împotriva vieţii, integrităţii şi sănătăţii persoanei, apărării avutului public şi privat, precum şi cu privire la interesele economice ale statului, în obiectivele, mediile şi locurile de interes operativ aflate în supraveghere.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
05.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 05.07.2024 - 10.06.2024
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestatia va fi depusa in format electronic (semnata si scanata in format electronic needitabil), la adresa de e-mail concurs@bv.politiaromana.ro

Departajare:
  1. În situaţia în care doi sau mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă finală la proba scrisă, departajarea candidaților în vederea declarării ,,admis” sau ,,respins” la concurs se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, elaborate din tematica şi bibliografia recomandate

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licență este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 25MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume
    candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Popescu Ioan-Dosar de recrutare concurs ofițer-Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice, poziția 50).
    Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidații care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în anunțul de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare incomplete sau incorect întocmite.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă la prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs ( afisare rezultate, etc).
    În următoarele două zile lucrătoare, ulterioare depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii, de la aceeași adresă, respectiv concurs@bv.politiaromana.ro, precizându-se codul atribuit candidatului.
    În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Brasov la nr. de tel. 0268/407500, interior 20360 sau 20361, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Brasov din str. Nicolae Titulescu nr. 28 în vederea clarificării.
    ATENȚIE! Se recomandă tuturor candidaților să evite înscrierea la alte concursuri organizate de Poliția Română la aceeași dată, întrucât testele scrise se vor desfășura concomitent.
    Înscrierea candidaților se va face pe bază de cerere de înscriere și a documentelor, în volum complet, specificate în anunț și transmise împreună la adresa de e-mail concurs@bv.politiaromana.ro.
    Atenție! Este interzisă înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau prin orice alte mijloace decât prin e-mail la adresa indicată în anunț, respectiv concurs@bv.politiaromana.ro., astfel că cererile transmise în aceste moduri nu vor fi luate în considerare.
    2.
    Înscrierea se realizează, în perioada 25.06-05.07.2024, online la adresa de e-mail concurs@bv.politiaromana.ro

    Cererile de înscriere, însoțite de documentația solicitată, transmise după data de 05.07.2024, nu vor fi luate în considerare

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs vor fi adresate sefului I.P.J Brasov si vor fi transmise online la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane concurs@bv.politiaromana.ro pana la data de 05.07.2024, ora 16.00, inclusiv in zilele nelucratoare.
    Dosarele de recrutare vor fi depuse pana la aceeasi data, respectiv 05.07.2024, ora 16.00, exclusiv electronic (scanat, format PDF editabil), la adresa de e-mail mentionata anterior.

    Fisa postului poate fi consultata la cerere, de catre candidati la sediul IPJ Brasov - SRU

Date de contact:
  1. Relatii suplimentare se pot obtine la Serviciul Resurse Umane din cadrul I.P.J. Brasov, telefon interior 068/20360 sau 068/20361

Grafic concurs:
  1. grafic - SRPT.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:52
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:26
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:26
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:26
  4. tf.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 0:21
  5. Anunț - 3161-Concurs 3 posturi prin TCO la SRPT Brașov - Concurs 3 posturi prin TCO la SRPT Brașov .pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 0:34
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erata - Erata 2.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 11:59
  2. Erată - Grad maxim prevazut - tf.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 9:51
  3. Erată - Modificare grafic concurs - Erata grafic modif 27.07.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 9:06
  4. Erată - Modificare conditii - adeverinta - Erata adev TCO.pdf - Adăugat la: 03.07.2024, ora 15:21
  5. Anunț - Planificare psihologic - Anunt psiho 1.pdf - Adăugat la: 04.07.2024, ora 13:58
  6. Anunț - Planificare psihologic - Anunt psiho 2.pdf - Adăugat la: 05.07.2024, ora 13:20
  7. Anunț - Planificare psihologic - Anunt psiho 3.pdf - Adăugat la: 09.07.2024, ora 12:01
  8. Anunț - Planificare evaluare psihologica - Anunt psiho 4.pdf - Adăugat la: 10.07.2024, ora 13:43
  9. Anunț - Rezultate psihologic - Anunt psiho rezultate 1.pdf - Adăugat la: 10.07.2024, ora 15:55
  10. Anunț - Programare psihologica - Anunt psiho 5.pdf - Adăugat la: 11.07.2024, ora 10:37
  11. Rezultate probă - Rezultate partiale psihologic - Anunt rezultate 2.pdf - Adăugat la: 12.07.2024, ora 12:38
  12. Rezultate probă - Evaluare psihologica din 11.07.2024 la IGPR - Anunt rezultate 3.pdf - Adăugat la: 14.07.2024, ora 12:26
  13. Rezultate probă - Completare evaluare psihologica - Anunt rezultate 4.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:20
  14. Rezultate probă - Situatia avizelor psihologice 18.07.2024 - Anunt rezultate 5.pdf - Adăugat la: 18.07.2024, ora 15:43
  15. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Validare dosare - validare - SRPT.pdf - Adăugat la: 22.07.2024, ora 13:56
  16. Anunț - Proba scrisa 27.07.2024 - Anunt planificare săli.pdf - Adăugat la: 25.07.2024, ora 17:02
  17. Rezultate probă - Proba scrisa - LISTA REZULTATE SRPT- cod.pdf - Adăugat la: 27.07.2024, ora 17:01
  18. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Proba scrisa - srpt.pdf - Adăugat la: 30.07.2024, ora 16:41
  19. Rezultat soluționare contestații probă - Proba psihologica - Anunt psiho rezultate.pdf - Adăugat la: 02.08.2024, ora 9:04