Postat la data de: 11.11.2023, ora 15:54
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

CONCURS SEF SERVICIU II MANAGEMENT OPERATIONAL

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Mehedinti organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresa IGJR nr.161806 din 13.10.2023 referitoare la procedurile de ocupare prin concurs a funcțiilor vacante de conducere, extras din Anexa nr.1 la Nota Raport nr. 161770 din 13.10.2023; Procesul Verbal al ședinței de lucru nr. 3260854 din 26.10.2023.
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 33 - Sef Serviciu Management Operațional prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mehedinti - Serviciul Management Operațional, jud. MH, MUNICIPIUL DROBETA-TURNU SEVERIN, Domeniu de activitate: Management operațional
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim locotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de licență – ciclul I Bologna sau studii universitare militare sau civile de lungă durată cu licență, din domeniul fundamental ştiinţe sociale cuprinse în ramura: științe juridice, ştiinţe administrative, ştiinţe ale comunicării, sociologie, ştiinte politice, științe militare, informații și ordine publică, ştiinţe economice, psihologie şi ştiinţe comportamentale.
  • pregătire de specialitate: Studii universitare de master/postuniversitare – ciclul II Bologna de studii universitare cu diplomă de master în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuțiilor funcției sau în management, sau studii universitare de lungă durată cu licenţă în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei.
  • alte cunoştinţe: de cultură generală și referitoare la organizarea și funcționarea Jandarmeriei Române / structurilor din M.A.I.;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate din clasa ,,secrete de stat”, nivel „ STRICT SECRET”, obţinută după numirea în funcţie (neavizarea sau retragerea autorizației de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 – 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - de conducere, organizatorice, decizionale, de coordonare, control şi planificare: dezvoltare bună;
    -capacitate de concepţie, de analiză - sinteză şi de negociere: dezvoltare foarte bună;
    -gândire analitică, conceptuală şi spirit de observaţie, concomitent cu lucrul sub presiunea timpului şi stres: dezvoltare bună;
    -imaginaţie, prevedere, claritate în idei: dezvoltare foarte bună;
    -capacitate de lucru cu supervizare redusă: dezvoltare foarte bună;
    -capacitate de dialog şi negociere: dezvoltare bună;
    -tact, amabilitate, atitudine colegială în raport cu subordonaţii: dezvoltare foarte bună;
  • atitudini necesare/comportament: -spirit de iniţiativă: dezvoltare bună;
    -capacitate de a lucra în echipă: dezvoltare foarte bună;
    -capaciate de asumare a răspunderii: dezvoltare foarte bună;
    -receptivitate şi disponibilitate la schimbare: dezvoltare bună;
    -capacitate de autocontrol: dezvoltare foarte bună;
    -fermitate şi consecvenţă, conştiinciozitate, perseverenţă şi hotărâre în realizarea obiectivelor: dezvoltare foarte bună;
    -corectitudine şi preocupare pentru autoperfecţionare, nevoie permanentă de cunoaştere şi adaptare la situaţii noi: dezvoltare foarte bună;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: ,,Apt medical” pentru ocuparea unei funcţii de conducere astfel încât să poată îndeplini în bune condiţii sarcinile, îndatoririle și responsabilitățile specifice postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate: AVIZ .Apt psihologic pentru funcții de conducere.
  • alte cerințe: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: minim 3 ani în muncă/ minim 3 ani în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: -asigurarea managementului activităților serviciului;
    -organizarea și coordonarea activităților pentru creșterea calității documentelor operative și de suport elaborate la nivelul serviciului;
    -asigurarea realizării măsurilor pentru creșterea capacității de reacție în vederea gestionării situațiilor speciale și de criză și stărilor excepționale;
    -asigurarea realizării măsurilor pentru creșterea eficacității serviciului de permanență și realizarea capacității operaționale;
    -organizarea și coordonarea activității compartimentului monitorizare misiuni și evenimente;
    -îmbunătățirea activității de planificare, organizare, conducere și control în domeniul de competență;
    -planificarea, organizarea și conducerea pregătirii continue a personalului serviciului.
    -asigură implementarea /dezvoltarea standardelor de control intern managerial din domeniul de competență;
    -execută activităţi de îndrumare metodologică pentru realizarea standardelor de control intern/managerial din competenţă.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
17.11.2023, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
24.11.2023, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 27.11.2023, ora 8:00 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 09.12.2023, ora 12:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 16.11.2023, ora 14:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat admis candidatul care a fost declarat "promovat" la fiecare probă și a obținut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obținut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare și a punctajului rezultat prin ponderea cu 70 % a notei finale la proba interviului.

  2. În situația în care, mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat "admis " candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea structurii postului vizat a fi ocupat. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea structurii postului, este declarat "admis " candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat.

  3. În situația în care nu se reușește departajarea candidaților pe criteriile prevăzute anterior, președintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaților și rezultatele obținute la interviu, pe fiecare item, și decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat "admis".

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fișiere, în format PDF (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 Mb) care să cuprindă documentele enunțate la lit. B din prezentul anunț.
    Prin excepție, în situația în care documentele din dosarul de recrutare sunt clasificate, acestea se depun, cu încadrarea în graficul stabilit, la structura de resurse umane a Inspectoratutui de Jandarmi Județean Mehedinți, cu sediul în municipiul Dr. Tr. Severin, str. Portului nr. 2, județul Mehedinți, cu respectarea normelor incidente în domeniul protecței informațiilor clasificate.

  2. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității în care este încadrat candidatul, este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de concurs, și trebuie să cuprindă următoarele informații:
    • vechime în armă;
    • vechimea în specialitatea structurii (Management Operațional),
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    • vechimea în muncă;
    • gradul militar deținut;
    • calificativele obținute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancțiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • nivel de acces la informații clasificate, potrivit autorizației deținute, precum și perioada de valabilitate a acesteia;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  3. Documentele la concurs vor fi transmise în forma lor complete la adresa de e-mail prevăzută la secțiunea ,DATE DE CONTACT'’ ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului nu vor conține diacritice (ex.: Cerere înscriere- POPESCU Vasile, C.V. - POPESCU Vasile, copie C.I. - POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SEF_SERVICIU_MO_POPESCU_Vasile).

  4. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului.
    DACA DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR!
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE
    ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mew, ,thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SA FIE ACCESATE!
    In situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: SEF_SERVICIU_MO_POPESCU Vasile_nr 1 din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauza cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Judetean Mehedinți, în scopul identificării de soluții care să nu împieteze înscrierea candidaților în concurs.

  5. Candidatul/candidații la concursul în cauză se vor prezenta cu cel puțin o oră înainte de termenul stabilit în graficul de concurs la Punctul de control acces nr. 1 al Inspectoratutui de Jandarmi Județean Mehedinți, cu sediul în municipiul Dr. Tr. Severin, str. Portului nr. 2, județul Mehedinți pentru sustinerea probei interviu.

Date de contact:
  1. resurse_um0524@jandarmeriamehedinti.ro
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține de la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Mehedinți, apeland numărul de telefon 0252/311078, interior 052/24534, în zilele lucrătoare, între orele 08.00-16.00

Grafic concurs:
  1. GRAFIC_SEF_MO (3).pdf - Adăugat la: 11.11.2023, ora 15:52
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 11.11.2023, ora 14:51
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 11.11.2023, ora 14:51
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 11.11.2023, ora 14:51
  4. TEMATICA_BIBLIOGRAFIE_SEF MO (1).pdf - Adăugat la: 11.11.2023, ora 15:52
  5. Anunț - 341-CONCURS SEF SERVICIU II MANAGEMENT OPERATIONAL - CONCURS SEF SERVICIU II MANAGEMENT OPERATIONAL.pdf - Adăugat la: 09.12.2023, ora 14:13
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunț evaluare psihologică - ANUNT TESTARE PSIHOLOGICA CANDIDATI INSCRISI LA CONCURSUL DE ȘEF SERVICIU MO.pdf - Adăugat la: 20.11.2023, ora 14:34
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - LISTA CANDIDATILOR CARE NU INDEPLINESC CONDITIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS SEF SERVICIU MO.pdf - Adăugat la: 09.12.2023, ora 14:12