Postat la data de: 28.06.2024, ora 12:42

concurs de promovare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante

Institutia Prefectului Judetului Dolj organizează:
| concurs de promovare |
În conformitate cu:
  1. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
  2. art. VII alin.(2) lit.a) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare, și art. VII alin. (7)/XI/XII din O.U.G. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Posturi scoase la concurs:
Funcționar public
  • Funcționar public conducere

Durată: redusă

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 11 - sef serviciu, grad II - arma: Administratie publica, unitatea: Inst.Pref.Jud.Dolj - Serviciul Juridic, jud. DJ, MUNICIPIUL CRAIOVA, Domeniu de activitate: Juridic
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.


Cerințele postului:
  • Cerințe specifice: Condiții de participare la concurs a candidatilor:
    • să fie numiţi într-o funcţie publică de clasa I;
    • să îndeplinească condițiile de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice - 5 ani
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de studiu - Științe juridice (ramura de știință), Drept (domeniul de licență)
    • studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023;
    • să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii

    Pentru candidatul declarat „ADMIS” la concurs și numit în funcția publică, se solicită obligatoriu aviz pentru obținerea certificatului de securitate pentru acces la informații clasificate - nivelul „secret”, conform legii.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
17.07.2024, ora 16:30
Dosar recrutare

    Dosar concurs (general)
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  4. *Copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei
    (-conform modelului anexat;
    Adeverinţa trebuie să conţină, în clar, cel puțin următoarele informaţii:
    -numărul, data, numele angajatorului şi datele de identificare și de contact ale acestuia;
    -numele, prenumele, CNP, CI ale angajatului, funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii (actul administrativ de numire/contractul individual de muncă), vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor;
    )
  5. *Copii ale diplomelor de studii, copii ale certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări
  6. *Copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului
    (Adeverinţa conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii)
  7. *Cazierul judiciar
    (documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere, caz în care candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire)
  8. *copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz,
    în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. *cazier administrativ
  10. *Observatie:Documentele prevazute la pct.6 si pct.7 nu sunt documente obligatorii la dosar.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Probe Concurs
Probă - Selecția dosarelor (Funcționar public)
  1. Etapa de selecție a dosarelor de concurs constă în selectarea dosarelor pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs. Rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere se afişează cu menţiunea «admis» sau «respins», însoţită de motivul respingerii dosarului.

  2. Etapa de selecție a dosarelor de concurs constă în selectarea dosarelor pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs.

  3. Verificarea eligibilității candidaților - se realizează în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de concurs

Probă - Test scris (Funcționar public)
Perioada de desfășurare a probei: 29.07.2024, ora 12:00 29.07.2024, ora 15:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Criteriile de declarare a candidatului ca fiind admis/respins în urma susținerii probei scrise vor fi comunicate în cadrul secțiunii de fișiere a anunțului.

  3. Proba scrisă – 29 iulie 2024, ora 12,00 la sediul institutiei din strada Amaradia, nr.93-95

Probă - Interviu (Funcționar public)
  1. În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

  2. Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba scrisă.

  3. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.

  4. Criteriile de declarare a candidatului ca fiind admis/respins în urma susținerii probei interviu vor fi comunicate în cadrul secțiunii de fișiere a anunțului.

  5. Proba de interviu – se susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise. Data, ora şi locul susţinerii probei interviului se afişează odată cu rezultatele la proba scrisă.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

  2. După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data şi ora afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la locul desfăşurării concursului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

  4. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la locul desfăşurării concursului şi pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop, imediat după soluţionarea contestaţiilor.

Date de contact:
  1. Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: dosarele de concurs se depun la sediul Instituției Prefectului Județului Dolj din Str. Amaradia, nr. 93-95 Municipiul Craiova, județul Dolj, telefon 0251416703, interior 29050, fax: 0251411210, e-mail office@prefecturadolj.ro, persoana de contact: Lupu Daniela, expert, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Resurse Umane.

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 12:01
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 12:01
  3. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 28.06.2024, ora 12:01
  4. bibliografie si tematica.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 12:19
  5. Anunț - 3453-concurs de promovare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante - concurs de promovare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante .pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 12:42
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.

< Înapoi la anunțuri