Postat la data de: 28.06.2024, ora 17:35

Anunț concurs ofițer specialist II din cadrul C.F.P.D.A.M.U.

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Dambovita organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota raport 96064 din 17.06.2024
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 58 - ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Dambovita - CENTRUL DE FORMARE ȘI PREGĂTIRE ÎN DESCARCERARE ȘI ASISTENȚĂ MEDICALĂ DE URGENȚĂ, jud. DB, MUNICIPIUL TARGOVISTE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă, militare sau civile, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
  • pregătire de specialitate: curs de formator/instructor în asistenţă medicală de urgenţă şi descarcerare, după încadrare
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: certificat de acreditare pentru desfăşurarea activităţii de formare în primul ajutor calificat, conform Metodologiei privind acreditarea persoanelor şi centrelor care desfăşoară activităţi de formare în primul ajutor calificat (după parcurgerea Cursului de formare a formatorilor în descarcerare şi asistenţă medicală de urgenţă şi periodic conform metodologiei de acreditare).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - coordonează, sprijină şi îndrumă activităţile organizatorice/de pregătire de la nivelul
    Centrului de Formare şi Pregătire în Descarcerare şi Asistenţă Medicală de Urgenţa;
    - monitorizează activitatea de formare a paramedicilor şi a celorlalte categorii de personal
    care execută pregătirea în cadrul centrului de formare;
    - întocmeşte documentele sau lucrările referitoare la activităţile specifice centrului; 
    - asigură perfecţionarea pregătirii profesionale proprii, prin studierea literaturii de
    specialitate din domeniul medicinii de urgenţă cât şi prin participarea la cursuri de
    specializare, congrese, simpozioane interne sau internaţionale, exerciţii comune;
    - aplică precizările metodico-organizatorice aprobate de inspectorul general privind
    conducerea şi coordonarea cursurilor specifice domeniului de activitate;
    - participă, la ordin, la îndeplinirea misiunilor specifice de salvare a persoanelor, acordarea
    primului ajutor calificat şi alte misiuni de protecţie a populaţiei, mediului şi bunurilor materiale;
    - răspunde de menţinerea în stare de funcţionare a echipamentelor şi accesoriilor medicale
    din dotarea centrului;
    - îndeplineşte atribuţiile specifice comandantului de echipaj, în situaţiile când încadrează
    autospecialele de descarcerare sau ambulanţele de prim ajutor calificat.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
08.07.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
15.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. 1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, departajarea acestora se realizează pe baza unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat „admis” candidatul care obține nota cea mai mare la acesta. Interviul nu se contestă!

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. În situația în care studiile candidatului nu sunt în concordanță cu domeniile de licență
    prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 367/2023 privind aprobarea Nomenclatorului
    domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor
    de învățământ superior pentru anul universitar 2023-2024, candidații au obligativitatea
    să depună la dosar o adeverință eliberată de unitatea de învățământ absolvită, din care
    să reiasă echivalarea studiilor absolvite cu cele prevăzute în prezentul anunț la pregătirea de bază.
    2. Prin înscriere la concurs, candidatul îşi exprimă acordul cu privire la prelucrarea
    datelor cu caracter personal (în condițiile Regulamentului UE 679/2016) şi cu privire la
    înregistrarea audio-video a probelor de concurs.
    3. Pentru înscriere la concurs, candidații transmit până în data de 08.07.2024, ora 12:00,
    Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Basarab I” al județului Dâmbovița cererea de
    înscriere, CV-ul model comun european, declarația de confirmare a cunoașterii și
    acceptării condițiilor de recrutare și copia actului de identitate la adresa de e-mail
    resurseumane@isudb.ro. Transmiterea de către candidați a celorlalte documente din
    anunțul de concurs se va face până la data de 15.07.2024, ora 16:00 la adresa de e-mail
    resurseumane@isudb.ro, prin depunerea unor fișiere în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), scanate lizibil.
    La subiectul e-mail-lui prin care se transmit documentele de înscriere, candidații vor
    specifica numele, prenumele, funcția pentru care candidează (ex. Popescu Vasile – Ofițer
    specialist II - C.F.P.D.A.M.U.. Documentele transmise se scanează individual și se
    denumesc în mod corespunzător, denumirea fișierului atașat fiind formată din numele și
    prenumele candidatului, respectiv conţinutul documentului (ex. Popescu Vasile - Cerere
    înscriere, Popescu Vasile - CV, Popescu Vasile - CI, etc.).
    Documentele vor fi transmise în mod obligatoriu doar ca atașamente la e-mail, din
    motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme
    externe pentru a putea descărca documentele transmise de candidați.
    4. La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, ca alternativă în
    prelucrarea datelor cu caracter personal, urmând ca acesta să fie folosit pentru
    identificarea candidaților pe întreaga procedură de concurs. Codul unic de identificare va
    fi comunicat candidaților, prin transmiterea unui e-mail, ca răspuns la e-mail-ul prin care
    aceștia au înaintat documentele solicitate pentru participarea la concurs. În funcție de
    numărul de solicitări primite, confirmarea înscrierii și transmiterea codului unic de
    identificare se va face ulterior înscrierii.
    Persoanele care au transmis documentele pentru înscriere și care până la data de
    09.07.2024, nu au primit un e-mail de confirmare a înscrierii la concurs și de atribuire a
    codului unic de identificare, sunt rugate să contacteze telefonic personalul desemnat cu activitatea de recrutare la nr. de telefon 0245611212, interior 27126, pentru clarificarea
    situației.
    ESTE INTERZISĂ înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poșta militară sau orice alte
    mijloace decât prin adresa de e-mail menționată în prezentul anunț, respectiv
    resurseumane@isudb.ro.
    5. ATENŢIE! În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr.
    177/2016, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi
    ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se
    înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile
    funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului pot fi obținute pe toată
    perioada alocată înscrierilor, în fiecare zi între orele 09:00 – 15:00, la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Basarab I” al judeţului Dâmbovița sau telefonic la nr. 0245611212, interior 27126

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:39
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:12
  2. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:39
  3. Model - Anexa - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:20
  4. Model - Anexa - Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:21
  5. Anunț - 3511-Anunț concurs ofițer specialist II din cadrul C.F.P.D.A.M.U. - Anunț concurs ofițer specialist II din cadrul C.F.P.D.A.M.U..pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:35
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.