Postat la data de: 16.07.2024, ora 15:51
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs incadrare directă/rechemare în activitate 6 posturi subofiter ordine publica-conducator auto

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Brasov organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-raport a IGJR cu nr. 175416 din 26.04.2024.
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 152 - subofiter operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Brasov - Detașamentul 1 Jandarmi Mobil, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Ordine publică
  2. poz. 392 - subofiter operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Brasov - Detașamentul 4 Jandarmi Zarnesti, jud. BV, ORAS ZARNESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  3. poz. 393 - subofiter operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Brasov - Detașamentul 4 Jandarmi Zarnesti, jud. BV, ORAS ZARNESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
  4. poz. 483 - subofiter operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Brasov - Detașamentul 5 Jandarmi Dumbrăvița, jud. BV, Com. FELDIOARA, Domeniu de activitate: Ordine publică
  5. poz. 517 - subofiter operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Brasov - Detașamentul 6 Jandarmi Predeal, jud. BV, ORAS PREDEAL, Domeniu de activitate: Ordine publică
  6. poz. 357 - subofiter operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Brasov - Detașamentul 4 Jandarmi Zarnesti, jud. BV, Com. BRAN, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim sergent major
  • pregătire de bază: studii medii cu diplomă de bacalaureat sau școala militară de subofițeri
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu e cazul
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Orientare spaţio-temporală – dezvoltare bună;
    - Atenţie selectivă – dezvoltare bună;
    - Atenţie distributivă – dezvoltare bună;
    - Receptivitatea la probleme – dezvoltare bună;
    - Raţionament deductiv – dezvoltare bună;
    - Procesarea informaţiilor – dezvoltare bună;
    - Abilităţi de comunicare verbală şi scrisă – dezvoltare bună;
    - Capacitate de reacţie adecvată la situaţii limită - dezvoltare bună;
    - Învăţarea activă – dezvoltare medie;
    - Capacitate de exprimare – dezvoltare medie;
    - Ascultare activă – dezvoltare medie;
  • atitudini necesare/comportament: - Atenţie la detalii – dezvoltare bună;
    - Responsabilitate – dezvoltare bună;
    - Capacitatea de a lucra în echipă – dezvoltare bună;
    - Capacitate de evaluare a situaţiilor de risc şi a priorităţilor – dezvoltare bună;
    - Toleranţă la stres – dezvoltare bună;
    - Obiectivitate – dezvoltare bună;
    - Discreţie – dezvoltare bună;
    - Integritate – dezvoltare bună;
    - Iniţiativă – dezvoltare medie;
    - Cooperare – dezvoltare medie;
    - Independenţă – dezvoltare medie.
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului
  • trăsături psihice şi de personalitate: Aviz apt psihologic pentru funcţia de execuție
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesara
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este necesara
  • vechime în armă: nu este necesară
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este necesară
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este necesară
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară
  • pregătire de specialitate: - cursuri pentru obținerea specializărilor necesare ocupării postului (ulterior numirii pe post);
    - curs tehnician de intervenţie profesională (TIP) / curs tehnician de trecere operaţională (TTO) – obţinut după ocuparea postului;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivelul “secret de serviciu” (obținută după numirea pe funcție);
    - permis de conducere categoria B;
    - aviz psihologic pentru acordarea dreptului de a conduce autovehiculele aparținând M.A.I. (obținut după numirea în funcție).
  • definirea sumara a atributiilor postului: - execută la timp și în mod corespunzător activităţile, misiunile şi sarcinile încredinţate;
    - se îngrijeşte de propria pregătire profesională, ordinea și disciplina militară, ordinea interioară, starea tehnică și de întreţinere a tehnicii din dotare;
    - asigură protecția informațiilor clasificate, în conformitate cu legislația în vigoare
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
31.07.2024, ora 23:59
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. *copie permis de conducere categoria B

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  4. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data publicării concluziei examinării/examenelor medicale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la publicarea rezultatelor la evaluarea psihologică.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - Evaluarea performanței fizice (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 19.08.2024 - 30.08.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba de evaluare a performanței fizice se apreciază și se notează potrivit normelor și baremelor specifice prevăzute în anexă la anunț.

  3. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 07.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate și pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu pixuri/stilouri care permit ștergerea și rescrierea), nu au voie cu materiale documentare, notițe, însemnări precum și cu mijloace
    de calcul sau de comunicare. Fraudele precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează cu eliminarea din concurs a candidatului/candidaților încauză.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de execuție vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  4. Contestațiile se depun pe adresa de e-mail concursru@jandarmeriabrasov.ro

  5. Nota acordată după soluționarea contestației este definitivă.

Departajare:
  1. În situația în care după susținerea probei scrise, există o situație de egalitate, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fără a depăși tematica și bibliografia și în concordanță cu atribuțiile și responsabilitățile prevăzute în fișa postului scos la concurs, fiind declarat „admis” candidatul care obține nota cea mai mare. Interviul nu se contestă.

  2. Nota finală reprezintă nota obținută la testul scris, .

  3. Sunt declarați „Admis” candidații care au obținut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși, în limita locurilor scoase la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Candidatul nu trebuie să se afle sub incidența Articolului 5^1 DIN ANEXA 3 la OMAI 177 din 2016 ”Numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat”.

  8. Adeverința medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului Afacerilor Interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de încadrare în MAI, din care rezultă că este „clinic sănătos” pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției (conform modelului din anexă), va fi completată de către medicul de familie doar pe față, urmând să fie prezentată de către structura resurse umane, medicului de unitate pentru concluzionarea și completarea rubricilor corespunzătoare de pe verso.

  9. Nu pot face obiectul încadrării directe, persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare/rechemare în activitate au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea nr. 223/2015, privind pensiile militare de
    stat, cu modificările și completările ulterioare.

  10. Rezultatele verificării dosarelor de recrutare nu se contestă.

  11. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  12. Conform prevederilor art. 30 alin.(2) lit.b) din Legea nr. 80/1995: ,,cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori sa participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societãţi comerciale, cu excepţia celor numite în consiliile de administraţie ale regiilor autonome şi societăţilor comerciale din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea Ministerului Apărării Naţionale şi ale filialelor acestora,
    din cadrul industriei de apărare sau în legătură cu aceasta

Informații suplimentare:
  1. Recrutarea în vederea încadrării posturilor vacante prin rechemare în activitate are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care au calitatea de cadre militare în rezervă, care corespund condițiilor legale și criteriilor specifice pentru ocuparea posturilor vacante. În acest sens candidații vor transmite în mod obligatoriu livretul militar .
    2. Recrutarea în vederea încadrării posturilor vacante prin încadrare directă are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/polițist.
    3. ATENȚIE !!! DOCUMENTELE constitutive ale dosarului de candidat SE TRANSMIT, exclusiv ELECTRONIC, SCANAT, în format PDF, lizibil, LA ADRESA DE E-MAIL concursru@jandarmeriabrasov.ro, conform precizărilor din graficul de desfășurare a concursului.
    Atașamentele nu trebuie să depășască dimensiunea de 10 Mb.
    4. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului și cele transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.
    5. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora ( ex. copie cerere înscriere, copie CV, copie declarație, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie specialitatea funcției pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului ( ex. Ordine publică - Ionescu Gheorghe).
    6. Candidații care depun dosarul de recrutare la adresa de e-mail concursru@jandarmeriabrasov.ro, în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e- mail de răspuns cu cuvântul ”CONFIRM” în cel mai scurt timp, în intervalul orar 08.00-16.00 al zilelor lucrătoare și un COD UNIC DE IDENTIFICARE, în baza căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior, referitoare la desfașurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora.
    7. ATENȚIE! Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului și nu dacă documentele sunt corect întocmite sau transmise / scanate.
    8. Orice problema de natura tehnica privind transmiterea documentelor solicitate, independent de persoana candidatului, se anunta telefonic la Inspectoratul de Jandarmi Judetean Brasov, Serviciul resurse umane (telefon: 0268/545898 interior 24557 respectiv interior 24535, în zilelele lucrătoare, între orele 09.00-15.00) cu scopul identificarii unei solutii care sa nu impieteze inscrierea candidatilor la concurs.
    9. Fișa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidați, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informatiilor clasificate.
    10. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, iar nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.
    11. Candidatul nu va transmite documentele de mai multe ori și nu va transmite documente care nu sunt solicitate în anunț.
    Candidații care constată că au trimis dosarul incomplet sau cu documente neconforme vor transmite doar documentele lipsă sau documentele refăcute (în perioada alocată depunerii documentelor constitutive ale dosarului de recrutare respectiv până la data de
    31.07.2024, ora 23.59).
    12. După publicarea tabelului cu rezultatele finale, candidații declarați „admis” la concurs vor susține examinarea medicală și evaluarea psihologică, la o dată ce va fi comunicată ulterior candidaților. În situația constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, oferta
    de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor.
    13. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la derularea activităților prilejuite de desfășurarea concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a portalului hub.mai.gov.ro, secțiunea prevăzută prezentului anunț.
    14. Toate probele de concurs și (dacă va fi cazul) interviul de departajare vor fi înregistrate audio și video.
    15. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Jandarmi Județean Brașov, mun. Brașov, str. Vasile Goldiș, nr. 1-3, jud. Brașov.
    Documentele se trimit de către candidat la adresa de e-mail concursru@jandarmeriabrasov.ro
    Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea concursului pot fi obținute la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Județean Brașov , telefon: 0268/545898 interior 24557 sau interior 24535, în zilelele lucrătoare, între orele 09:00-15:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs Subofiter ordine publica.pdf - Adăugat la: 15.07.2024, ora 20:00
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 10:31
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 10:31
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 10:31
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 10:31
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 10:31
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 10:31
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 10:31
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 10:31
  9. Alte informări pentru candidați - Bareme evaluare performanta fizica - Bareme evaluare performanta fizica.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:46
  10. Tematica si bibliografia OP Cond auto.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:53
  11. Anunț - 3921-Concurs incadrare directă/rechemare în activitate 6 posturi subofiter ordine publica-conducator auto - Concurs incadrare directă/rechemare în activitate 6 posturi subofiter ordine publica-conducator auto.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:51
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunt invalidare concurs subofiter ordine publica-conducator auto - Anunt invalidare concurs OP-conducator auto-26.07.2024.pdf - Adăugat la: 26.07.2024, ora 11:52