Postat la data de: 15.11.2023, ora 15:42
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Sef Serviciu II Resurse Umane

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Giurgiu organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 11 - Sef serviciu II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Giurgiu - Serviciul Resurse Umane, jud. GR, MUNICIPIUL GIURGIU, Domeniu de activitate: Resurse umane
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru mai multe posturi distincte (la alegerea candidatului)
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: minim căpitan
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată cu licenţă sau studii universitare de licenţă – ciclul I Bologna, în unul din domeniile de licență cuprinse în ramura de ştiinţă: Ştiinţe juridice/ Ştiinţe administrative/ Științe ale comunicării/ Sociologie/ Ştiinţe militare, informații și ordine publică/ Ştiinţe economice/ Psihologie şi știinţe comportamentale/ Știința sportului și educației fizice
  • pregătire de specialitate: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau studii universitare de master – ciclul II Bologna cu diplomă de master/studii postuniversitare în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei
  • alte cunoştinţe: nu este necesat
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate din clasa ,,secrete de stat”, nivel „Strict secret”, se poate obține după numirea în funcţie (neacordarea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea din funcție de drept)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este necesară
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară experiență managerială
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Managementul resurselor umane – dezvoltare foarte bună; Coordonarea muncii şi activităţii altora – dezvoltare foarte bună; Capacitatea de vizualizare – dezvoltare foarte bună; Analiza și evaluarea sistemelor – dezvoltare foarte bună; Monitorizare – dezvoltare bună; Luarea deciziilor şi rezolvarea de probleme – dezvoltare foarte bună; Oferirea de consultanţă şi recomandări altora – dezvoltare foarte bună; Rezolvarea conflictelor şi negocierea cu alţii – dezvoltare bună; Rapiditatea structurării informațiilor – dezvoltare foarte bună; Ascultare activă – dezvoltare bună; Gândirea critică – dezvoltare bună; Gândire analitică – dezvoltare foarte bună; Raţionament deductiv – dezvoltare bună; Atenţie distributivă – dezvoltare bună; Atenţie selectivă – dezvoltare bună; Instruire – dezvoltare medie
  • atitudini necesare/comportament: Leadership – dezvoltare foarte bună; Toleranţa la stres – dezvoltare foarte bună; Orientare socială – dezvoltare foarte bună; Cooperare – dezvoltare foarte bună; Obiectivitate – dezvoltare foarte bună; Integritate – dezvoltare foarte bună; Autocontrol – dezvoltare bună; Responsabilitate – dezvoltare foarte bună; Discreţie – dezvoltare foarte bună; Iniţiativă – dezvoltare bună; Perseverență – dezvoltare bună; Adaptabilitate/flexibilitate – dezvoltare bună
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, astfel încât să poată îndeplini în bune condiţii sarcinile, îndatoririle și responsabilitățile specifice postului
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz – „apt psihologic” pentru funcție de conducere
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 6 ani vechime în munca din care 6 ani vechime în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei
  • vechime în armă: nu e cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu e cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: conduce activitățile desfășurate la nivelul serviciului în vederea implementării procedurilor specifice managementului resurselor umane, organizării structurale, formării profesionale, securității si sănătății în muncă, în scopul asigurării cadrului legal privind acordarea drepturilor specifice resurselor umane, ocupării posturilor prevăzute în statul de organizare, dezvoltarea statutului profesional și asigurarea unui climat optim de securitate și sănătate în muncă; organizează, coordonează, îndrumă, controlează și evaluează activitatea desfășurată de personalul subordonat nemijlocit, în scopul îndeplinirii sarcinilor, îndatoririlor și responsabilităților ce îi revin, conform fișei postului; asigură consilierea șefului unității în domeniul managementului resurselor umane și a personalului pe linia managementului carieri.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu e cazul
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
21.11.2023, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
28.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 11.12.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 19.12.2023, ora 13:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care există doi sau mai mulţi candidaţi care au obţinut aceeaşi notă, este declarat „admis" candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis" candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea acestora conform celor menţionate mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis".

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. A T E N Ţ I E ! Adeverința eliberată de unitatea din care face parte candidatul este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării anunțului, conform prevederilor art. 22 alin. (2^2) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 16.11.2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.
    • adeverințe sau acte de studii referitoare la cursurile sau alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs, organizate de instituţii de formare ale Ministerului Afacerilor Interne ori ale celorlalte instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate națională, sau de instituţii de învăţământ sau formatori autorizaţi, din mediul privat, cu suportarea costurilor de către Ministerului Afacerilor Interne/candidat. Acestea vor avea atașate /anexate foile matricole/suplimentele eliberate, după caz;
    • caracterizare sau alte documente din care să rezulte realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/imaginii instituției, acolo unde este cazul;
    • avizul - „apt psihologic” - pentru candidații care au fost evaluați psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere cu cel mult 6 luni înainte de proba de concurs - interviu.


  9. În perioada alocată, conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.

    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!

    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Serviciul Resurse Umane, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

    NOTĂ:
    - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise după data și ora menţionată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în considerare.
    - Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.

Informații suplimentare:
  1. adeverință eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul /a unităţii care are competență de numire pe postul unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informaţii:
    - vechimea în muncă;
    - vechimea în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională;
    - vechimea în armă;
    - vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concursul;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - gradul militar deținut;
    - calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei profesionale;
    - sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei profesionale;
    - recompensele acordate de-a lungul carierei profesionale;
    - cursurile şi formele de pregătire absolvite;
    - realizări deosebite în carieră cu impact semnificativ asupra activității/inaginii instituției;
    - dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17, alin. (2) din Anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    - nivelul de acces la documente clasificate.

Date de contact:
  1. Cererea de înscriere, CV-ul, declarația confirmare cunoaștere condiții de recrutare și celelalte documente constitutive ale dosarului se vor transmite la adresa de mail resurseumane@jandarmeriagiurgiu.ro
    Nr. tel. contact 046/24535
    Interior 24535

Grafic concurs:
  1. Grafic.pdf - Adăugat la: 15.11.2023, ora 15:25
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 15.11.2023, ora 14:09
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 15.11.2023, ora 14:09
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 15.11.2023, ora 14:09
  4. Tematica.pdf - Adăugat la: 15.11.2023, ora 15:31
  5. Anunț - 396-Sef Serviciu II Resurse Umane - Sef Serviciu II Resurse Umane.pdf - Adăugat la: 15.11.2023, ora 15:42
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.