Postat la data de: 16.11.2023, ora 15:33
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Adjunct șef bază (director adjunct) la Baza de Reparații Nave Brăila

Inspectoratul General al Politiei de Frontiera organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 2 - Adjunct șef bază (director adjunct) prevăzut cu gradul de Subcomisar de poliție - arma: Politia de Frontiera Romana, unitatea: IGPF-B.R.N. Braila - Bazei de Reparații Nave Brăila, jud. BR, MUNICIPIUL BRAILA, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: subcomisar de poliție
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești sau științe sociale
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul studiilor necesare exercitării funcției sau în management
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informațiile clasificate naționale, necesare îndeplinirii atribuțiilor de serviciu, clasa "SECRETE DE STAT", nivel "STRICT SECRET"
  • vechime în muncă/din care în MAI: 8 ani/5 ani în unități ale M.A.I.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 5 ani
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: 3 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - capacitate de evaluare, analiză și sinteză - dezvoltare foarte bună
    - spirit de observație, simț organizatoric, prestanță, tact și discernământ - dezvoltare foarte bună
    - capacitate de a lucra sub presiunea timpului, abilitate în comunicare - dezvoltare foarte bună
    - gândire analitică și conceptuală, promotor al schimbărilor tehnice - dezvoltare foarte bună
    - capacitate de a lucra în echipă, aptitudini tehnice - dezvoltare foarte bună
    - operativitate în luarea deciziilor - dezvoltare foarte bună
    - manageriale (organizatorice, decizionale, de prevedere, conducere, coordonare și control) - dezvoltare foarte bună
    - crearea și menținerea unui spirit de disciplină fermă, climat de muncă angajant și concentrarea efortului pe obiective de realizat - dezvoltare foarte bună
  • atitudini necesare/comportament: - flexibilitate în gândire și adaptarea la nou, receptivitate, previziune - dezvoltare foarte bună
    - deschidere pentru lucru în echipă - dezvoltare foarte bună
    - integritate morală, cinste, corectitudine, principialitate - dezvoltare foarte bună
    - spirit de inițiativă și dinamism - dezvoltare foarte bună
    - tenacitate în urmărirea scopurilor propuse, consecvență - dezvoltare foarte bună
    - comportament adecvat (limbaj, vestimentație, reguli de politețe) - dezvoltare foarte bună
    - încredere în forțele proprii, obiectivitate, spirit critic - dezvoltare foarte bună
    - loialitate față de instituție - dezvoltare foarte bună
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcția de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcția de conducere
  • definirea sumara a atributiilor postului: organizează, coordonează, îndrumă, controlează și răspunde de modul de aplicare în cadrul bazei a prevederilor legale din domeniul productiv
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
24.11.2023, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. În situația în care candidații au fost evaluați psihologic pentru ocuparea unor funcții de conducere, cu cel mult 6 luni anterior datei de desfășurare a interviului, acest asepect se va menționa în cererea de înscriere la concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 15.12.2023, ora 12:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul pe subiecte profesionale se va înregistra audio / video.

  6. Proba de concurs se va susține la sediul Inspectoratului General al Poliției de
    Frontieră din Bulevardul Geniului nr. 42c, Sector 6, București, în data de
    15.12.2023, ora 12:00.
    Candidații se vor prezenta cu 30 minute înainte de începerea probei de concurs și
    vor avea asupra lor cartea de identitate valabilă.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.

  2. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea se realizează până la data de 24.11.2023 - ora 12:00 (inclusiv în zilele
    nelucrătoare), online, prin transmiterea la adresa de e-mail cariera@igpf.ro, a cererii de
    înscriere și a dosarului de recrutare.

  2. Ulterior înscrierii, fiecare candidat va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în
    prelucrarea datelor cu caracter personal, care poate fi folosit pentru identificarea
    candidatului pentru întreaga procedură de concurs. Codul unic de de identificare va fi
    transmis fiecărui candidat la adresa de e-mail indicată de acesta în cererea de înscriere /
    de pe care a trimis cererea de înscriere.

  3. Documentele care necesită a fi completate vor fi printate de candidat, completate
    olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format PDF needitabil, la fel și cu
    celelalte documente care constituie dosarul de recrutare, la adresa mail :
    cariera@igpf.ro.
    Dosarele de recrutare vor cuprinde documentele prevăzute la art. 60 alin (1) din Anexa
    nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016, cu modificările și completările ulterioare.

  4. La concurs pot participa numai candidații care îndeplinesc condițiile legale, criteriile
    specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului, respectiv cei a
    căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut
    în anunțul de concurs.

  5. Mărimea totala a tuturor documentelor transmise de către candidat nu trebuie să
    depășească 25 MB.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea concursului pot fi obținute de la
    Direcția Resurse Umane - Serviciul personal și coordonare structuri de resurse umane al
    I.G.P.F., în zilele lucrătoare și intervalul orar 08:00 - 16:00, la telefon 021/19346.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs - adjunct sef baza BRN Braila.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 9:57
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografie - adjunct sef baza BRN Braila.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 9:41
  2. Model - 1 - Cerere de inscriere concurs adjunct sef baza BRN Braila.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:00
  3. Model - 2 - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:00
  4. Model - 3 - Model CV Europass.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:01
  5. Anunț - 397-Adjunct șef bază (director adjunct) la Baza de Reparații Nave Brăila - Adjunct șef bază (director adjunct) la Baza de Reparații Nave Brăila.pdf - Adăugat la: 19.12.2023, ora 10:53
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Privind testarea psihologică a candidaților înscriși la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de adjunct șef bază (director adjunct) - Anunt testare psihologica - adj. BRN Braila.pdf - Adăugat la: 27.11.2023, ora 14:48
  2. Anunț - Anunț privind rezultatul la evaluarea psihologică a candidaților - Anunt rezultate testare psihologica - adjunct sef baza BRN Braila.pdf - Adăugat la: 07.12.2023, ora 14:06
  3. Anunț - Anunt privind lista candidatiolor care nu indeplinesc conditiile de participare la concurs - ANUNT 11.12.2023.pdf - Adăugat la: 11.12.2023, ora 11:34
  4. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - pentru functia de adjunct sef bază (director adjunct) la Baza de reparații nave Brăila - Tabel rezultat concurs BRN Braila.pdf - Adăugat la: 15.12.2023, ora 14:31
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - organizat pentru ocuparea postului de adjunct șef bază (director adjunct) la Baza de Reparații Nave Brăila - Tabel rezultate finale adj.șef baza BRN Braila.pdf - Adăugat la: 19.12.2023, ora 10:52