Postat la data de: 17.07.2024, ora 14:28

ANUNT CONCURS ADJUNCT AL SEFULUI POLITIEI MUNICIPIULUI - LA POLITIA MUNICIPIULUI BUZAU

Inspectoratul de Politie Judetean Buzau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 0329 - ADJUNCT AL SEFULUI POLITIEI MUNICIPIULUI prevăzut cu gradul de Inspector principal de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Buzau - POLITIA MUNICIPIULUI BUZAU, jud. BZ, MUNICIPIUL BUZAU, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim INSPECTOR PRINCIPAL de politie
  • pregătire de bază: studii universitare de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte juridice, stiinte administrative, stiinte economice, stiinte militare, informatii si ordine publica, stiinte ingineresti sau stiinte socio-umane/studii superioare de licenta, ciclul I de studii universitare (in sistem Bologna), in domeniul fundamental stiinte sociale sau stiinte ingineresti
  • pregătire de specialitate: absolvent de studii de masterat sau studii postuniversitare in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei sau in domeniul management. Diploma de absolvire sau de licenta a absolventilor invatamantului superior de lunga durata din perioada anterioara a aplicarii Legii 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, respectiv, in functie de specializarea/programul de studii universitare, inainte de absolvirea promotiilor care si-au finalizat studiile organizate pe cicluri universitare (sistem Bologna) sunt echivalente, de drept, in conformitate cu prevederile art.153, alin.2 din Legea Educatiei Nationale nr. 1/2011 cu diploma de studii universitare de mastre in specialitate.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - sa detina/sa obtina, autorizatie de acces la informatii clasificate nivel "strict secret"
    - sa detina sau sa obtina avizul de organ de cercetare penala al politiei judiciare
    - sa detina permis de conducere categoria B
  • alte cunoştinţe: --
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: --
  • vechime în muncă/din care în MAI: vechime in munca 3 ani / din care in MAI 3 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilităţi de comunicare şi relaţionare atât la nivel intergrupal cât şi la nivel intragrupal –dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţa la acţiunea factorilor stresori (lucrul în condiţii de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului) – dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observaţie – dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate în gândire - dezvoltare foarte bună;
    - inovarea activităţii (orientarea consecventă asupra a ceea ce trebuie schimbat în vederea îmbunătăţirii modului de îndeplinire a sarcinilor, îndatoririlor şi responsabilităţilor) - dezvoltare bună;
    - capacitatea de a comunica verbal şi în scris (clar şi coerent) - dezvoltare foarte bună;
    - aptitudini de organizare, coordonare şi control – dezvoltare foarte bună;
    - capacitatea de analiză şi sinteză – dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de negociere/mediere – dezvoltare foarte bună.;
  • atitudini necesare/comportament: - atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, conştiinciozitate, rigurozitate, perseverenţă, solicitudine, asumarea responsabilităţii;
    - atitudine pozitivă faţă de alţii: obiectivitate (capacitatea de a fi imparţial în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi a celorlalţi, de a nu favoriza sau defavoriza o parte sau alta), cinste;
    - alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie, tact, atitudine de cooperare socială şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
    - comportament echilibrat şi stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoţionale);
    - prestanţă (limbaj şi vestimentaţie adecvată, respectarea regulilor de politeţe);
    - trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreţie, spirit critic, adaptabilitate, răbdare, fermitate;
    discreţie (păstrarea confidenţialităţii activităţii profesionale, a datelor şi documentele de uz intern).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical pentru functii de conducere
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologice pentru functii de conducere
  • vechime în funcţii de conducere: - cel putin 1 an in functii de conducere manageriala
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - sa aibe 2 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - sa aiba 3 ani vechime in specialitatea structurii pentru care se organizeaza concurs
  • definirea sumara a atributiilor postului: - desfasoara activitati de coordonare si control asupra lucratorilor Politiei Municipiului Buzau si structurilor subordonate, asigura executarea activitatii specifice conform atributiilor prevazute in actele normative, in ordinele si dispozitiile esaloanelor superioare si ale conducerii Inspectoratului de Politie Judetean Buzau
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: --
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: --
  • alte cerințe: --
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
31.07.2024, ora 12:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 22.08.2024, ora 11:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta in sustinerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 OMAI nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane in unitatile de politie ale MAI, care se inregistreaza audio si /sau video si se va desfasura la sediul inspectoratului de Politie Judetean Buzau din Municipiul Buzau, str. Chiristigii, nr. 8-10, in data data de 22.08.2024, incepand cu orele 11:00 dupa urmatorul grafic:
    - instructajul candidatilor la ore 11:00,
    - desfasurarea probei interviu pe subiecte profesionale la ora 11:15,
    - afisarea grilei de apreciere la finalizarea interviului desfasurat cu ultimul candidat,
    - afisarea rezultatelor dupa ora 16:00 (in raport cu numarul candidadtilor)


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Candidații sunt declaraţi „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale, în limita numărului posturilor pentru care au candidat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs, iar în situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului Județean de Poliție Buzău și vor fi depuse la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane resurseumane@bz.politiaromana.ro până la data de 31.07.2024, ora 12.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    2. Dosarele de recrutare vor fi depuse în volum complet, până la aceeași dată, respectiv 31.07.2024, ora 12.00 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Buzău resurseumane@bz.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, privind activitățile de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I. cu modificările și completările ulterioare.
    3. Documentele mentionate (cererea si dosarul de recrutare), vor fi transmise intr-un singur e-mail, marimea totala a documentelor transmise de catre candidat (fisierul pdf atasat e-mail-ului), nu trebuie sa depaseasca 50 MB. La rubrica subiectul e-mail-ului, fiecare candidat va trece numele si prenumele lui, precum si functia la care doreste sa se inscrie (ex. Neagu Ion - sef serviciu la Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice).
    4. Fiecare candidat inscris la concurs va primi un e-mail de confirmare a primirii cererii de inscriere la concurs si a dosarului de recrutare, precum si un cod unic de identificare, folosit pe intreaga procedura de concurs, aceasta neprezentand o validare a candidaturii.
    5. Transmiterea adeverintei eliberata de unitatea de provenienta este necesara doar candidatilor care nu sunt incadrati la Inspectoratul de politie Judetean Buzau.

Date de contact:
  1. 0238/402010 sau 038/20110

Grafic concurs:
  1. GRAFIC DESFASURARE CONCURS.pdf - Adăugat la: 17.07.2024, ora 13:59
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:04
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:04
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:04
  4. TEMATICA BIBLIOGRAFIE CONCURS ADJUNCT AL SEFULUI POLITIEI MUN. BUZAU.pdf - Adăugat la: 17.07.2024, ora 14:07
  5. Anunț - ANUNT CONCURS ADJUNCT AL SEFULUI POLITIEI MUNICIPIULUI LA POLITIA MUNICIPIULUI BUZAU - Anunt concurs adjunct al sefului politiei minicipiului la Politia Municipiului Buzau.pdf - Adăugat la: 17.07.2024, ora 14:27
  6. Anunț - 4083-ANUNT CONCURS ADJUNCT AL SEFULUI POLITIEI MUNICIPIULUI - LA POLITIA MUNICIPIULUI BUZAU - ANUNT CONCURS ADJUNCT AL SEFULUI POLITIEI MUNICIPIULUI - LA POLITIA MUNICIPIULUI BUZAU.pdf - Adăugat la: 17.07.2024, ora 14:28
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.