Postat la data de: 14.08.2024, ora 21:51

Anunț concurs - 9 posturi de conducător auto (autospeciale)

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Brasov organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 339/a - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Detașamentul 2 de Pompieri Brașov, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  2. poz. 339/b - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Detașamentul 2 de Pompieri Brașov, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  3. poz. 462 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Detașamentul de Pompieri Făgăraș, jud. BV, MUNICIPIUL FAGARAS, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  4. poz. 468 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Detașamentul de Pompieri Făgăraș, jud. BV, MUNICIPIUL FAGARAS, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  5. poz. 650 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Secția de Pompieri Victoria, jud. BV, ORAS VICTORIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  6. poz. 658 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Secția de Pompieri Victoria, jud. BV, ORAS VICTORIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  7. poz. 735/a - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Secția de Pompieri Zărnești, jud. BV, ORAS ZARNESTI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  8. poz. 735/b - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Secția de Pompieri Zărnești, jud. BV, ORAS ZARNESTI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  9. poz. 777 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Pichetul de Pompieri Bod, jud. BV, Com. BOD, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: studii medii cu diplomă de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: -
  • alte cunoştinţe: -
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: -
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: -
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: Perioadă pentru acomodare la cerințele postului: 3-6 luni cu asigurarea tutelei/îndrumare profesională din partea șefului
    nemijlocit sau/și a unui tutore profesional.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - rezistență la stres - dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate în gândire - dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de comunicare - dezvoltare foarte bună;
    - motivație profesională - dezvoltare foarte bună;
    - inițiativă în muncă - dezvoltare foarte bună;
    - disciplină - dezvoltare foarte bună;
    - spirit de colaborare - dezvoltare bună;
    - asumarea responsabilității - dezvoltare foarte bună;
    - prestanță - dezvoltare bună;
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală, comportare demnă, decentă - dezvoltare foarte bună;
    - obiectivitate, corectitudine - dezvoltare foarte bună;
    - responsabilitate, discernământ, tenacitate, fermitate - dezvoltare foarte bună;
    - spirit de ordine şi disciplină - dezvoltare foarte bună;
    - simţul datoriei, lucrul în echipă - dezvoltare foarte bună;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Permis de conducere categoria B și C. Autorizație de acces la informații clasificate nivel SECRET DE SERVICIU, cu posibilitatea obținerii ulterior numirii pe post.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
02.09.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
19.09.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Copia carnetului de muncă/ certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă.
  22. *Copia permisului de conducere, categoriile B, C (față-verso).

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă practică (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 09.10.2024 - 03.11.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  3. După susţinerea probei, indiferent de cauze/motive, nu se admit reexaminări.

  4. Este declarat "promovat" candidatul care obține nota minimă 7,00.

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 07.11.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Este declarat "admis" la concurs, candidatul care a obținut nota cea mai mare la testul scris.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris, este declarat “admis” candidatul care are cea mai mare notă la proba practică.

  2. În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris și la proba practică, departajarea se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat “admis” candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante alte decât cele care au calitatea de cadru militar/ polițist – potrivit art. 1, alin. (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  9. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

  10. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  11. RECRUTAREA SE REALIZEAZĂ DIN RÂNDUL PERSOANELOR A CĂROR VÂRSTĂ NU DEPĂȘEȘTE 35 DE ANI ÎMPLINIȚI PÂNĂ LA 31.12.2024 INCLUSIV.

  12. Candidaţii declaraţi „admis”, vor fi numiți în funcție în baza opțiunilor personale exprimate în ordinea descrescătoare a notelor obținute la testul scris.
    În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris, aceștia vor fi numiți în funcție în baza opțiunilor personale exprimate în ordinea descrescătoare a notelor obținute la proba practică.
    În situația în care egalitatea se menține, repartiția candidaților pe posturi se va face în funcție de prioritățile unității.

Informații suplimentare:
  1. Persoanele care au fost declarate „admis" la concurs, nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic.

  2. Cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societăţi comerciale (condiţia trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate).

  3. Verificarea transmiterii complete și corecte a documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine în totalitate candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului nu şi dacă documentele sunt corect întocmite/scanate sau dacă
    dosarul de recrutare este complet, verificarea și stabilirea acestui aspect urmând a se face ulterior, conform graficului de concurs, de către comisia numită în acest sens.

  4. Înscrierea și transmiterea documentelor:
    Pentru înscriere la concurs, candidații transmit până în data de 02.09.2024, ora 12:00, Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Țara Bârsei” al județului Brașov, documentele de înscriere (cererea de înscriere, CV-ul, copia actului de identitate și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare) la adresa de e-mail concurs-sru@isujbv.ro, prin depunerea unor fișiere în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb).
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare se trasmit până la data de 19.09.2024, ora 16:00, scanate lizibil, preferabil alb-negru iar atașamentele să nu depășeasca dimensiunea de 10 Mb.
    La subiectul e-mail-lui prin care se transmit documentele de înscriere, candidații vor specifica numele, prenumele (ex. Popescu Vasile).
    Documentele transmise se scanează individual și se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. - cerere înscriere, CV, CI, Tabel cu rudele, Autobiografie, etc.).
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au mențiuni sau înscrisuri pe ambele părți, se transmit scanate față – verso.
    Candidații sunt rugați să nu transmită alte documente, în afara celor menționate la capitolul Dosarului de recrutare din prezentul anunț sau documente fotografiate, astfel încât ataşamentele să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.
    Documentele vor fi transmise în mod obligatoriu doar ca atașamente la e-mail.
    Din motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme externe pentru a putea descărca documentele transmise de candidați.
    Prin înscriere la concurs, candidatul îşi exprimă acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (în condițiile Regulamentului UE 679/2016) şi cu privire la înregistrarea audio-video a probelor de concurs.
    La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, urmând ca acesta să fie folosit pentru identificarea candidaților pe întreaga procedură de concurs.
    Codul unic de identificare va fi comunicat candidaților prin transmiterea unui e-mail, ca răspuns la e-mail-ul prin care aceștia au înaintat documentele solicitate pentru participarea la concurs, în intervalul programului normal de lucru, respectiv între orele 08:00 – 16:00, ale fiecărei zile lucrătoare.
    Persoanele care au transmis documentele pentru înscriere și care până la data de 02.09.2024 nu au primit un e-mail de confirmare a înscrierii la concurs și de atribuire a codului unic de identificare, sunt rugate să se prezinte la sediul unității din mun. Brașov, str. Mihai Viteazul nr. 11, jud. Brașov sau să contacteze telefonic personalul desemnat cu activitatea de recrutare, la nr. de telefon 0268428888 sau 0787770101, pentru clarificarea situației.
    ESTE INTERZISĂ înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poșta militară sau orice alte mijloace decât prin adresa de e-mail menționată în prezentul anunț, respectiv concurs-sru@isujbv.ro.
    Cererile și documentele constitutive ale dosarului de recrutare, transmise în alte moduri decât cel menționat, nu vor fi luate în considerare.
    La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc în mod cumulativ toate condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare și cerințele prevăzute în fişele posturilor, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
    IMPORTANT! Adresăm rugămintea de a nu solicita informații suplimentare folosind adresa de e-mail pentru a evita îngreunarea procesului de înscriere și depunere a documentelor constitutive ale dosarelor de recrutare.

  5. Documentele de studii vor fi transmise în volum complet și în integralitate (față - verso) și vor fi însoțite de foaia matricolă, respectiv de suplimentul descriptiv la diplomă, dacă pe acestea apare mențiunea că sunt însoțite de documentele respective.

  6. Informații referitoare la adeverința medicală:
    În conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020 privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum și la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de participare la concurs:
    - candidaţii vor transmite la adresa de e-mail concurs-sru@isujbv.ro adeverinţa eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formeaza personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, precum şi consimţământul informat;
    - secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverinţa medicală în vederea analizării;
    - medicul de unitate al unităţii analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală, precum şi corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate în cuprinsul adeverinţei şi baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020;
    - în situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020, candidații respectivi sunt declaraţi «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 şi consemnează «NU POATE participa la concursul de admitere la o instituţie de învăţământ care formează personal pentru nevoile M.A.I./concursul de încadrare în M.A.I.». În această situaţie, procedura de recrutare şi selecţie încetează;
    - adeverinţa medicală completată, semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă către Comisia de concurs/structura de resurse umane a unității recrutoare, care o aduce la cunoştinţa candidatului sub semnătură.
    Declararea inaptitudinii nu se contestă.

  7. Candidații declarați "respins" la concurs nu pot ocupa, în baza notei finale obținute, alte posturi vacante în aceeași unitate sau în alte unități.

Date de contact:
  1. Alte informații suplimentare cu privire la organizarea concursului și depunerea
    documentelor se mai pot obține și în timpul programului normal de lucru, la Serviciul
    Resurse Umane din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Țara Bârsei” al
    MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
    Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta <Tara Barsei> al judetului Brasov
    10 din 10
    județului Brașov.
    - Telefon: 0268428888 sau 0787770101.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:18
Fișiere anunț:
  1. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:18
  2. Model - Cerere participare concurs - Cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:21
  3. Model - CV - Curriculum Vitae.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:23
  4. Model - Îndrumar autobiografie - Indrumar intocmire autobiografiei.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:26
  5. Model - Tabel nominal cu rudele - Tabel nominal cu rudele candidatului.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:28
  6. Model - Consimțământ extras cazier judiciar - Consimțământ extras cazier judiciar.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:31
  7. Model - Adeverință medicală - Adeverinta medicala eliberata de medicul de familie.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:32
  8. Model - Consimțământ informat examinare medicală - Consimtamant informat.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:34
  9. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare - Declaratie de confirmare a cunoasterii conditiilor de recrutare.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:38
  10. Alte informări pentru candidați - Norme privind modul de organizare a probei practice - Norme priv org probei practice la concurs conducatori auto.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:41
  11. Alte informări pentru candidați - Grila de apreciere pentru proba practica - Grila de apreciere_proba practica_concurs conducatori auto.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:43
  12. Anunț - 4533-Anunț concurs - 9 posturi de conducător auto (autospeciale) - Anunț concurs - 9 posturi de conducător auto (autospeciale) .pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 21:51
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erata la Anuntul de concurs - Erata anunt concurs.pdf - Adăugat la: 29.08.2024, ora 14:56
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anexa nr. 2 - Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anexa 2_Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare.pdf - Adăugat la: 07.10.2024, ora 15:59
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Anexa nr. 2 - Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs (modificată în data de 08.10.2024) - Anexa 2_Lista candidatilor care NU indeplinesc conditiile de participare (modificata in data de 08.10.2024).pdf - Adăugat la: 09.10.2024, ora 14:37
  4. Erată - Erată la Anunțul de concurs pentru candidații care dețin permis de conducere cu codul armonizat 100 - Erata la Anuntul de concurs - permis de conducere cu codul armonizat 100.pdf - Adăugat la: 09.10.2024, ora 19:21
  5. Erată - Erată la Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Erata lista candidati care NU indeplinesc conditiile de participare la concurs.pdf - Adăugat la: 14.10.2024, ora 16:26
  6. Anunț - Anunț privind organizarea şi desfăşurarea probei practice - Anunt privind organizarea si desfasurarea probei practice.pdf - Adăugat la: 14.10.2024, ora 18:36
  7. Rezultate probă - Tabel centralizator cu rezultatele obținute la proba practică - Tabel centralizator rezultate proba practica.pdf - Adăugat la: 26.10.2024, ora 14:53
  8. Rezultat soluționare contestații probă - Hotărârea comisiei de soluționare a contestațiilor - Hotararea comisiei de solutionare a contestaiilor.pdf - Adăugat la: 29.10.2024, ora 13:41
  9. Rezultate probă - Tabel rezultate finale proba practică - Tabel rezultate finale proba practica.pdf - Adăugat la: 29.10.2024, ora 13:47