Postat la data de: 20.08.2024, ora 17:17
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunț concurs şef serviciu la Serviciul Secretariat, Informare și Relații Publice din D.G.E.P.

Directia Generala pentru Evidenta Persoanelor organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 304 - Șef serviciu prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Evidenta persoanelor si baze de date, unitatea: Dir. Gen. Ev. Pers. - Serviciul Secretariat, Informare și Relații Publice, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Secretariat, documente clasificate, arhivă și relații cu publicul
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector principal de poliție
  • pregătire de bază: studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă/echivalentă (S) sau studii superioare de licenţă, ciclu I de studii universitare (în sistem Bologna) cu diplomă de licență/echivalentă, în domeniul fundamental științe sociale.
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor funcției de bază
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină/obțină autorizație/certificat de acces la informații clasificate din clasa secret de stat, nivel „strict secret”, conform reglementărilor legale
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3 ani/3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Clinic sănătos
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcții de conducere
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
27.08.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Atenție! Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea testării psihologice și nu vor putea solicita o reprogramare.

  6. Rezultatele vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere Anunț” din această pagină.

  7. În situația constatării „inaptitudinii” psihologice, candidații nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse pentru neîndeplinirea condițiilor legale de participare.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 25.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba interviu structurat pe subiecte profesionale - unica probă de concurs se înregistrează audio și video și va avea loc la sediul Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor din municipiul Bucureşti, Str. Obcina Mare nr.2, Sector 6.

  6. Pentru fiecare întrebare/subiect de interviu se elaborează o grilă de apreciere, care va fi afișată la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat.
    Notele se acordă independent de către fiecare membru al comisiei de concurs și se trec în borderou.
    Nota finală se calculează ca medie aritmetică între notele acordate de membrii comisiei de concurs, cu două zecimale, fără rotunjire.

  7. Rezultatele la interviul strcturat pe subiecte profesionale vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere Anunț” din această pagină.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

  4. Rezultatele finale ale concursului vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere Anunț” din această pagină.

  5. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba interviu structurat pe subiecte profesionale, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, sru.dgep@mai.gov.ro.

Departajare:
  1. În situația în care, la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant, mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.

  2. În situația în care, mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Atenție! Este interzisă înscrierea la concurs prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau prin orice mijloace decât prin e-mail, la adresa indicată în anunț (sru.dgep@mai.gov.ro).

Informații suplimentare:
  1. Cererile de înscriere la concurs (pct. 2 din Secțiunea „Fișiere Anunț” din această pagină) însoțite de curriculum vitae – model comun european (pct. 1 din Secțiunea „Fișiere Anunț” din această pagină) și declarație de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare (pct. 4 din Secțiunea „Fișiere Anunț” din această pagină), vor fi adresate directorului general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor și vor fi transmise în format electronic (scanate, format PDF needitabil), la adresa de e-mail sru.dgep@mai.gov.ro.

  2. Candidaților li se va transmite un email de confirmare a primirii cererii de participare la concurs de la aceeași adresă, respectiv sru.dgep@mai.gov.ro, precizându-se numărul de înregistrare al acesteia.

  3. La solicitarea candidaților, numărul de înregistrare al cererii de participare la concurs poate deveni și cod unic de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.

  4. În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor la nr. de tel. 021/413.54.42, int. 25115, 25186 și 25222, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la sediul Direcţiei Generale pentru Evidenta Persoanelor din Str. Obcina Mare nr.2, sector 6, București, în vederea clarificării.

  5. Înscrierea candidaţilor se va realiza pe baza cererii și a documentelor specificate în anunţ, ce vor fi depuse în volum complet, în format electronic (scanat, format PDF needitabil) şi transmise exclusiv online la adresa de e-mail: sru.dgep@mai.gov.ro, în perioada 20.08.-27.08.2024 (inclusiv în zilele nelucrătoare, pe data de 27.08.2024 doar până la orele 16:00).

  6. Transmiterea documentelor care constituie dosarul de recrutare după data și ora limită de înscriere prevăzute în prezentul anunț, respectiv data de 27.08.2024, orele 16:00, nu vor mai fi luate în considerare. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au menţiuni sau înscrisuri pe ambele părţi, se transmit scanate faţă-verso.

Date de contact:
  1. - Serviciul Resurse Umane din cadrul Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, cu sediul în Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, București.
    -Nr. de telefon 021/413.54.42 interior 25115, 25186, 25196 și 25222.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs-sef serviciu la Serviciul Secretariat, Informare și Relații Publice.pdf - Adăugat la: 20.08.2024, ora 17:15
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 20.08.2024, ora 17:04
  2. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE-sef serviciu la Serviciul Secretariat.pdf - Adăugat la: 20.08.2024, ora 17:15
  3. Model - Cerere participare concurs - Cerere participare concurs.doc - Adăugat la: 20.08.2024, ora 17:16
  4. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.doc - Adăugat la: 20.08.2024, ora 17:16
  5. Anunț - 5116-Anunț concurs şef serviciu la Serviciul Secretariat, Informare și Relații Publice din D.G.E.P. - Anunț concurs şef serviciu la Serviciul Secretariat, Informare și Relații Publice din D.G.E.P..pdf - Adăugat la: 20.08.2024, ora 17:17
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.