Postat la data de: 27.08.2024, ora 15:51

Anunt concurs ocupare functii vacante sef post la PPC Marasu si PPC Gropeni

Inspectoratul de Politie Judetean Braila organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 728 - sef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Braila - Politia Municipiului Braila - Sectia 2 de Politie Rurala Braila - Post de Politie Comunal Marasu, jud. BR, Com. MARASU, Domeniu de activitate: Ordine publică
  • poz. 725 - sef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Braila - Politia Municipiului Braila - Sectia 2 de Politie Rurala Braila - Post de Politie Comunal Gropeni, jud. BR, Com. GROPENI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: agent de politie;
  • pregătire de bază: studii liceale, absolvite cu diploma de bacalaureat;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: sa detina/sa obtina autorizatie de acces la informatii clasificate nivel "secret de serviciu";
    sa detina/sa obtina aviz pentru desemnarea in structurile politiei judiciare;
    sa detina/sa obtina aviz pentru desemnarea ca politist rutier;
    sa detina/sa obtina permis de conducere categoria B, intr-o perioada de maxim 12 luni de la data luarii la cunostinta a fisei postului.
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani/2ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni sub indrumarea sefului nemijlocit;
  • aptitudini şi abilităţi necesare:
    -abilitati de comunicare si relationare atat la nivel intergrupal cat si la nivel intra grupal – dezvoltare buna;
    -aptitudini organizatorice – dezvoltare buna;
    -rezistenta la actiunea factorilor stresori (lucrul în conditii de solicitare psihica intensa sub presiunea timpului) – dezvoltare foarte buna;
    -spirit de observatie – dezvoltare buna;
    -flexibilitate in gandire - dezvoltare buna;
    -inovarea activitaţii (orientarea consecventa asupra a ceea ce trebuie schimbat in vederea imbunatatirii modului de indeplinire a sarcinilor, indatoririlor si responsabilitatilor) - dezvoltare buna;
    -capacitatea de a comunica verbal si in scris (clar si coerent) - dezvoltare buna;
    -aptitudini de organizare, coordonare si control – dezvoltare foarte buna;
    -capacitatea de analiza si sinteza – dezvoltare foarte buna;
    -abilitati de negociere/mediere – dezvoltare foarte buna.
    -abilitatea de a lucra independent, cu supervizare redusa – dezvoltare buna;
    -cunoasterea legislatiei si a normelor specifice muncii – dezvoltare buna.
  • atitudini necesare/comportament:
    -adaptabilitate la modul de lucru in conditii de stres – dezvoltare buna;
    -spirit de initiativa – dezvoltare optima;
    -integritate morala in relatiile de serviciu si in societate – dezvoltare buna;
    -disponibilitatea de a lucra în echipa – dezvoltare buna;
    -disponibilitate la schimbare – dezvoltare buna;
    -asumarea responsabilitatii – dezvoltare buna;
    -sa fie rabdator, un bun exemplu, cinstit, corect si loial institutiei – dezvoltare buna;
    -sa fie sociabil, agreabil – dezvoltare buna;
    -comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete) – dezvoltare buna;
    -conduita morala ireprosabila – dezvoltare buna;
    -discretie (pastrarea confidentialitatii activitatii profesionale, a datelor si documentele de uz intern).
  • parametri privind starea sănătăţii somatice:
    apt medical conform baremelor M.A.I.;
  • trăsături psihice şi de personalitate:
    apt psihologic conform baremelor M.A.I.;
  • definirea sumara a atributiilor postului:
    -organizeaza, indruma, coordoneaza si controleaza activitatea politistilor din subordine;
    -desfasoara activitatile ce revin Politiei Romane pentru mentinerea ordinii si sigurantei publice pe raza de competenta, precum si pentru prevenirea si combaterea criminalitatii;
    -desfasoara activitati specifice organelor de cercetare penala ale politiei judiciare;
    -analizeaza, verifica si solutioneaza cererile, reclamatiile, sesizarile, propunerile sau orice alt gen de lucrare din competenta.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
06.09.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. Copie permis de conducere categoria B
    (daca este cazul)
  9. *Acord înregistrare audio video
    -
  10. *Consimtamant solicitare extras cazier
    -

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 07.09.2024 - 16.09.2024
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 26.09.2024, ora 14:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. In situatia in care, la concursul pentru ocuparea unui post de conducere vacant, mai multi candidati obtin aceeasi nota, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime in specialitatea postului scos la concurs. In situatia in care mai multi candidati au aceeasi vechime in specialitatea postului scos la concurs, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime in studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate Șefului Inspectoratului de Poliție Județean Brăila și vor fi transmise la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Brăila, resurseumane@br.politiaromana.ro până la data de 06.09.2024 orele 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
    Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la data de 06.09.2024 orele 14:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Brăila – Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@br.politiaromana.ro
    Adeverința emisă candidatului de structura de resurse umane competentă, din cadrul unității unde este incadrat acesta, este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunţului.
    Adeverința medicală este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală, şi doar dacă a fost emisă ulterior publicării anunţului.

  2. Potrivit art. 57 ind. 1 alin. 6 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 140/2016 - "Daca pentru ocuparea unor posturi vacante este necesara obtinerea unor avize/autorizatii speciale pentru exercitarea atributiilor, iar acestea nu se obtin ulterior numirii in functie, politistul este eliberat din functie si pus la dispozitie conform legii"

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Politie Judetean Braila, str. Mihail Sebastian, nr. 10-12, e-mail:
    resurseumane@br.politiaromana.ro

Grafic concurs:
  1. 1. Grafic concurs şef post PPC Marasu si PPC Gropeni.pdf - Adăugat la: 27.08.2024, ora 12:53
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 27.08.2024, ora 11:41
  2. Model - - - Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare.pdf - Adăugat la: 27.08.2024, ora 13:05
  3. 1. TEMATICĂ 27 08 2024 - Anunt privind ocuparea prin concurs a funcţiei de şef post I la PPC Gropeni și Mărașu.pdf - Adăugat la: 27.08.2024, ora 14:05
  4. Model - Acord înregistrare audio video - 1. Acord înregistrare audio video.pdf - Adăugat la: 27.08.2024, ora 14:08
  5. Model - - - 1. Consimtamant solicitare extras cazier.pdf - Adăugat la: 27.08.2024, ora 14:11
  6. Model - - - 1. Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 27.08.2024, ora 15:50
  7. Anunț - 5176-Anunt concurs ocupare functii vacante sef post la PPC Marasu si PPC Gropeni - Anunt concurs ocupare functii vacante sef post la PPC Marasu si PPC Gropeni.pdf - Adăugat la: 27.08.2024, ora 15:51
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.